fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дмитро Замотаєв: «Глобус Банк визначив для себе 2021-й роком якісної зміни більшості процесів»

28/ 12/ 2020
  Начальник Департаменту роздрібного бізнесу ГЛОБУС БАНКУ — про те, яким був 2020-й і яким буде 2021-й. Локдаун став свого роду каталізатором діджитал змін в банківському середовищі. Плюс, він істотно підвищив залученість клієнтів у використанні таких нововведень. Глобус Банк не залишився в стороні від цього загально банківського тренду і активно зайнявся діджиталізацією існуючих бізнес-процесів. У поточному році найбільш популярними новими цифровими сервісами серед наших клієнтів були: новий мобільний додаток, який дозволив банку вивести на новий якісний рівень роботу з товарними кредитами та за короткий проміжок часу залучив вже понад 6 тис. клієнтів. Також Банк запропонував існуючим клієнтам за заставними кредитами просте рішення з дистанційного погашення кредитів, що вже через місяць на третину зменшило навантаження на відділення з прийому такого роду платежів. Найближчі пару років однозначно пройдуть під знаком діджиталізаціі максимальної кількості банківських продуктів і бізнес-процесів. І якщо в цьому році більшість банків оперативно впроваджувало прості рішення, які лежали на поверхні, або завершували проекти, які були відкриті раніше, то в наступні роки банки будуть переводити в цифру більш складні продукти. Глобус Банк визначив для себе 2021-й роком якісної зміни більшості процесів, в перебігу якого банк завершить перехід на новий процесинг, запустить новий інтуїтивно зрозумілий картковий додаток, що дозволить вивести картковий бізнес на абсолютно інший рівень. Також на початку року плануємо реалізувати формат віддаленої ідентифікації клієнтів, що істотно розширить можливості банку. Банк продовжить нарощувати свою перевагу на ринку кредитування населення на первинному ринку за рахунок впровадження системи онлайн-розгляду кредитних заявок клієнтів.

Начальник Департаменту роздрібного бізнесу ГЛОБУС БАНКУ — про те, яким був 2020-й і яким буде 2021-й.

Локдаун став свого роду каталізатором діджитал змін в банківському середовищі. Плюс, він істотно підвищив залученість клієнтів у використанні таких нововведень.

Глобус Банк не залишився в стороні від цього загально банківського тренду і активно зайнявся діджиталізацією існуючих бізнес-процесів. У поточному році найбільш популярними новими цифровими сервісами серед наших клієнтів були: новий мобільний додаток, який дозволив банку вивести на новий якісний рівень роботу з товарними кредитами та за короткий проміжок часу залучив вже понад 6 тис. клієнтів. Також Банк запропонував існуючим клієнтам за заставними кредитами просте рішення з дистанційного погашення кредитів, що вже через місяць на третину зменшило навантаження на відділення з прийому такого роду платежів.

Найближчі пару років однозначно пройдуть під знаком діджиталізаціі максимальної кількості банківських продуктів і бізнес-процесів. І якщо в цьому році більшість банків оперативно впроваджувало прості рішення, які лежали на поверхні, або завершували проекти, які були відкриті раніше, то в наступні роки банки будуть переводити в цифру більш складні продукти.

Глобус Банк визначив для себе 2021-й роком якісної зміни більшості процесів, в перебігу якого банк завершить перехід на новий процесинг, запустить новий інтуїтивно зрозумілий картковий додаток, що дозволить вивести картковий бізнес на абсолютно інший рівень. Також на початку року плануємо реалізувати формат віддаленої ідентифікації клієнтів, що істотно розширить можливості банку. Банк продовжить нарощувати свою перевагу на ринку кредитування населення на первинному ринку за рахунок впровадження системи онлайн-розгляду кредитних заявок клієнтів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: