fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Dnipro PR & Marketing Hub: Плани щодо розвитку та актуальні тенденції маркетингу

06/ 03/ 2024
  Війна в Україні кардинально змінила повсякденне життя людей та правила ведення бізнесу. Проте, навіть в таких умовах маркетинг залишається важливим інструментом для підприємців. На першій зустрічі EBA Dnipro PR & Marketing Hub нам вдалося обговорити цікаві проєкти та благодійні ініціативи членських компаній, а також наших давніх друзів, які долучилися та поділилися корисним досвідом. Компанії зазначають, що часто стикаються з недовірою щодо якості українського товару на внутрішньому ринку, при цьому маючи багато контрактів з іншими країнами. Тому ми радимо споживачам придивлятися до продукції вітчизняних виробників та робити свій вклад у розвиток України та зміцнення її економіки. Важливо памятати, що маркетинг під час війни – це не про продаж, а про підтримку, допомогу та єднання. Тож правильно побудована комунікаційна стратегія допоможе вашому бізнесу зберегти звязок з клієнтами, адаптуватися до нових обставин, зробити свій вклад у перемогу України та зміцнити свою репутацію. У свою чергу ми сформували актуальні запити та теми, які будемо висвітлювати протягом року на наших спільних зустрічах EBA Dnipro PR & Marketing Hub. Щира вдячність за запрошення та гостинність Владу Шевченко, голові EBA Dnipro PR & Marketing Hub.

Війна в Україні кардинально змінила повсякденне життя людей та правила ведення бізнесу. Проте, навіть в таких умовах маркетинг залишається важливим інструментом для підприємців. На першій зустрічі EBA Dnipro PR & Marketing Hub нам вдалося обговорити цікаві проєкти та благодійні ініціативи членських компаній, а також наших давніх друзів, які долучилися та поділилися корисним досвідом.

Компанії зазначають, що часто стикаються з недовірою щодо якості українського товару на внутрішньому ринку, при цьому маючи багато контрактів з іншими країнами. Тому ми радимо споживачам придивлятися до продукції вітчизняних виробників та робити свій вклад у розвиток України та зміцнення її економіки.

Важливо пам’ятати, що маркетинг під час війни – це не про продаж, а про підтримку, допомогу та єднання. Тож правильно побудована комунікаційна стратегія допоможе вашому бізнесу зберегти зв’язок з клієнтами, адаптуватися до нових обставин, зробити свій вклад у перемогу України та зміцнити свою репутацію.

У свою чергу ми сформували актуальні запити та теми, які будемо висвітлювати протягом року на наших спільних зустрічах EBA Dnipro PR & Marketing Hub.

Щира вдячність за запрошення та гостинність Владу Шевченко, голові EBA Dnipro PR & Marketing Hub.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: