fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Чому контент всьому голова і як довго це триватиме

30/ 05/ 2018
  Що ми маємо на увазі, коли говоримо про контент Для мене контент – це не просто текст, опублікований на сайті чи у соціальній мережі. Насправді контент є всюди. Якщо замислитися, він так чи інакше присутній у всьому, що людина здатна сприймати як інформацію: сенсаційна новина, час на годиннику, телефонна розмова з найкращим другом, small talk колегою біля кавової машини, остання прочитана книжка, квиток на концерт, погода за вікном, факт нашого існування на планеті Земля та що завгодно. Контент - це зміст, що додає цінність і вагу тому, що ви хочете донести до оточуючих. Який контент потрібен споживачу via GIPHY Свідомість людей цікава штука. Раніше ми спокійно сприймали пряму рекламу, а те, що зараз вважається банальним нав’язуванням, не викликало жодного роздратування. Сучасні покупці є біль вибагливими та чутливими до так званого «набивання» ціни. Погодьтеся, що нам часто достатньо усього кількох секунд, щоб розпізнати меседж, з яким до нас апелюють бренди. На зміну прямій рекламі, яка дратує, прийшла нативна, тобто така, що органічно виглядає та позитивно сприймається. Це формат, що публікується з рекламною метою, але за формою та змістом відповідає загальним меседжам бренду, враховує особливості обраного майданчика і головне - не викликає в аудиторії відторгнення. Наприклад, нативну рекламу в медіа-просторі можна визначити як контент, що відповідає інтересам та потребам аудиторії ресурсу — з одного боку, й виконує завдання, які перед ним ставить рекламодавець, — з іншого. Якщо підходити до нативної реклами як до частини репутації певного майданчика, працювати з рекламодавцями, за продукти котрих не буде соромно, та не халтурили під час її створення, то виходить такий собі win-win —ресурс пише на теми, які цікаві його читачам, та при цьому вигідні рекламодавцю. Однак, реклама, пряма чи нативна, - це завжди платна активність, адже основна задача реклами – продавати. Що працює ще крутіше за нативну рекламу? – Вірогідно, контент-маркетинг (текст, віжуал, анімація, відео тощо). Адже він має, в першу чергу, залучати та навчати цільову аудиторію чомусь новому і корисному, а вже потім, як результат, стимулювати продажі. Не робіть контент без цього via GIPHY На одному з останніх заходів Комітету Асоціації з маркетингу експерти назвали кілька нескладних правил, що допоможуть створювати доречний та влучний контент. Пошук інформації Для того, щоб писати про щось доступно та цікаво, слід зануритися у тему. Спробувати написати так, щоб ваш контент зрозуміли не тільки експерти та профі, але й ті, хто ніколи про вас не чув. Такі дослідження допомагають не тільки краще розуміти ваш бренд, а й поглянути на нього ніби зі сторони. В процесі можна помітити сильні та слабкі сторони, і у підсумку створити контент, який допоможе йому стати кращим та впливовішим. Стратегія Якою б супер-творчою не була ідея, вона «не заходить», коли вибивається з загального контексту. Для генерації доречного контенту потрібен план, на який можна спиратися та від якого будемо відштовхуватися. Для компанії це має бути стратегія, яка одночасно відповідає цінностям бренду та вимогам сучасності – трендам. Коли відсутня чітка та виважена контент-стратегія, гонитва за тим, що трендово, може буквально «вбити» ваш маркетинг. Тож перш ніж створювати ваш супер-контент, потрібен цей чарівний, бажано друкований документ, на якому як на Біблії заприсягнули усі співробітники компанії. Креативність Що ж потрібно, аби створювати не просто абстрактний набір слів, а справжню цінність? Ну звісно – креативність, яка трансформується у здатність до постійного навчання та  Але вона, як муза, може час від часу тікати навіть від досвідчених письменників. Для вивільнення своєї власної творчої впевненості потрібно інколи давати собі можливість писати дурниці. Існує цікава і доступна вправа: потрібно просто взяти аркуш паперу і написати перше, що спадає вам на думку. Як правило, після першого написаного речення процес рушає з мертвої точки. Спостереження та піші прогулянки, що супроводжуються спогляданням місцевості, людей, природи, теж можуть дати необхідний заряд натхнення. Коли потрібно щось придумати, просто вийдіть з приміщення на вулицю і прогуляйтеся. Це приведе мозок у тонус, наситить його киснем і ви гарантовано зможете інакше поглянути на звичні речі й завдання. Словник   Крім того, під час створення контенту варто завжди враховувати tone of voice – мову, якою бренд спілкується зі своєю аудиторією. Так, банк навряд чи може писати мовою хіпстерів та сипати смайликами-емоджі, якщо звісно ми не говоримо про кейс Тінькофф банку з його однойменним журналом. Гарний вигляд Ще одне важливе правило – адаптивність. Ваш контент має гарно виглядати, особливо на мобільних пристроях, на яких набагато зручніше та швидше не тільки серфити в інтернеті і користуватися соцмережами, а й робити покупки. Згідно статистики глобального агентства We Are Social, у 2017 році було зафіксовано понад 5 млрд унікальних мобільних користувачів. Ці цифри вказують на те, що глобальне поширення мобільних девайсів перевищило поріг у 2/3 і зараз вже 67% населення планети мають смартфони. Замість висновків Контент буде утримувати свої лідерські позиції до тих пір, поки людина буде здатна сприймати увесь навколишній світ. Це не новина. Так було завжди. Просто зараз це вийшло на поверхню і стало звичним. Контент-маркетинг – це розміщення та публікація актуального контенту на власних або зовнішніх ресурсах на безоплатній основі. Чи це вигідно? – 100%, при чому всім учасникам процесу, від креаторів й генераторів ідеї до кінцевого споживача, який цією ідеєю захоплюється і, відповідно, готовий її купити. Чудово, коли ваша аудиторію цікавить згенерований вами контент. Ще краще, коли вони готові платити за те, щоб його споживати. Це схоже на хобі. Ми готові інвестувати в те, що нам дійсно подобається. Матеріал підготовлений Катериною Тригуб, Менеджером з комунікацій Європейської Бізнес Асоціації, за мотивами зустрічей Комітету з маркетингу Асоціації

Що ми маємо на увазі, коли говоримо про контент

Для мене контент – це не просто текст, опублікований на сайті чи у соціальній мережі.

Насправді контент є всюди. Якщо замислитися, він так чи інакше присутній у всьому, що людина здатна сприймати як інформацію: сенсаційна новина, час на годиннику, телефонна розмова з найкращим другом, small talk колегою біля кавової машини, остання прочитана книжка, квиток на концерт, погода за вікном, факт нашого існування на планеті Земля та що завгодно.

Контент – це зміст, що додає цінність і вагу тому, що ви хочете донести до оточуючих.

Який контент потрібен споживачу

via GIPHY

Свідомість людей цікава штука. Раніше ми спокійно сприймали пряму рекламу, а те, що зараз вважається банальним нав’язуванням, не викликало жодного роздратування. Сучасні покупці є біль вибагливими та чутливими до так званого «набивання» ціни. Погодьтеся, що нам часто достатньо усього кількох секунд, щоб розпізнати меседж, з яким до нас апелюють бренди.

На зміну прямій рекламі, яка дратує, прийшла нативна, тобто така, що органічно виглядає та позитивно сприймається. Це формат, що публікується з рекламною метою, але за формою та змістом відповідає загальним меседжам бренду, враховує особливості обраного майданчика і головне – не викликає в аудиторії відторгнення.

Наприклад, нативну рекламу в медіа-просторі можна визначити як контент, що відповідає інтересам та потребам аудиторії ресурсу — з одного боку, й виконує завдання, які перед ним ставить рекламодавець, — з іншого. Якщо підходити до нативної реклами як до частини репутації певного майданчика, працювати з рекламодавцями, за продукти котрих не буде соромно, та не халтурили під час її створення, то виходить такий собі win-win —ресурс пише на теми, які цікаві його читачам, та при цьому вигідні рекламодавцю.

Однак, реклама, пряма чи нативна, – це завжди платна активність, адже основна задача реклами – продавати. Що працює ще крутіше за нативну рекламу? – Вірогідно, контент-маркетинг (текст, віжуал, анімація, відео тощо). Адже він має, в першу чергу, залучати та навчати цільову аудиторію чомусь новому і корисному, а вже потім, як результат, стимулювати продажі.

Не робіть контент без цього

via GIPHY

На одному з останніх заходів Комітету Асоціації з маркетингу експерти назвали кілька нескладних правил, що допоможуть створювати доречний та влучний контент.

Пошук інформації

Для того, щоб писати про щось доступно та цікаво, слід зануритися у тему. Спробувати написати так, щоб ваш контент зрозуміли не тільки експерти та профі, але й ті, хто ніколи про вас не чув. Такі дослідження допомагають не тільки краще розуміти ваш бренд, а й поглянути на нього ніби зі сторони. В процесі можна помітити сильні та слабкі сторони, і у підсумку створити контент, який допоможе йому стати кращим та впливовішим.

Стратегія

Якою б супер-творчою не була ідея, вона «не заходить», коли вибивається з загального контексту. Для генерації доречного контенту потрібен план, на який можна спиратися та від якого будемо відштовхуватися. Для компанії це має бути стратегія, яка одночасно відповідає цінностям бренду та вимогам сучасності – трендам. Коли відсутня чітка та виважена контент-стратегія, гонитва за тим, що трендово, може буквально «вбити» ваш маркетинг. Тож перш ніж створювати ваш супер-контент, потрібен цей чарівний, бажано друкований документ, на якому як на Біблії заприсягнули усі співробітники компанії.

Креативність

Що ж потрібно, аби створювати не просто абстрактний набір слів, а справжню цінність? Ну звісно – креативність, яка трансформується у здатність до постійного навчання та  Але вона, як муза, може час від часу тікати навіть від досвідчених письменників. Для вивільнення своєї власної творчої впевненості потрібно інколи давати собі можливість писати дурниці. Існує цікава і доступна вправа: потрібно просто взяти аркуш паперу і написати перше, що спадає вам на думку. Як правило, після першого написаного речення процес рушає з мертвої точки. Спостереження та піші прогулянки, що супроводжуються спогляданням місцевості, людей, природи, теж можуть дати необхідний заряд натхнення. Коли потрібно щось придумати, просто вийдіть з приміщення на вулицю і прогуляйтеся. Це приведе мозок у тонус, наситить його киснем і ви гарантовано зможете інакше поглянути на звичні речі й завдання.

Словник  

Крім того, під час створення контенту варто завжди враховувати tone of voice – мову, якою бренд спілкується зі своєю аудиторією. Так, банк навряд чи може писати мовою хіпстерів та сипати смайликами-емоджі, якщо звісно ми не говоримо про кейс Тінькофф банку з його однойменним журналом.

Гарний вигляд

Ще одне важливе правило – адаптивність. Ваш контент має гарно виглядати, особливо на мобільних пристроях, на яких набагато зручніше та швидше не тільки серфити в інтернеті і користуватися соцмережами, а й робити покупки. Згідно статистики глобального агентства We Are Social, у 2017 році було зафіксовано понад 5 млрд унікальних мобільних користувачів. Ці цифри вказують на те, що глобальне поширення мобільних девайсів перевищило поріг у 2/3 і зараз вже 67% населення планети мають смартфони.

Замість висновків

Контент буде утримувати свої лідерські позиції до тих пір, поки людина буде здатна сприймати увесь навколишній світ. Це не новина. Так було завжди. Просто зараз це вийшло на поверхню і стало звичним.

Контент-маркетинг – це розміщення та публікація актуального контенту на власних або зовнішніх ресурсах на безоплатній основі. Чи це вигідно? – 100%, при чому всім учасникам процесу, від креаторів й генераторів ідеї до кінцевого споживача, який цією ідеєю захоплюється і, відповідно, готовий її купити. Чудово, коли ваша аудиторію цікавить згенерований вами контент. Ще краще, коли вони готові платити за те, щоб його споживати. Це схоже на хобі. Ми готові інвестувати в те, що нам дійсно подобається.

Матеріал підготовлений Катериною Тригуб, Менеджером з комунікацій Європейської Бізнес Асоціації, за мотивами зустрічей Комітету з маркетингу Асоціації

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: