fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Що відбувається з українським авторинком

14/ 11/ 2018
  Олена Талько. Координатор автомобільного комітету Європейської Бізнес Асоціації. Останні 10 років автомобільний ринок України перебуває у шоковому стані. Тенденції на ринку постійно змінюються: темпи продажів авто то зростають на невелику долю відсотків, то стрімко падають. Постає питання: як у таких умовах вибрати автомобіль та якими критеріями керуватись. Пропозицій декілька, розглянемо усі. Можна зупинити свій вибір на вживаному автомобілі, який вже змінив не одного власника і давно покращує дороги України. У такому випадку найкраще звернутися до офіційних дилерів, які перевіряють технічний стан автомобілів перед продажем і надають гарантію на вживане авто. До того ж, можна дізнатися про попередніх власників такого транспортного засобу. Для цього було відкрито доступ до Єдиного державного реєстру МВС. Вперше транспортний засіб потрапляє у реєстр після придбання та реєстрації власником у територіальному сервісному центрі МВС. Далі у реєстрі відображаються усі зміни, які відбуваються з автомобілем: зміна власника, номерного знаку, здійснення переобладнання тощо. У реєстрі міститься неконфіденційна інформація щодо технічних характеристик зареєстрованих авто, інформація щодо реєстрації транспортних засобів за регіоном, датою випуску, маркою, моделлю, об’ємом двигуна, типом палива та кольором. Якщо ви вже маєте власне авто і хотіли б змінити його на нове, додатковою перевагою купівлі автомобіля в офіційного дилера є послуга трейд-ін. Обмін автомобіля за системою трейд-ін, яка має багато переваг: Немає потреби власноруч шукати покупця власного автомобіля, а пересісти на нове авто можна вже за декілька годин. Зараз ще і процедуру перереєстрації транспортних засобів на нових власників було спрощено завдяки Постанові КМУ №637 – скасовано процедуру зняття з обліку транспортного засобу у разі його відчуження; Не потрібно додатково витрачати гроші на продаж вживаного автомобіля; Не потрібно чекати на продаж старого авто; Немає ризику бути обманутим або отримати неякісний товар, як це часто трапляється під час продажу авто через оголошення або на ринку. Можна обрати вживане авто з-за кордону. Завдяки закону №1389-VIII до кінця цього року фізичні особи можуть завезти 1 авто за зниженими ставками акцизного податку строком на 1 календарний рік без права перепродажу за умови, що автомобіль не старше 2010 року випуску. Зараз пропонується багато автомобілів з США, переважно після повені та буревію, та європейські авто, більшість з яких дизельні та мають різні сюрпризи. Наприклад, вживане авто з Італії, як правило, приїжджає після невеличкої ДТП, оскільки в цій країні дуже інтенсивний рух. Авто з Голландії має корозію кузова через близьке розташування до моря, а ще великий пробіг, бо такі авто дуже часто використовують у портових містах Голландії з комерційною метою. Технічний стан німецьких автомобілів вважається дуже гарним, оскільки статки населення дають змогу часто оновлювати транспорті засоби. Вживані автомобілі з цієї країни коштують відносно недорого. Вживаний француз здебільшого має дизельний двигун, який порадує своєю невеликою вартістю. Як правило, такі авто мають невеликі пошкодження бампера та незначні проблеми із кузовом. Можна спробувати дати шанс вітчизняному автопрому. Вартість нового автомобіля, виготовленого в Україні, майже така сама, як і у вживаної іномарки, але якість та параметри безпеки, звісно ж, відрізняються. До того ж, виробництво автомобілів в Україні щомісяця скорочується стрімкими темпами через зниження попиту на такі авто. Протягом січня-серпня 2018 року виробництво автомобілів скоротилось на 10,6% у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. Наразі статистику легкового сегмента вітчизняного автопрому сформував тільки один завод, який і випустив у першому півріччі 2018 року всі легкові авто. Ну і ще один варіант – придбати нове авто. У такому випадку єдиний мінус – це вартість, але плюсів набагато більше. На 2-3 роки, в залежності від гарантії авто, можна забути про технічний стан автомобіля, ремонт тощо. А зважаючи на стан українських доріг, краще обирати авто ще з не зношеною ходовою. До того ж, у нових автомобілях, в першу чергу, дбають про безпеку. Починаючи з березня 2018 року нові моделі пасажирського транспорту, в тому числі легкові автомобілі, випущені на європейський ринок, за замовчуванням укомплектовуються стандартизованим пристроєм eCall, який автоматично викликає служби екстреної допомоги в разі дорожньо-транспортної пригоди за єдиним номером екстреної допомоги 112. Щоправда, розвиток ринку нових автомобілів в Україні далеко не найкращий. Протягом вересня 2018 року було зареєстровано на 7,7% менше нових автомобілів, ніж у серпні 2018 року, та на 13,6% менше за аналогічний період 2017 року. Отже, український автомобільний ринок старіє швидкими темпами і тоне в купі металобрухту, що надзвичайно негативно впливає на екологічну ситуацію в Україні. Джерело: Новое время
Олена Талько Координатор автомобільного комітету Європейської Бізнес Асоціації
Останні 10 років автомобільний ринок України перебуває у шоковому стані. Тенденції на ринку постійно змінюються: темпи продажів авто то зростають на невелику долю відсотків, то стрімко падають.

Постає питання: як у таких умовах вибрати автомобіль та якими критеріями керуватись. Пропозицій декілька, розглянемо усі.

Можна зупинити свій вибір на вживаному автомобілі, який вже змінив не одного власника і давно “покращує” дороги України. У такому випадку найкраще звернутися до офіційних дилерів, які перевіряють технічний стан автомобілів перед продажем і надають гарантію на вживане авто. До того ж, можна дізнатися про попередніх власників такого транспортного засобу. Для цього було відкрито доступ до Єдиного державного реєстру МВС. Вперше транспортний засіб потрапляє у реєстр після придбання та реєстрації власником у територіальному сервісному центрі МВС. Далі у реєстрі відображаються усі зміни, які відбуваються з автомобілем: зміна власника, номерного знаку, здійснення переобладнання тощо. У реєстрі міститься неконфіденційна інформація щодо технічних характеристик зареєстрованих авто, інформація щодо реєстрації транспортних засобів за регіоном, датою випуску, маркою, моделлю, об’ємом двигуна, типом палива та кольором.

Якщо ви вже маєте власне авто і хотіли б змінити його на нове, додатковою перевагою купівлі автомобіля в офіційного дилера є послуга трейд-ін. Обмін автомобіля за системою трейд-ін, яка має багато переваг:

  1. Немає потреби власноруч шукати покупця власного автомобіля, а пересісти на нове авто можна вже за декілька годин. Зараз ще і процедуру перереєстрації транспортних засобів на нових власників було спрощено завдяки Постанові КМУ №637 – скасовано процедуру зняття з обліку транспортного засобу у разі його відчуження;
  2. Не потрібно додатково витрачати гроші на продаж вживаного автомобіля;
  3. Не потрібно чекати на продаж старого авто;
  4. Немає ризику бути обманутим або отримати неякісний товар, як це часто трапляється під час продажу авто через оголошення або на ринку.

Можна обрати вживане авто з-за кордону. Завдяки закону №1389-VIII до кінця цього року фізичні особи можуть завезти 1 авто за зниженими ставками акцизного податку строком на 1 календарний рік без права перепродажу за умови, що автомобіль не старше 2010 року випуску. Зараз пропонується багато автомобілів з США, переважно після повені та буревію, та європейські авто, більшість з яких дизельні та мають різні “сюрпризи”.

Наприклад, вживане авто з Італії, як правило, приїжджає після невеличкої ДТП, оскільки в цій країні дуже інтенсивний рух. Авто з Голландії має корозію кузова через близьке розташування до моря, а ще великий пробіг, бо такі авто дуже часто використовують у портових містах Голландії з комерційною метою. Технічний стан німецьких автомобілів вважається дуже гарним, оскільки статки населення дають змогу часто оновлювати транспорті засоби. Вживані автомобілі з цієї країни коштують відносно недорого. Вживаний “француз” здебільшого має дизельний двигун, який порадує своєю невеликою вартістю. Як правило, такі авто мають невеликі пошкодження бампера та незначні проблеми із кузовом.

Можна спробувати дати шанс вітчизняному автопрому. Вартість нового автомобіля, виготовленого в Україні, майже така сама, як і у вживаної іномарки, але якість та параметри безпеки, звісно ж, відрізняються. До того ж, виробництво автомобілів в Україні щомісяця скорочується стрімкими темпами через зниження попиту на такі авто. Протягом січня-серпня 2018 року виробництво автомобілів скоротилось на 10,6% у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. Наразі статистику легкового сегмента вітчизняного автопрому сформував тільки один завод, який і випустив у першому півріччі 2018 року всі легкові авто.

Ну і ще один варіант – придбати нове авто. У такому випадку єдиний мінус – це вартість, але плюсів набагато більше. На 2-3 роки, в залежності від гарантії авто, можна забути про технічний стан автомобіля, ремонт тощо. А зважаючи на стан українських доріг, краще обирати авто ще з не зношеною ходовою. До того ж, у нових автомобілях, в першу чергу, дбають про безпеку. Починаючи з березня 2018 року нові моделі пасажирського транспорту, в тому числі легкові автомобілі, випущені на європейський ринок, за замовчуванням укомплектовуються стандартизованим пристроєм eCall, який автоматично викликає служби екстреної допомоги в разі дорожньо-транспортної пригоди за єдиним номером екстреної допомоги 112.

Щоправда, розвиток ринку нових автомобілів в Україні далеко не найкращий. Протягом вересня 2018 року було зареєстровано на 7,7% менше нових автомобілів, ніж у серпні 2018 року, та на 13,6% менше за аналогічний період 2017 року. Отже, український автомобільний ринок старіє швидкими темпами і тоне в купі металобрухту, що надзвичайно негативно впливає на екологічну ситуацію в Україні.

Джерело: Новое время

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: