fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) запрошує приєднатися до соціальної кампанії #святкуємо_безпечно

15/ 12/ 2020
  Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) запрошує представників ритейлу приєднатися до соціальної кампанії #святкуємо_безпечно, щоб разом захистити якомога більше дітей та дорослих від COVID-19. ЮНІСЕФ пропонує партнерам: Інтегрувати превентивні повідомлення, розроблені медичними та поведінковими експертами ЮНІСЕФ, у свою святкову комунікацію: рекламні кампанії, СМС повідомлення, контент для соціальних мереж, тощо. Готові повідомлення. Закликати касирів та охоронців торгівельних точок «врятувати свято» та вчасними побажаннями і зауваженнями захистити якомога більше покупців від COVID-19. Матеріали для внутрішньої комунікації. Запросити до торгівельної мережі святкового Хобу, який допоможе нагадати покупцям про правила превентивної поведінки. ЮНІСЕФ адаптував уже знайомого всім героя Пана Хобу під святкову кампанію та пропонує використати його для особистої комунікації з покупцями  у торгівельних точках. Пан Хоба – вихований та привітний український чоловік, його інструменти – влучне  українське слівце і власний приклад, яким він підкреслює кожне превентивне правило. Саме про них він буде нагадувати покупцям, прогулюючись вашим магазином, весело розсувати їх своїми довгими руками на безпечну дистанцію в черзі, тощо. ЮНІСЕФ готовий надати святкове вбрання (костюм) та скрипти Пана Хоби для співробітників мережі або декілька живих ростових ляльок Хоби для обраних торгівельних точок. Впевнені, що разом ми знайдемо рішення, як зробити справжнього Пана Хобу частиною святкового досвіду покупців у вашій мережі. Просимо мережі, яких зацікавила ця можливість, повідомити ЮНІСЕФ до 18 грудня. Ініціатива буде реалізована на ексклюзивних умовах в одній торгівельній мережі. 4) Розмістити матеріали кампанії #святкуємо_безпечно на носіях у торгівельних точках та на онлайн майданчиках. З прикладами матеріалів можна ознайомитися за посиланням: bit.ly/UkraineCelebratesSafely Всі матеріали, в тому числі шість постерів, а також аудіо та відео ролики будуть готові до 20 грудня, та можуть бути адаптовані під ваші носії та колькори бренду. Просимо мережі, яких зацікавила ця можливість, повідомити ЮНІСЕФ найближчим часом. За додатковою інформацію звертатися до Маріі Мелкової ([email protected]).

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) запрошує представників ритейлу приєднатися до соціальної кампанії #святкуємо_безпечно, щоб разом захистити якомога більше дітей та дорослих від COVID-19. ЮНІСЕФ пропонує партнерам:

  1. Інтегрувати превентивні повідомлення, розроблені медичними та поведінковими експертами ЮНІСЕФ, у свою святкову комунікацію: рекламні кампанії, СМС повідомлення, контент для соціальних мереж, тощо. Готові повідомлення.
  2. Закликати касирів та охоронців торгівельних точок «врятувати свято» та вчасними побажаннями і зауваженнями захистити якомога більше покупців від COVID-19. Матеріали для внутрішньої комунікації.
  3. Запросити до торгівельної мережі святкового Хобу, який допоможе нагадати покупцям про правила превентивної поведінки. ЮНІСЕФ адаптував уже знайомого всім героя Пана Хобу під святкову кампанію та пропонує використати його для особистої комунікації з покупцями  у торгівельних точках.

Пан Хоба – вихований та привітний український чоловік, його інструменти – влучне  українське слівце і власний приклад, яким він підкреслює кожне превентивне правило. Саме про них він буде нагадувати покупцям, прогулюючись вашим магазином, весело розсувати їх своїми довгими руками на безпечну дистанцію в черзі, тощо.

ЮНІСЕФ готовий надати святкове вбрання (костюм) та скрипти Пана Хоби для співробітників мережі або декілька живих ростових ляльок Хоби для обраних торгівельних точок. Впевнені, що разом ми знайдемо рішення, як зробити справжнього Пана Хобу частиною святкового досвіду покупців у вашій мережі. Просимо мережі, яких зацікавила ця можливість, повідомити ЮНІСЕФ до 18 грудня. Ініціатива буде реалізована на ексклюзивних умовах в одній торгівельній мережі.

4) Розмістити матеріали кампанії #святкуємо_безпечно на носіях у торгівельних точках та на онлайн майданчиках. З прикладами матеріалів можна ознайомитися за посиланням: bit.ly/UkraineCelebratesSafely

Всі матеріали, в тому числі шість постерів, а також аудіо та відео ролики будуть готові до 20 грудня, та можуть бути адаптовані під ваші носії та колькори бренду. Просимо мережі, яких зацікавила ця можливість, повідомити ЮНІСЕФ найближчим часом.

За додатковою інформацію звертатися до Маріі Мелкової ([email protected]).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: