fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дві з двох: Be―it Agency взяла дві “бронзи” на Digital Communication Awards 2021

21/ 10/ 2021
  Обійшовши більше 400 заявок, нагороди отримали обидва кейси, що цьогоріч подавала агенція. Відзнаки отримали проєкти, реалізовані для Philips та McDonald’s. Жовтень, 2021 – журі Digital Communication Awards 2021 оголосило результати цьогорічного змагання. До числа переможців конкурсу від однієї з найбільш авторитетних інституцій у сфері комунікації Quadriga University увійшла українська комунікаційна агенція Be―it одразу з двома кейсами. Бронзову нагороду в категорії Internal Communications здобув екопроєкт про сортування відходів упаковки для McDonald’s в Українї “Планета в захваті від тебе”. А другу відзнаку отримала кампанія-серіал “Lumea у великому місті” для бренду Philips – у категорії Influencer Communications. Кампанія для McDonald’s “Планета в захваті від тебе” мала на меті розповісти 10 тисячам співробітників про сортування відходів в залах ресторанів, яке минулого року стартувало спочатку як пілот. Для цього реалізували edutainment-кампанію з фановими тестами, вебінарами і відгукамивід селебріті. А ще самі написали пісню, зробили кастинг серед команд ресторанів і зняли кліп, який вийшов за межі внутрішньої комунікації й став вірусним. Для Philips команда Be―it реалізувала діджитальну кампанію в соцмережах. Для промо фотоепілятора Philips Lumea переосмислили культовий серіал “Секс у великому місті” з погляду відвертої розмови про небажане волосся і дозняли “додаткову серію” з українськими інфлюенсерками за типажами улюблених героїнь.   “Влучний креатив і фокус на ефективність, які завжди були актуальними в комунікаціях, з початку пандемії стали вирішальними критеріями успіху будь-якого проєкту. Ми вдячні нашим клієнтам за довіру, готовність експериментувати і разом створювати реальність, у якій хочемо жити. Для нас ця перемога радісна ще й тим, що ми представляємо не лише нашу агенцію, а й Україну, яка безперечно заслуговує на гідне місце на креативній карті світу”, – відзначила Крістіна Ніколаєва, директорка Be―it Agency. Digital Communication Awards проводиться з 2011 року. Конкурс реалізує Quadriga University of Applied Science як конкурс онлайн-комунікацій на практичному й академічному рівнях. Експертне журі, яке складається зпрактиків та представників академічної сфери, відзначають найяскравіші онлайн-проєкти та кампанії. Участь уконкурсі можуть брати компанії, комунікаційні агенції, асоціації, НУО та політичні інституції з усього світу. Be―it Agency ― провідна комунікаційна агенція, яка допомагає клієнтам здобувати і утримувати лідерство у своїх галузях завдяки системному підходу до управління репутацією, змістовним інтегрованим комунікаціям та креативним рішенням.

Обійшовши більше 400 заявок, нагороди отримали обидва кейси, що цьогоріч подавала агенція. Відзнаки отримали проєкти, реалізовані для Philips та McDonald’s.

Жовтень, 2021 – журі Digital Communication Awards 2021 оголосило результати цьогорічного змагання. До числа переможців конкурсу від однієї з найбільш авторитетних інституцій у сфері комунікації Quadriga University увійшла українська комунікаційна агенція Be―it одразу з двома кейсами. Бронзову нагороду в категорії Internal Communications здобув екопроєкт про сортування відходів упаковки для McDonald’s в Українї “Планета в захваті від тебе”. А другу відзнаку отримала кампанія-серіал “Lumea у великому місті” для бренду Philips – у категорії Influencer Communications.

Кампанія для McDonald’s “Планета в захваті від тебе” мала на меті розповісти 10 тисячам співробітників про сортування відходів в залах ресторанів, яке минулого року стартувало спочатку як пілот. Для цього реалізували edutainment-кампанію з фановими тестами, вебінарами і відгукамивід селебріті. А ще самі написали пісню, зробили кастинг серед команд ресторанів і зняли кліп, який вийшов за межі внутрішньої комунікації й став вірусним.

Для Philips команда Be―it реалізувала діджитальну кампанію в соцмережах. Для промо фотоепілятора Philips Lumea переосмислили культовий серіал “Секс у великому місті” з погляду відвертої розмови про небажане волосся і дозняли “додаткову серію” з українськими інфлюенсерками за типажами улюблених героїнь.  

“Влучний креатив і фокус на ефективність, які завжди були актуальними в комунікаціях, з початку пандемії стали вирішальними критеріями успіху будь-якого проєкту. Ми вдячні нашим клієнтам за довіру, готовність експериментувати і разом створювати реальність, у якій хочемо жити. Для нас ця перемога радісна ще й тим, що ми представляємо не лише нашу агенцію, а й Україну, яка безперечно заслуговує на гідне місце на креативній карті світу”, – відзначила Крістіна Ніколаєва, директорка Be―it Agency.

Digital Communication Awards проводиться з 2011 року. Конкурс реалізує Quadriga University of Applied Science як конкурс онлайн-комунікацій на практичному й академічному рівнях. Експертне журі, яке складається зпрактиків та представників академічної сфери, відзначають найяскравіші онлайн-проєкти та кампанії. Участь уконкурсі можуть брати компанії, комунікаційні агенції, асоціації, НУО та політичні інституції з усього світу.

Be―it Agency ― провідна комунікаційна агенція, яка допомагає клієнтам здобувати і утримувати лідерство у своїх галузях завдяки системному підходу до управління репутацією, змістовним інтегрованим комунікаціям та креативним рішенням.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: