fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Диджитал та формування репутації – на чому фокусуватимуться PR та маркетинг фахівці у 2023 році

20/ 02/ 2023
  Європейська Бізнес Асоціація провела другу хвилю щорічного опитування серед фахівців сфери маркетингу та комунікацій членських компаній. Як демонструють його результати, у 2023 році маркетологи планують зосередитись на розвитку диджитал-каналів (67% опитаних), впізнаваності бренду (58%), пошуку нових активаційних платформ (38%). В свою чергу, комунікаційники називають головними пріоритетами формування репутації (55%), розвиток внутрішніх комунікацій (52%) та посилення присутності в інформаційному полі (47%).  Головними викликами 2022 року респонденти назвали роботу в умовах відсутніх або обмежених бюджетів (63%), ускладненого планування проєктів (62%) та високого рівня професійної втоми та вигорання (57%). З початком повномасштабного вторгнення компаніям здебільшого довелось відмовитись від офлайн заходів, спонсорських і розважальних активностей, прямої реклами, традиційних форматів комунікації. Водночас компанії скоротили співпрацю з підрядними організаціями, агенціями та інфлюенсерами. Натомість бізнес змістив фокус на КСВ, соціальні та благодійні проєкти, внутрішні комунікації, взаємодію з міжнародною аудиторією, антикризові активності, посилив розвиток соцмереж та власних медіа. Компанії намагаються утримати команди, натомість скорочують бюджети. Так, 37% опитаних запланували зменшення бюджетів у 2023 році, 36% залишать їх без змін, і тільки 15% запланували збільшення. Нагадаємо, на початку 2022 року (до повномасштабного вторгнення) 49% закладали збільшення бюджетів на PR та маркетинг. Переважна більшість, а саме 68% компаній залишать PR/маркетингові команди без змін, 20% найматимуть нових людей, і 7% – скорочуватимуть штат. Наразі 43% опитаних компаній залучають до роботи агенції, що надають PR/маркетингові послуги, на початку 2022 року таких було 61%. У 2023 році перед PR та маркетинг фахівцями постане низка викликів, серед них – неможливість прогнозування і планування, перенасиченість інфопростору, вихід на нові ринки, робота на деокупованих територіях, мотивація команди, вимірювання ефективності, баланс між публічністю та безпекою, а також продуктовою і соціальною комунікацією. З більш детальними результатами опитування можна ознайомитись у презентації. Довідково: Участь у опитуванні взяли 75 спеціалістів членських компаній Європейської Бізнес Асоціації, серед яких 52% - PR фахівці, 39% - маркетологи, 9% - інші дотичні спеціальності. Опитування проводилось з 9 до 17 лютого 2023 року.

Європейська Бізнес Асоціація провела другу хвилю щорічного опитування серед фахівців сфери маркетингу та комунікацій членських компаній. Як демонструють його результати, у 2023 році маркетологи планують зосередитись на розвитку диджитал-каналів (67% опитаних), впізнаваності бренду (58%), пошуку нових активаційних платформ (38%). В свою чергу, комунікаційники називають головними пріоритетами формування репутації (55%), розвиток внутрішніх комунікацій (52%) та посилення присутності в інформаційному полі (47%). 

Головними викликами 2022 року респонденти назвали роботу в умовах відсутніх або обмежених бюджетів (63%), ускладненого планування проєктів (62%) та високого рівня професійної втоми та вигорання (57%).

З початком повномасштабного вторгнення компаніям здебільшого довелось відмовитись від офлайн заходів, спонсорських і розважальних активностей, прямої реклами, традиційних форматів комунікації. Водночас компанії скоротили співпрацю з підрядними організаціями, агенціями та інфлюенсерами. Натомість бізнес змістив фокус на КСВ, соціальні та благодійні проєкти, внутрішні комунікації, взаємодію з міжнародною аудиторією, антикризові активності, посилив розвиток соцмереж та власних медіа.

Компанії намагаються утримати команди, натомість скорочують бюджети. Так, 37% опитаних запланували зменшення бюджетів у 2023 році, 36% залишать їх без змін, і тільки 15% запланували збільшення. Нагадаємо, на початку 2022 року (до повномасштабного вторгнення) 49% закладали збільшення бюджетів на PR та маркетинг.

Переважна більшість, а саме 68% компаній залишать PR/маркетингові команди без змін, 20% найматимуть нових людей, і 7% – скорочуватимуть штат. Наразі 43% опитаних компаній залучають до роботи агенції, що надають PR/маркетингові послуги, на початку 2022 року таких було 61%.

У 2023 році перед PR та маркетинг фахівцями постане низка викликів, серед них – неможливість прогнозування і планування, перенасиченість інфопростору, вихід на нові ринки, робота на деокупованих територіях, мотивація команди, вимірювання ефективності, баланс між публічністю та безпекою, а також продуктовою і соціальною комунікацією.

З більш детальними результатами опитування можна ознайомитись у презентації.

Довідково:

Участь у опитуванні взяли 75 спеціалістів членських компаній Європейської Бізнес Асоціації, серед яких 52% – PR фахівці, 39% – маркетологи, 9% – інші дотичні спеціальності. Опитування проводилось з 9 до 17 лютого 2023 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: