fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA How It Works: «SMM-тренди 2022 – як завоювати увагу аудиторії»

07/ 12/ 2021
  Чи всі пам’ятають Clubhouse та його стрімкий зліт, а потім падіння? Такою є реальність соцмереж – не всі тренди витримують випробування часом. Аби не зникати з поля зору своєї аудиторії, варто постійно стежити за тенденціями, розвиватися та пропонувати актуальний контент. Тому на зустрічі EBA How It Works: «SMM-тренди 2022 – як завоювати увагу аудиторії» поговорили про те, як брендам завойовувати в соцмережах лайки та не тільки вже наступного року. Спікером виступила Зоя Лобод, співвласниця digital-агентства Lobods, digital-консультант. Фокусом дискусії були тренди SMM, які залишаться з нами у 2022: Нано-активації – як формат персоніфікації Трендові формати контенту та їх використання Історії як основний майданчик комунікації Вихід за рамки соцмереж – як тренд соцмереж Якщо ви бажаєте ознайомитися з відеозаписом чи матеріалами зустрічі, будь ласка, звертайтеся до [email protected] Чи всі пам’ятають Clubhouse та його стрімкий зліт, а потім падіння? Такою є реальність соцмереж – не всі тренди витримують випробування часом. Аби не зникати з поля зору своєї аудиторії, варто постійно стежити за тенденціями, розвиватися та пропонувати актуальний контент. Тому на зустрічі EBA How It Works: «SMM-тренди 2022 – як завоювати увагу аудиторії» поговорили про те, як брендам завойовувати в соцмережах лайки та не тільки вже наступного року. Спікером виступила Зоя Лобод, співвласниця digital-агентства Lobods, digital-консультант. Фокусом дискусії були тренди SMM, які залишаться з нами у 2022: Нано-активації – як формат персоніфікації Трендові формати контенту та їх використання Історії як основний майданчик комунікації Вихід за рамки соцмереж – як тренд соцмереж Якщо ви бажаєте ознайомитися з відеозаписом чи матеріалами зустрічі, будь ласка, звертайтеся до [email protected]  

Чи всі пам’ятають Clubhouse та його стрімкий зліт, а потім падіння? Такою є реальність соцмереж – не всі тренди витримують випробування часом. Аби не зникати з поля зору своєї аудиторії, варто постійно стежити за тенденціями, розвиватися та пропонувати актуальний контент.

Тому на зустрічі EBA How It Works: «SMM-тренди 2022 – як завоювати увагу аудиторії» поговорили про те, як брендам завойовувати в соцмережах лайки та не тільки вже наступного року. Спікером виступила Зоя Лобод, співвласниця digital-агентства Lobods, digital-консультант.

Фокусом дискусії були тренди SMM, які залишаться з нами у 2022:

  • Нано-активації – як формат персоніфікації
  • Трендові формати контенту та їх використання
  • Історії як основний майданчик комунікації
  • Вихід за рамки соцмереж – як тренд соцмереж

Якщо ви бажаєте ознайомитися з відеозаписом чи матеріалами зустрічі, будь ласка, звертайтеся до [email protected]

Чи всі пам’ятають Clubhouse та його стрімкий зліт, а потім падіння? Такою є реальність соцмереж – не всі тренди витримують випробування часом. Аби не зникати з поля зору своєї аудиторії, варто постійно стежити за тенденціями, розвиватися та пропонувати актуальний контент.

Тому на зустрічі EBA How It Works: «SMM-тренди 2022 – як завоювати увагу аудиторії» поговорили про те, як брендам завойовувати в соцмережах лайки та не тільки вже наступного року. Спікером виступила Зоя Лобод, співвласниця digital-агентства Lobods, digital-консультант.

Фокусом дискусії були тренди SMM, які залишаться з нами у 2022:

  • Нано-активації – як формат персоніфікації
  • Трендові формати контенту та їх використання
  • Історії як основний майданчик комунікації
  • Вихід за рамки соцмереж – як тренд соцмереж

Якщо ви бажаєте ознайомитися з відеозаписом чи матеріалами зустрічі, будь ласка, звертайтеся до [email protected]

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: