fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Довга дорога: вихід бізнесу на нові ринки – це не просто та довго, але терпіння та інвестиції винагороджуються

20/ 05/ 2024
    Іноземні ринки, ключові помилки та уроки під час виходу на нові ринки, основні поради – про це йшла мова в рамках заходу “Exporters: Talk & Network”, організованого Європейською Бізнес Асоціацією спільно з OTP Bank минулого тижня. Зокрема, своїм досвідом поділились – Сергій Шакалов, засновник KNESS, Ігор Блистів, директор з маркетингу та інновацій Kormotech, Дмитро Казавчинський, CEO CLIXAR. Так, представник KNESS наголосив, що компанія мала різні опції співпраці на початку відкриття офісу – людина, яка б координувала його, партнер. Офіси компанія відкрила в Польщі та Латвії, проте, наступні офіси компанія плануватиме ще по іншому. Компанія CLIXAR працює більше ніж на 80-ти ринках, з України релокацію не робить принципово. Переглянути презентацію Kormotech перший експорт почала в 2011-2012 роках, одні з перших ринків були Молдова, Білорусь, росія, тощо. Проте, вже з 2014 року компанія вирішила, що час переорієнтовуватись на європейські ринки. Переглянути презентацію Отож, ключові інсайти від спікерів є наступними: Знання місцевої мови є важливим, а часом вирішальним. До прикладу, в Україні значно більше людей знають англійську, аніж в Польщі. Труднощі з висококваліфікованими кадрами також мають місце. Можливо, ситуація і не така складна як на сьогодні в Україні, тим не менше, питання є, адже люди мігрують. Варто з продуктом виходити на «пустий» ринок, або з тим продуктом, надасть найбільшу впізнаваність чи допоможе найкраще сформувати довіру. Ключовими на сьогодні є наступні труднощі: логістика (адже якщо машина доставить продукцію не за тиждень, а за місяць, то зрив контракту, дуже ймовірно, гарантований) кадри, зокрема, через мобілізацію та міграцію тощо. Вихід на ринки залежить від продукту та команди, адже на кожному ринку працюють абсолютно різні стратегії та інструменти і треба бути готовим на одному й тому ж ринку по кілька разів змінювати свою стратегію роботи. Тому, варто спочатку обирати ринок для роботи, а вже опісля підбирати інструменти запуску, розвитку та роботи. До слова, спеціалізовані агенції не завжди можуть бути ефективними для бізнесу з точки зору його запуску на новому ринку. Деякі ринки можуть бути гарними для тренування, але не для заробітку (особливо ті, що є географічно близькими до України). Дуже важливо розуміти культуру ринку, аби підбирати для нього правильний підхід (до прикладу, на литовському ринку добре працюють по інструкції, але якщо інструкції нема – дуже малоймовірно, що відповідальності буде взято щодо певного рішення; на польському ринку величезну роль грає рівень знижки; на румунському ринку рівень надання обіцянок є дуже високим тощо). Тож корисним перед виходом на певний ринок може бути тренінг по міжкультурній комунікації. Жодним чином не варто на новому ринку розфокусовуватись на кілька продуктів – це знижує ефективність та втрачається конкурентна перевага. Наостанок, всі спікери підсумували, що вихід на нові ринки – це непростий та дуже довгий процес, до цього варто бути готовим на початку, аби не розчаровуватись та не демотивуватись. Тому, слід набратись терпіння та бути готовим до тяжкої роботи, особливо, на початку і навіть якщо продукт є якісним. Бо питання особливостей роботи, культури, довіри та репутації потребують часу для формування. Щиро дякуємо спікера за цікаві інсайти, корисні уроки та поради. Окрема вдячність OTP Bank за співпрацю!
01/

 

Іноземні ринки, ключові помилки та уроки під час виходу на нові ринки, основні поради – про це йшла мова в рамках заходу “Exporters: Talk & Network”, організованого Європейською Бізнес Асоціацією спільно з OTP Bank минулого тижня.

Зокрема, своїм досвідом поділились – Сергій Шакалов, засновник KNESS, Ігор Блистів, директор з маркетингу та інновацій Kormotech, Дмитро Казавчинський, CEO CLIXAR.

Так, представник KNESS наголосив, що компанія мала різні опції співпраці на початку відкриття офісу – людина, яка б координувала його, партнер. Офіси компанія відкрила в Польщі та Латвії, проте, наступні офіси компанія плануватиме ще по іншому.

Компанія CLIXAR працює більше ніж на 80-ти ринках, з України релокацію не робить принципово.

Переглянути презентацію

Kormotech перший експорт почала в 2011-2012 роках, одні з перших ринків були Молдова, Білорусь, росія, тощо. Проте, вже з 2014 року компанія вирішила, що час переорієнтовуватись на європейські ринки.

Переглянути презентацію

Отож, ключові інсайти від спікерів є наступними:

  • Знання місцевої мови є важливим, а часом вирішальним. До прикладу, в Україні значно більше людей знають англійську, аніж в Польщі.
  • Труднощі з висококваліфікованими кадрами також мають місце. Можливо, ситуація і не така складна як на сьогодні в Україні, тим не менше, питання є, адже люди мігрують.
  • Варто з продуктом виходити на «пустий» ринок, або з тим продуктом, надасть найбільшу впізнаваність чи допоможе найкраще сформувати довіру.
  • Ключовими на сьогодні є наступні труднощі: логістика (адже якщо машина доставить продукцію не за тиждень, а за місяць, то зрив контракту, дуже ймовірно, гарантований) кадри, зокрема, через мобілізацію та міграцію тощо.
  • Вихід на ринки залежить від продукту та команди, адже на кожному ринку працюють абсолютно різні стратегії та інструменти і треба бути готовим на одному й тому ж ринку по кілька разів змінювати свою стратегію роботи. Тому, варто спочатку обирати ринок для роботи, а вже опісля підбирати інструменти запуску, розвитку та роботи. До слова, спеціалізовані агенції не завжди можуть бути ефективними для бізнесу з точки зору його запуску на новому ринку.
  • Деякі ринки можуть бути гарними для тренування, але не для заробітку (особливо ті, що є географічно близькими до України).
  • Дуже важливо розуміти культуру ринку, аби підбирати для нього правильний підхід (до прикладу, на литовському ринку добре працюють по інструкції, але якщо інструкції нема – дуже малоймовірно, що відповідальності буде взято щодо певного рішення; на польському ринку величезну роль грає рівень знижки; на румунському ринку рівень надання обіцянок є дуже високим тощо). Тож корисним перед виходом на певний ринок може бути тренінг по міжкультурній комунікації.
  • Жодним чином не варто на новому ринку розфокусовуватись на кілька продуктів – це знижує ефективність та втрачається конкурентна перевага.

Наостанок, всі спікери підсумували, що вихід на нові ринки – це непростий та дуже довгий процес, до цього варто бути готовим на початку, аби не розчаровуватись та не демотивуватись. Тому, слід набратись терпіння та бути готовим до тяжкої роботи, особливо, на початку і навіть якщо продукт є якісним. Бо питання особливостей роботи, культури, довіри та репутації потребують часу для формування.

Щиро дякуємо спікера за цікаві інсайти, корисні уроки та поради. Окрема вдячність OTP Bank за співпрацю!

Звіти та фотогалереї

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: