fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Частка реалізації нафтопродуктів серед учасників програми лояльності GLUSCO CLUB сягнула 63,7%

01/ 08/ 2018
  Сьогодні програма лояльності для рітейлерів – це не просто необхідність чи відповідь сучасним трендам ринку, це візитна картка мережі, що дозволяє знайти підхід до кожного клієнта й запропонувати йому максимум переваг та вигоди. Так, перед мережею АЗК GLUSCO, що із проектом ребрендингу стрімко ввірвалась на паливний ринок України, питання запуску власної програми лояльності було нагальним. Компанія запустила програму GLUSCO CLUB у грудні 2017 року. Варто зазначити, що активна база учасників програми лояльності щомісяця зростає на 10%, а станом на червень 2018 року її абсолютне значення в 2,3 рази перевищило показники попередньої програми лояльності Максі. Що стосується середнього паливного чека учасника програми лояльності, то він на 42% вищий, ніж паливний чек клієнта, який не користується карткою Glusco Club. Частка реалізації нафтопродуктів через картки лояльності сягнула 63,7% і впевнено продовжує зростати. Щотижня показник списання бонусів (Redemtion Rate) зростає на 1%, що свідчить про цінність GlusCoin для клієнтів мережі. У програмі лояльності GLUSCO CLUB діють три статуси, що дають можливість накопичувати відповідну кількість  GlusCoin за кожну покупку: 1% на пальне, 2% на товари магазинів і 3 % на страви кафе та ресторанів на АЗК (статус Basic), 2%, 3% та 4% відповідно (статус Gold), 3%, 4% та 5% (статус Platinum). Зареєструватись у програмі лояльності можна як на касі АЗК чи за телефоном цілодобової гарячої лінії, так і у зручному форматі, заповнивши форму на офіційному сайті або завантаживши мобільний додаток, доступний для Android та iOS. Наступне оновлення мобільного додатку, що включатиме можливість оплати Glusco Pay (безконтактної оплати, не виходячи з автівки), заплановане уже на серпень цього року. Використовувати можна пластикову картку чи просто назвати номер телефону, на який вона зареєстрована, GlusCoin нарахуються в обох випадках. Технічне рішення програми GLUSCO CLUB розгорнуте на унікальному рішенні LS Retail від компанії Microsoft. «Дуже приємно бачити, що за такий короткий період ми досягли вагомих показників роботи програми лояльності й уже приблизились до галузевих лідерів, що роками впроваджують свої рішення на українському паливному ринку. Ми запускали програму лояльності у стислі терміни, із базовим функціоналом, розуміючи, що у нас обмаль часу, щоб його шліфувати й допрацьовувати. Але цей ризик був оправданим. Активна база клієнтів зростає, долучаючи щодня нових лояльних клієнтів», - коментує керівник відділу з розвитку програми лояльності департаменту маркетингу Володимир Пономаренко. До слова, за результатами дослідження незалежного Інституту споживчих експертиз, опублікованих наприкінці липня, програма лояльності GLUSCO CLUB знаходиться на третьому місці у рейтингу програм лояльності найбільших мереж АЗК України.

Сьогодні програма лояльності для рітейлерів – це не просто необхідність чи відповідь сучасним трендам ринку, це візитна картка мережі, що дозволяє знайти підхід до кожного клієнта й запропонувати йому максимум переваг та вигоди.

Так, перед мережею АЗК GLUSCO, що із проектом ребрендингу стрімко ввірвалась на паливний ринок України, питання запуску власної програми лояльності було нагальним. Компанія запустила програму GLUSCO CLUB у грудні 2017 року.

Варто зазначити, що активна база учасників програми лояльності щомісяця зростає на 10%, а станом на червень 2018 року її абсолютне значення в 2,3 рази перевищило показники попередньої програми лояльності Максі. Що стосується середнього паливного чека учасника програми лояльності, то він на 42% вищий, ніж паливний чек клієнта, який не користується карткою Glusco Club.

Частка реалізації нафтопродуктів через картки лояльності сягнула 63,7% і впевнено продовжує зростати.

Щотижня показник списання бонусів (Redemtion Rate) зростає на 1%, що свідчить про цінність GlusCoin для клієнтів мережі.

У програмі лояльності GLUSCO CLUB діють три статуси, що дають можливість накопичувати відповідну кількість  GlusCoin за кожну покупку: 1% на пальне, 2% на товари магазинів і 3 % на страви кафе та ресторанів на АЗК (статус Basic), 2%, 3% та 4% відповідно (статус Gold), 3%, 4% та 5% (статус Platinum).

Зареєструватись у програмі лояльності можна як на касі АЗК чи за телефоном цілодобової гарячої лінії, так і у зручному форматі, заповнивши форму на офіційному сайті або завантаживши мобільний додаток, доступний для Android та iOS. Наступне оновлення мобільного додатку, що включатиме можливість оплати Glusco Pay (безконтактної оплати, не виходячи з автівки), заплановане уже на серпень цього року.

Використовувати можна пластикову картку чи просто назвати номер телефону, на який вона зареєстрована, GlusCoin нарахуються в обох випадках.

Технічне рішення програми GLUSCO CLUB розгорнуте на унікальному рішенні LS Retail від компанії Microsoft.

«Дуже приємно бачити, що за такий короткий період ми досягли вагомих показників роботи програми лояльності й уже приблизились до галузевих лідерів, що роками впроваджують свої рішення на українському паливному ринку. Ми запускали програму лояльності у стислі терміни, із базовим функціоналом, розуміючи, що у нас обмаль часу, щоб його шліфувати й допрацьовувати. Але цей ризик був оправданим. Активна база клієнтів зростає, долучаючи щодня нових лояльних клієнтів», – коментує керівник відділу з розвитку програми лояльності департаменту маркетингу Володимир Пономаренко.

До слова, за результатами дослідження незалежного Інституту споживчих експертиз, опублікованих наприкінці липня, програма лояльності GLUSCO CLUB знаходиться на третьому місці у рейтингу програм лояльності найбільших мереж АЗК України.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: