fbpx

DHL Express готується до рекордного пікового сезону в історії глобальної торгівлі

03/ 11/ 2020
01/

 

  • У той час як пандемія COVID-19 прискорює темпи розвитку електронної комерції, глобалізація і діджиталізація виводять шопінг в інтернеті і доставку онлайн-замовлень по всьому світу на новий рівень
  • Очікується, що кількість вантажів у глобальній мережі DHL Express у піковий сезон зросте на 50% порівняно з аналогічним періодом 2019 року
  • DHL Express готова до викликів: щорічні інвестиції в розмірі близько 1 млрд євро дозволили найняти додатково понад 10 000 співробітників, ввести в експлуатацію нові літаки і значно збільшити операційні потужності

DHL Express, світовий лідер у галузі міжнародної експрес-доставки, готується до безпрецедентного сплеску онлайн-замовлень протягом прийдешнього пікового сезону в 2020 році. Зростаючий рівень глобалізації та діджиталізації призводить до збільшення кількості інтернет-магазинів, онлайн-маркетплейсів і додатків, які продають товари по всьому світу і де споживачі можуть придбати товар з будь-якої країни. Крім того, через невизначеність у зв’язку з пандемією споживачі все частіше віддають перевагу шопінгу в інтернеті. Тенденція посилюється сезоном розпродажів, який почнеться з “чорної п’ятниці” і Кіберпонеділка та закінчиться після Різдва. DHL Express готується до рекордної кількості онлайн-замовлень з доставкою по всьому світу. Кількість вантажів у сфері електронної комерції зросла в 2020 році на 35%, а майбутній піковий сезон приведе до прискорення зростання і збільшення кількості вантажів на 50% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

DHL Express готова забезпечити швидку і надійну доставку

В умовах таких обсягів і поширення коронавірусу по всьому світу перед логістичними провайдерами стоять серйозні виклики. Крім необхідності постійно контролювати ситуацію і вживати запобіжних заходів для захисту персоналу, через безпрецедентний обсяг вантажів виникають додаткові труднощі для логістики. Для підготовки до пікового сезону DHL Express найняла понад 10 000 нових співробітників по всьому світу. Завдяки щорічним інвестиціям у інфраструктуру – хаби, митні термінали, авіа- і автопарк і ультрасучасні технології – компанія змогла значно збільшити операційні потужності і підготуватися до прийдешнього сплеску обсягів.

«Ми вже багато років відзначаємо високий попит на послуги експрес-доставки з боку інтернет-магазинів і стабільне зростання обсягів в нашій глобальній мережі, – заявив виконавчий віцепрезидент з глобальної операційної діяльності мережі й авіації Тревіс Кобб. – Ми щороку інвестуємо близько 1 млрд євро для задоволення вимог наших клієнтів і доставки їх вантажів у найкоротші терміни по всьому світу. У нашій корпоративній культурі клієнт завжди в центрі уваги, а в операційних процесах використовуються найсучасніші технології. Все це дозволяє нам надавати сервіс чудової якості і бути готовими до прийдешнього пікового сезону. Навіть в умовах другої хвилі глобальної пандемії ми забезпечуємо безперебійність бізнес-процесів наших клієнтів і безпеку глобальної торгівлі».

Для задоволення пікового попиту з доставки замовлень в електронній комерції, а також для транспортування важливих вантажів із засобами індивідуального захисту та медичними товарами необхідно збільшити кількість рейсів, що особливо актуально в ситуації простою пасажирських літаків. Для вирішення цього питання DHL Express істотно збільшила кількість щоденних рейсів. Крім того, цього року компанія ввела в експлуатацію чотири нових широкофюзеляжних літаки B777 F, а поставка ще двох літаків цієї моделі очікується в наступному місяці. Завдяки шести новим літакам компанія зможе виконувати понад 3 000 додаткових міжконтинентальних рейсів на рік.

«В Україні спостерігається суттєве збільшення обсягів експорту електронної торгівлі. Тільки за останні два місяці українським виробникам вдалося подвоїти кількість своїх відправлень порівняно з аналогічним періодом минулого року, – відзначив генеральний директор DHL Express в Україні Вадим Сидорук. – Наше завдання – надати українським експортерам надійні й безперебійні канали експрес-доставки товарів покупцям у будь-якій точці земної кулі. DHL Express використовує літаки B737 і B757 із вантажопідйомністю до 30 тонн, що дозволяє повністю задовольняти потреби наших клієнтів. З вересня цього року ми ввели додатковий 6-й рейс по суботах, що дає клієнтам DHL безперечні конкурентні переваги. Не менш важливим завданням залишається надання наземних послуг, що насамперед залежить від надійності автомобільного парку. За останні два роки ми оновили 30% операційних автомобілів. Але головний пріоритет компанії – це здоров’я та безпека наших співробітників і клієнтів. Усі співробітники компанії забезпечені засобами індивідуального захисту, проходять щоденний температурний скринінг і щотижневе тестування на наявність вірусу COVID-19».

DHLГоловна логістична компанія світу

DHL – це провідна міжнародна компанія у сфері логістики. Підрозділи DHL пропонують унікальний спектр логістичних послуг, які охоплюють національні й міжнародні доставки вантажів, доставку замовлених через інтернет товарів, надання послуг з виконання замовлень, міжнародні термінові перевезення автомобільним, повітряним та морським транспортом, а також управління промисловими ланцюгами поставок. Маючи близько 380 000 працівників у понад 220 країнах світу, DHL надійно і гарантовано поєднує людей та бізнеси і у такий спосіб забезпечує стабільність товарообороту. Пропонуючи спеціальні рішення і послуги для розвитку ринків та цілих сфер бізнесу, включаючи сфери технологій, медико-біологічну, сферу охорони здоров’я, інженерію, виробничу та енергетичну, автомобільну і роздрібну торгівлю, DHL впевнено тримає позиції «Головної логістичної компанії світу».DHL входить до групи компаній Deutsche Post DHL Group. Дотримуючись у своїй діяльності принципів сталого розвитку та забезпечення позитивного впливу на суспільство і довкілля, Група робить свій позитивний внесок у розвиток світу. Deutsche Post DHL Group ставить перед собою мету забезпечити нульовий рівень викидів при наданні логістичних послуг до 2050 р.

Компанія DHL є лідером українського ринку експрес-доставки і логістики. DHL вийшла на український ринок у 1991 році. За цей час територія, що обслуговується компанією, розширилася до більш ніж 100 населених пунктів по Україні. На сьогоднішній день компанія має більш 30 власних і агентських офісів, транспортний парк у більш ніж 100 автомобілів. Детальнішу інформацію про роботу компанії DHL та її послуги можна отримати за адресою www.dhl.com.ua, де ви також маєте можливість з легкістю замовити кур’єра та слідкувати за процесом доставки вашого замовлення.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: