fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

«Чернігівське». Таке, як ти

28/ 03/ 2023
  Жодного з нас не оминула війна. Наразі всі ми живемо єдиною на всіх мрією про перемогу, щодня тримаємося і підтримуємо один одного. Броварні компанії були зупинені 24 лютого минулого року. Всі вони зазнали ушкоджень, але найбільше постраждала Чернігівська броварня, яка 25 березня 2022 року була обстріляна ракетами, внаслідок чого будівлі та обладнання були понівечені, а деякі ділянки виробництва зазнали значних ушкоджень. «Чернігівське», що входить до портфеля «AB InBev Efes Україна», подолав складний шлях від зупинки і понівечення броварні до її відновлення попри всі складнощі завдяки непохитній вірі, яку не втрачали люди, адже «Чернігівське» - це насамперед люди. У рекламній кампанії «Чернігівське» розповів про надію, яка об’єднує українців навколо неї. https://www.youtube.com/watch?v=nMqahBuWmCU&ab_channel=Chernigivske «Чернігівське» знайомий весь біль українців. Адже на питання «Як ти?» сьогодні ми відповідаємо однаково: «Ми — такі, як ти». У відеоролику, що демонструється на телебаченні та в діджитал-просторі показані наші люди, тому що Чернігівська броварня – це ніби маленька країна, де всі працюють заради відновлення і задля перемоги!», – розповіла маркетинг директор «AB InBev Efes Україна» Катерина Сахарнова.

Жодного з нас не оминула війна. Наразі всі ми живемо єдиною на всіх мрією про перемогу, щодня тримаємося і підтримуємо один одного.

Броварні компанії були зупинені 24 лютого минулого року. Всі вони зазнали ушкоджень, але найбільше постраждала Чернігівська броварня, яка 25 березня 2022 року була обстріляна ракетами, внаслідок чого будівлі та обладнання були понівечені, а деякі ділянки виробництва зазнали значних ушкоджень.

«Чернігівське», що входить до портфеля «AB InBev Efes Україна», подолав складний шлях від зупинки і понівечення броварні до її відновлення попри всі складнощі завдяки непохитній вірі, яку не втрачали люди, адже «Чернігівське» – це насамперед люди.

У рекламній кампанії «Чернігівське» розповів про надію, яка об’єднує українців навколо неї.

«Чернігівське» знайомий весь біль українців.

Адже на питання «Як ти?» сьогодні ми відповідаємо однаково: «Ми — такі, як ти».

У відеоролику, що демонструється на телебаченні та в діджитал-просторі показані наші люди, тому що Чернігівська броварня – це ніби маленька країна, де всі працюють заради відновлення і задля перемоги!», – розповіла маркетинг директор «AB InBev Efes Україна» Катерина Сахарнова.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: