fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Kharkiv HR HUB із Ancor: Ідеальний роботодавець очима українців 2020. Східна Україна

10/ 06/ 2020
  На онлайн-зустрічі EBA Kharkiv HR-Hub 10 червня 2020р. компанія ANCOR Ukraine презентувала результати глобального дослідження бренду роботодавця Randstad Employer Brand Research 2020. У глобальному масштабі (33 країни) основними критеріями вибору роботодавця минулого року були: рівень оплати праці, баланс «робота/особисте життя» та гарантії зайнятості. Найбільш привабливим для кандидатів виявився сектор IT, технологій і комунікацій. Активно міняли роботодавця представники поколінь У та Z – 24 % серед опитаних. У Східній Україні основними критеріями привабливості роботодавця у 2019р. були: зарплата і соцпакет (80%), фінансова платоспроможність та цікава робота. 20 % респондентів змінили роботодавця, а 32 % планують це зробити. Здебільшого шукали роботу через особисті зв’язки/рекомендації (53 %), роботні сайти та Google. Учасники панельної дискусії поділилися досвідом та інсайтами роботи під час карантину. Пережити карантин допомогли: постійна комунікація з персоналом, гарячі лінії психологічної допомоги, вебінари з ментального здоров’я, спортивні заняття онлайн та регулярні віртуальні зустрічі й кава-брейки. Компанії навчали працівників управляти віддаленими командами, контролювати стрес, планувати фінанси тощо. Карантин став не тільки часом викликів, а й можливостей для аналізу видатків, стратегічного планування, перегляду HR-стратегій та запровадження автоматизації й діджиталізації. В цілому, основними трендами ринку праці зараз є збереження рівня зарплат (замість очікуваного зменшення) і зниження інтенсивності відтоку кадрів. Функції HR змінюються у бік запровадження змішаних форматів роботи та навчання персоналу, доповнюються напрямом підтримки психологічного благополуччя працівників і програмами для дітей. https://youtu.be/DbmLIf97I3g

На онлайн-зустрічі EBA Kharkiv HR-Hub 10 червня 2020р. компанія ANCOR Ukraine презентувала результати глобального дослідження бренду роботодавця Randstad Employer Brand Research 2020. У глобальному масштабі (33 країни) основними критеріями вибору роботодавця минулого року були: рівень оплати праці, баланс «робота/особисте життя» та гарантії зайнятості. Найбільш привабливим для кандидатів виявився сектор IT, технологій і комунікацій. Активно міняли роботодавця представники поколінь У та Z – 24 % серед опитаних.

У Східній Україні основними критеріями привабливості роботодавця у 2019р. були: зарплата і соцпакет (80%), фінансова платоспроможність та цікава робота. 20 % респондентів змінили роботодавця, а 32 % планують це зробити. Здебільшого шукали роботу через особисті зв’язки/рекомендації (53 %), роботні сайти та Google.

Учасники панельної дискусії поділилися досвідом та інсайтами роботи під час карантину. Пережити карантин допомогли: постійна комунікація з персоналом, гарячі лінії психологічної допомоги, вебінари з ментального здоров’я, спортивні заняття онлайн та регулярні віртуальні зустрічі й кава-брейки. Компанії навчали працівників управляти віддаленими командами, контролювати стрес, планувати фінанси тощо. Карантин став не тільки часом викликів, а й можливостей для аналізу видатків, стратегічного планування, перегляду HR-стратегій та запровадження автоматизації й діджиталізації.

В цілому, основними трендами ринку праці зараз є збереження рівня зарплат (замість очікуваного зменшення) і зниження інтенсивності відтоку кадрів. Функції HR змінюються у бік запровадження змішаних форматів роботи та навчання персоналу, доповнюються напрямом підтримки психологічного благополуччя працівників і програмами для дітей.

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: