fbpx

До 2030 року в компанії P&G повністю перейдуть на перероблювану упаковку

30/ 11/ 2018

До 2030 року уся упаковка продукції P&G стане повністю екологічною і буде придатною для переробки та повторного використання. Таку глобальну та амбітну мету представники компанії оприлюднили у своєму щорічному Звіті про соціальну активність у 2018 році (2018 Citizenship Report).

У Звіті представлені ключові досягнення компанії у п’яти пріоритетних сферах діяльності: корпоративна та соціальна відповідальність, гендерна рівність, політика різноманіття та рівних можливостей, а також зменшення негативного впливу на навколишнє середовище.

За словами президента та головного виконавчого директора P&G Девіда Тейлора, в компанії розробили нову «дорожню карту», щоб впроваджувати принципи сталого розвитку у роботу компанії та позитивно впливати на світ через власні бренди, систему постачання, суспільство та співробітників: «Йдеться про те, щоб виготовляти упаковку, яку можна перероблювати або повторно використовувати, зміцнювати довіру споживачів шляхом обміну науковими досягненнями між брендами, скорочувати викиди парникових газів під час виробництва та запобігати потраплянню пластикових відходів до океану».

Як відзначається у Звіті, політика компанії в усіх перерахованих сферах збігається та допомагає реалізувати ключові цілі Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй. Зокрема, це стосується 12-ї цілі ООН – забезпечити перехід до відповідального та раціонального споживання і виробництва на глобальному рівні.

Ключові цифри

Один із головних пріоритетів P&G – зберігати довкілля для наступних поколінь. Відповідно до інформації, яка представлена у Звіті, компанії вдалося досягти значних результатів у своїх планах на 2020 рік до у трьох ключових напрямках – вода, клімат та відходи.

Відходи. На сьогоднішній день 85% заводів компанії працюють за принципом Zero Manufacturing Waste to Landfill (ZMWL) та забезпечують безвідходне виробництво.  Це означає, що усі відходи сортують, а потім повністю переробляють, завдяки чому не доводиться нічого відправляти на звалище та або спалювати без отримання корисної енергії. Такий підхід дозволяє компанії не тільки позитивно впливати на екологію, але й заощаджувати вже більше $2 млрд, починаючи з 2008 року. Також P&G вдалося зменшити кількість використаної упаковки на 13,5%, а 86% усіх пакувальних матеріалів можна переробити.  

Вода. Згідно з даними Звіту, тепер для виготовлення однієї одиниці продукції на виробництві використовують на 25% менше води. Також завдяки діям P&G 700 мільйонів споживачів отримали доступ до водозберігаючих продуктів.

Клімат. Споживання електроенергії на заводах компанії вдалося скоротити на 22% на одну одиницю продукції. Більше того, 14% енергії постачається з відновлюваних джерел. Також компанія зменшила кількість викидів парникових газів на 21%.

Амбітні цілі до 2030 року

Описані успіхи дозволяють компанії поставити перед собою більш амбітні екологічні цілі на 2030 рік (Ambition 2030). Дії P&G будуть спрямовані на те, аби вирішити дві найважливіші екологічні проблеми у світі: обмеженість ресурсів та зростання споживання. Щоб досягти мети, в компанії будуть співпрацювати з партнерами. Зокрема, до 2030 року в P&G планують повністю перейти на перероблювану упаковку, використовувати енергію лише з відновлювальних джерел, скоротити викиди парникових газів категорії 1 та 2 – на 50%, а також збільшити ефективність водовикористання на 35%.

Досягнення на українському ринку

Варто відзначити, що політику відповідального ставлення до навколишнього середовища компанія P&G активно реалізовує і в Україні. На українських заводах успішно впроваджують «відповідальні» практики.

Безвідходне виробництво. Наприклад, з 2015 року завод  в Борисполі, продукцію якого експортують в 30 країн світу, працює за принципом ZMWL. За цей час підприємству вдалося досягти безвідходно виробництва: 90% відходів для подальшого використання перероблюють безпосередньо на заводі або за допомогою партнерів, а ще 10% – використовують на місці. Наприклад, паперове сміття переробляє компанія-виробник упаковки, поліетиленові відходи використовують для виробництва труб, а з подрібнених відходів роблять паливні пелети. Завдяки цьому завод щорічно зберігає більше 5 000 дерев, а енергії від переробки подрібнених відходів вистачає для опалення більше 2000 будинків площею 100 кв. м протягом усього опалювального сезону.

Відновлювальні ресурси. Ще один успішний приклад – завод P&G в м. Покров Дніпропетровської області. З 2013 року тут застосовують технології, що дозволяють скоротити використання природних ресурсів. Зокрема, цех з виробництва пральних порошків майже повністю перейшов дощову воду, яка становить 85% від усієї кількості води, необхідної для виготовлення продукції. У майбутньому завод планує повністю відмовитися від централізованого водопостачання.

Про компанію P&G

P&G – глобальна компанія, що володіє одним з найсильніших портфоліо якісних інноваційних  брендів, яким довіряють споживачі по всьому світу. Серед них – Always®, Ariel®, Blend-a-Med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide® і Vicks®. Компанія P&G здійснює свою діяльність у близько 70 країнах. Щоб отримати детальну інформацію про діяльність компанії та її брендів, будь ласка, відвідайте сайт http://www.pg.com.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: