fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Decathlon поділився результатами діяльності у 2020 році

05/ 04/ 2021
  Мережа спортивних магазинів Decathlon поділилася результатами своєї діяльності на глобальному рівні за 2020 рік. Лідер світового спортивного ритейлу проаналізував діяльність за минулий рік, на підставі чого представив офіційний прес-реліз. У ньому зазначається, що в середньому магазини Decathlon по світу були зачинені майже 3 місяці протягом 2020 року. При цьому бренд відзначив значне зростання продажів у сфері електронної комерції. Так роздрібна інтернет-торгівля зросла з 8% у 2019 році до 19% в 2020 році. Таке зростання більш ніж удвічі можна спостерігати майже в усіх країнах, де представлена мережа, окрім Китаю (де зростання продажів у цифровій галузі є скромнішим). “Найбільш приємним спостереженням було, мабуть, те, як команда Decathlon навчилася змінювати підходи ведення бізнесу та знайшла нові способи продовжувати допомагати клієнтам”, - зазначив Жан-Марк Лемєр, фінансовий директор Decathlon United. Чистий прибуток бренду за 2020 рік склав 550 млн євро, що практично дорівнює прибутку за 2019 рік (550 млн євро). Основні зусилля у 2020-му компанія направила на розвиток ІТ-напрямку та розробку продукту. Крім того, Decathlon розпочав розвиток франшизи у країнах, де він уже добре знаний. У компанії наголошують, що одним з критично важливих напрямів на майбутнє визначають роботу у напрямку сталого розвитку. Так Decathlon має глобальну ціль до 2026 року знизити кількість викидів вуглецю на 40% у порівнянні з 2016 та виготовляти 100% асортименту з застосуванням екологічного підходу. Також компанія поділилася і цифрами щодо своєї команди. Наразі по всьому світу Decathlon нараховує 97 000 співробітників, серед них 55 700 акціонери компанії. Decathlon - найбільша мережа спортивних магазинів у світі та виробник товарів для спорту та активного відпочинку. В Україні наразі відкриті два великих фізичних магазини у Києві в «Рітейл Парк Петрівка» (пр. Бандери 15-Г) та на Біличах (вул. Берковецька, 6), діє інтернет-магазин, також заплановані кілька відкриттів на перше півріччя 2021: на Лівому березі столиці і в Одесі.

Мережа спортивних магазинів Decathlon поділилася результатами своєї діяльності на глобальному рівні за 2020 рік.

Лідер світового спортивного ритейлу проаналізував діяльність за минулий рік, на підставі чого представив офіційний прес-реліз. У ньому зазначається, що в середньому магазини Decathlon по світу були зачинені майже 3 місяці протягом 2020 року. При цьому бренд відзначив значне зростання продажів у сфері електронної комерції. Так роздрібна інтернет-торгівля зросла з 8% у 2019 році до 19% в 2020 році. Таке зростання більш ніж удвічі можна спостерігати майже в усіх країнах, де представлена мережа, окрім Китаю (де зростання продажів у цифровій галузі є скромнішим).

Найбільш приємним спостереженням було, мабуть, те, як команда Decathlon навчилася змінювати підходи ведення бізнесу та знайшла нові способи продовжувати допомагати клієнтам”, – зазначив Жан-Марк Лем’єр, фінансовий директор Decathlon United.

Чистий прибуток бренду за 2020 рік склав 550 млн євро, що практично дорівнює прибутку за 2019 рік (550 млн євро). Основні зусилля у 2020-му компанія направила на розвиток ІТ-напрямку та розробку продукту. Крім того, Decathlon розпочав розвиток франшизи у країнах, де він уже добре знаний.

У компанії наголошують, що одним з критично важливих напрямів на майбутнє визначають роботу у напрямку сталого розвитку. Так Decathlon має глобальну ціль до 2026 року знизити кількість викидів вуглецю на 40% у порівнянні з 2016 та виготовляти 100% асортименту з застосуванням екологічного підходу.

Також компанія поділилася і цифрами щодо своєї команди. Наразі по всьому світу Decathlon нараховує 97 000 співробітників, серед них 55 700 акціонери компанії.

Decathlon – найбільша мережа спортивних магазинів у світі та виробник товарів для спорту та активного відпочинку. В Україні наразі відкриті два великих фізичних магазини у Києві в «Рітейл Парк Петрівка» (пр. Бандери 15-Г) та на Біличах (вул. Берковецька, 6), діє інтернет-магазин, також заплановані кілька відкриттів на перше півріччя 2021: на Лівому березі столиці і в Одесі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: