fbpx

Будівництво вантажного терміналу «Бориспіль» планується розпочати восени 

17/ 07/ 2020

Про це стало відомо під час зустрічі Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації із заступником Міністра інфраструктури України Олегом Ющенком та представниками міжнародного аеропорту «Бориспіль».

Як повідомили в Мінінфраструктури, наразі ведуться проєктні роботи щодо підготовки до будівництва вантажного терміналу, для якого вже виділено додаткові земельні ділянки. За умови, що всі підготовчі роботи будуть завершені в строк, саме будівництво розпочнеться восени і має бути завершено за 16 місяців. Таким чином, за оптимістичними розрахунками, аеропорт «Бориспіль» отримає новий вантажний термінал до кінця 2021 року.

Будівництво терміналу буде проводитись за рахунок залучених кредитних коштів, які, за інформацією представників аеропорту «Бориспіль», вже попереднього погоджені. Водночас Мінінфраструктури веде перемовини щодо залучення додаткових транзитних потоків, зокрема з країнами Азії та працює над спрощенням документообігу.

Бізнес-спільнота дуже схвально сприймає такі новини, адже логістичні компанії давно чекають на реалізацію цього проєкту. До Комітету з логістики Асоціації входять компанії, які здійснюють перевезення вантажів, серед іншого, авіаційним транспортом у міжнародному сполученні та у межах України. Представники бізнесу мають значну частку у вантажопотоці, який проходить, зокрема, через вантажний термінал аеропорту «Бориспіль».

Зношена інфраструктура вантажного терміналу «Бориспіль» – одна з головних причин, які на сьогоднішній день стримують розвиток вантажних авіаперевезень в Україні. Адже структура терміналу та його пропускна спроможність вже протягом багатьох років залишаються незмінними. У зв’язку з цим, регулярно виникають проблеми під час перевезення вантажів, особливо в зимовий період, коли через негоду аеропорт не може впоратися із обсягами навантаження.

Другою важливою причиною є відсутність прямого сполучення України із багатьма популярними напрямками. Наприклад, Пекін, Шанхай, Гонконг, Тайбей, Лос-Анджелес, Атланта, Маямі, Бангкок, Алма-Ати і Ташкент дуже популярні серед клієнтів перевізників, але прямих рейсів у національних перевізників немає. Відсутність таких прямих сполучень призводить до збільшення транзитного часу з доставки вантажів.

І третім негативним фактором, що наразі впливає на ринок авіаперевезень, компанії називають наслідки пандемії COVID-19. Зокрема, авіаперевізники відзначають значне зростання витрат, які перш за все пов’язані зі зменшенням кількості комерційних рейсів та необхідністю введення додаткових вантажних рейсів, які не завжди виправдані обсягами відправлень, але необхідні для виконання зобов’язань перед клієнтами.

Сподіваємося, що у злагодженій співпраці з Мініфраструктури бізнесу вдасться усунути негативний вплив цих факторів на свою діяльність та надати галузі авіаперевезень стимули для швидкого та активного розвитку! 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: