fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дбай про себе – надихай інших. Чому український девелопер торговельних центрів Arricano закликає турбуватися про себе?

19/ 09/ 2023
  Повномасштабне вторгнення змусило багатьох українців переглянути пріоритети у своєму житті. Одним із ключових завдань кожного громадянина стала допомога державі у наближенні нашої перемоги. Стрес, цілодобовий потік новин, відсутність стабільності – перелік буденних перешкод, що потроху забирають енергію та шкодять фізичному й ментальному здоров’ю. Проте, чи можливо бути корисним для інших, якщо не вистачає ресурсу подбати про себе? Arricano, провідний девелопер торговельних центрів в Україні, новим маніфестом “Дбай про себе – надихай інших” спрямовує увагу українців на турботу про власне здоров’я у широкому розумінні.  Адже оптимізм та віра в краще може допомогти іншим тримати себе в ресурсі. Arricano, як соціально відповідальна українська компанія, дбає про комфорт та ментальний стан комюніті своїх ТРК, щотижня організовує цікаве дозвілля для дорослих та дітей, нагадує про важливість позитивних емоцій та отримання приємних вражень від покупок, походу у кіно чи улюблений заклад. Такі буденні речі допомагають зберігати відчуття, що з тобою та світом довкола все гаразд, та тримати свій психоемоційний стан у нормі. Кожен із нас є прикладом для оточення: батьки для дітей, підлітки для своїх однокласників, керівники для команд. Від простих дій як, наприклад, приготування корисної їжі до донатів на армію, відвідування курсів домедичної допомоги чи консультації у психолога. Ми звикли турбуватися про інших, але при цьому важливо не забувати про себе. “Arricano розуміє, як війна вже вплинула на психоемоційний стан українців і прагне зробити все від себе залежне, аби підтримати наше ком’юніті, усіх, хто нам довіряє та потребує уваги. На турботу про себе будуть спрямовані наші майбутні івенти, соціальні кампанії та комунікація у digital середовищі. Віримо, що маніфест Arricano стане поштовхом до позитивних змін, а наше ком’юніті, дбатиме про себе та надихатиме інших“, – зауважила директорка з маркетингу Arricano Інна Морозова. Більше інформації про проєкти Arricano – на офіційному сайті та на сторінці у Facebook.

Повномасштабне вторгнення змусило багатьох українців переглянути пріоритети у своєму житті. Одним із ключових завдань кожного громадянина стала допомога державі у наближенні нашої перемоги. Стрес, цілодобовий потік новин, відсутність стабільності – перелік буденних перешкод, що потроху забирають енергію та шкодять фізичному й ментальному здоров’ю. Проте, чи можливо бути корисним для інших, якщо не вистачає ресурсу подбати про себе?

Arricano, провідний девелопер торговельних центрів в Україні, новим маніфестом “Дбай про себе – надихай інших” спрямовує увагу українців на турботу про власне здоров’я у широкому розумінні.  Адже оптимізм та віра в краще може допомогти іншим тримати себе в ресурсі.

Arricano, як соціально відповідальна українська компанія, дбає про комфорт та ментальний стан ком’юніті своїх ТРК, щотижня організовує цікаве дозвілля для дорослих та дітей, нагадує про важливість позитивних емоцій та отримання приємних вражень від покупок, походу у кіно чи улюблений заклад. Такі буденні речі допомагають зберігати відчуття, що з тобою та світом довкола все гаразд, та тримати свій психоемоційний стан у нормі.

Кожен із нас є прикладом для оточення: батьки для дітей, підлітки для своїх однокласників, керівники для команд. Від простих дій як, наприклад, приготування корисної їжі до донатів на армію, відвідування курсів домедичної допомоги чи консультації у психолога. Ми звикли турбуватися про інших, але при цьому важливо не забувати про себе.

“Arricano розуміє, як війна вже вплинула на психоемоційний стан українців і прагне зробити все від себе залежне, аби підтримати наше ком’юніті, усіх, хто нам довіряє та потребує уваги. На турботу про себе будуть спрямовані наші майбутні івенти, соціальні кампанії та комунікація у digital середовищі. Віримо, що маніфест Arricano стане поштовхом до позитивних змін, а наше ком’юніті, дбатиме про себе та надихатиме інших“, – зауважила директорка з маркетингу Arricano Інна Морозова.

Більше інформації про проєкти Arricano – на офіційному сайті та на сторінці у Facebook.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: