fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Dnipro: Workshop: Кризові комунікації в умовах війни

28/ 04/ 2022
  Дуже часто в пошуках гарячої новини вільні ЗМІ підхоплюють неперевірене повідомлення та, драматизуючи й посилюючи його вплив, створюють навіть неіснуючі кризи, які можуть тягти за собою катастрофічні наслідки. Так, під час вебінару, присвяченого кризовим комунікаціям, ми розглянули виклики, з якими можуть стикнутися компанії в умовах війни. Експерт з кризових комунікацій Олександр Равчев порадив спробувати передбачити все, що може піти не так. Для кожної можливої кризи врахувати всі способи впливу на ваш бізнес. Визначити зацікавлені сторони та розробити ключові повідомлення. Після того, як ви перерахуєте вірогідні кризи, з якими може зіткнутися ваша компанія, подумайте про те, на кого це може вплинути, і про що їм слід повідомити. Потім створіть ключові повідомлення для кожної з цих аудиторій і визначте, які типи комунікаційних інструментів ви будете використовувати для поширення цих меседжів (електронна пошта, ЗМІ, веб-сайт компанії, соціальні мережі). Дуже важливо бути чесним і прозорим у спілкуванні, влучно та вчасно розповсюджувати повідомлення для всіх аудиторій – будь то члени правління, співробітники, стейкхолдери, постачальники чи клієнти – проявляючи співчуття та щирість. Офіс Асоціації у Дніпрі щиро вдячний за комунікаційні інсайти спікеру заходу Олександру Равчеву.

Дуже часто в пошуках гарячої новини вільні ЗМІ підхоплюють неперевірене повідомлення та, драматизуючи й посилюючи його вплив, створюють навіть неіснуючі кризи, які можуть тягти за собою катастрофічні наслідки. Так, під час вебінару, присвяченого кризовим комунікаціям, ми розглянули виклики, з якими можуть стикнутися компанії в умовах війни.

Експерт з кризових комунікацій Олександр Равчев порадив спробувати передбачити все, що може піти не так. Для кожної можливої кризи врахувати всі способи впливу на ваш бізнес. Визначити зацікавлені сторони та розробити ключові повідомлення. Після того, як ви перерахуєте вірогідні кризи, з якими може зіткнутися ваша компанія, подумайте про те, на кого це може вплинути, і про що їм слід повідомити. Потім створіть ключові повідомлення для кожної з цих аудиторій і визначте, які типи комунікаційних інструментів ви будете використовувати для поширення цих меседжів (електронна пошта, ЗМІ, веб-сайт компанії, соціальні мережі).

Дуже важливо бути чесним і прозорим у спілкуванні, влучно та вчасно розповсюджувати повідомлення для всіх аудиторій – будь то члени правління, співробітники, стейкхолдери, постачальники чи клієнти – проявляючи співчуття та щирість.

Офіс Асоціації у Дніпрі щиро вдячний за комунікаційні інсайти спікеру заходу Олександру Равчеву.

Спікери

1 / 1
Олександр Равчев
Член правління клубу піарників громадських і благодійних організацій "Піранья". Тренер та методолог навчальних програм Української школи урядування та Міжнародного республіканського інституту
Олександр Равчев

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: