fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Майстер-клас Тетяни Балан у Харкові: Психологічне здоров’я організації

11/ 06/ 2019
  Кожен бажає працювати і досягати цілей у психологічно здоровій організації - там, де потреби учасників на усіх рівнях задоволені, а у стосунках присутні довіра і повага. Проте, нам не завжди вистачає навичок і знань для побудови таких стосунків, визначення потреб і способів їхнього задоволення в організації та особистому житті. Отже, ми звертаємось по допомогу до організаційного психолога – фахівця із знаннями психології, бізнесу, менеджменту. 11 червня на зустріч із представниками ЕВА Kharkiv завітала Тетяна Балан, досвідчений психолог, коуч, тренер, щоб поділитися досвідом покращення  психологічного клімату в організації. Учасники дізнались про різницію між нормальними й аномальними проблемами, важливість вчасного задоволення потреб у стосунках та висловлення незадоволення. Міркували, малювали метафори компаній  та намагались їх розшифрувати. І, звичайно ж, ділилися досвідом,  дискутували щодо шляхів вирішення реальних ситуацій із життя компаній. Дякуємо чарівній Тетяні за корисний майстер-клас та глибокі думки, що наштовхнули на роздуми!

Кожен бажає працювати і досягати цілей у психологічно здоровій організації – там, де потреби учасників на усіх рівнях задоволені, а у стосунках присутні довіра і повага. Проте, нам не завжди вистачає навичок і знань для побудови таких стосунків, визначення потреб і способів їхнього задоволення в організації та особистому житті. Отже, ми звертаємось по допомогу до організаційного психолога – фахівця із знаннями психології, бізнесу, менеджменту.

11 червня на зустріч із представниками ЕВА Kharkiv завітала Тетяна Балан, досвідчений психолог, коуч, тренер, щоб поділитися досвідом покращення  психологічного клімату в організації. Учасники дізнались про різницію між нормальними й аномальними проблемами, важливість вчасного задоволення потреб у стосунках та висловлення незадоволення. Міркували, малювали метафори компаній  та намагались їх розшифрувати. І, звичайно ж, ділилися досвідом,  дискутували щодо шляхів вирішення реальних ситуацій із життя компаній.

Дякуємо чарівній Тетяні за корисний майстер-клас та глибокі думки, що наштовхнули на роздуми!

Спікери

1 / 1
Тетяна Балан
Професійний психолог із досвідом роботи 18 років. Керівник тренінгової компанії «Person» з 2002р. Викладач академії менеджменту Адізеса з 2009р. Досвідчений бізнес-тренер, коуч, організатор і учасник бізнес-конференцій. Автор публікацій у спеціалізованих науково-психологічних виданнях. Майстер НЛП (M.A.NLP), MBA «професійний сертифікат з менеджменту», Британська школа
Тетяна Балан

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: