fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Dnipro Workshop: Партнерство за гроші і без – як бізнесу співпрацювати з медіа

07/ 11/ 2024
  Днями відбувся воркшоп, організований EBA Dnipro спільно з Наташею Бабаченко, експерткою з комунікацій, де ми обговорювали партнерство бізнесу та медіа. Учасники мали змогу розібрати свої кейси, що було неймовірно корисно. Отже, безкоштовне партнерство можливе між бізнесом та медіа, якщо бізнес пропонує матеріал, який дійсно вартує уваги: Цікавий контент та експертні коментарі - якщо компанія має експертів, які можуть поділитися знаннями на актуальні теми. Ексклюзивні новини - особливі досягнення, нові проєкти, дослідження, які можуть зацікавити аудиторію медіа. Однак, для більшого охоплення чи прямого просування новин бізнесу все ж таки потрібен бюджет. Взаємодія, яка базується на комерційному підґрунті, дозволяє медіа виділити більше часу та ресурсів на якісне висвітлення. Наша експертка порадила будувати дружні стосунки з декількома локальними медіа, бо критичні репутаційні ситуації можуть трапитися будь-якої хвилини, а діяти в таких випадках потрібно буде на випередження. Ми щиро вдячні Наташі Бабаченко за гостинний прийом на студії та інстайти для наших компаній.

Днями відбувся воркшоп, організований EBA Dnipro спільно з Наташею Бабаченко, експерткою з комунікацій, де ми обговорювали партнерство бізнесу та медіа. Учасники мали змогу розібрати свої кейси, що було неймовірно корисно.

Отже, безкоштовне партнерство можливе між бізнесом та медіа, якщо бізнес пропонує матеріал, який дійсно вартує уваги:

  • Цікавий контент та експертні коментарі – якщо компанія має експертів, які можуть поділитися знаннями на актуальні теми.
  • Ексклюзивні новини – особливі досягнення, нові проєкти, дослідження, які можуть зацікавити аудиторію медіа.

Однак, для більшого охоплення чи прямого просування новин бізнесу все ж таки потрібен бюджет. Взаємодія, яка базується на комерційному підґрунті, дозволяє медіа виділити більше часу та ресурсів на якісне висвітлення.

Наша експертка порадила будувати дружні стосунки з декількома локальними медіа, бо критичні репутаційні ситуації можуть трапитися будь-якої хвилини, а діяти в таких випадках потрібно буде на випередження.

Ми щиро вдячні Наташі Бабаченко за гостинний прийом на студії та інстайти для наших компаній.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: