fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

BUD дарує футбольний «Королівський перегляд» в Замку Радомишля

15/ 06/ 2021
  У час, коли стає неможливим вболівати на стадіонах, відчути цю потужну атмосферу та емоції повною мірою, компанія AB InBev Efes Україна об’єднує фанатів та створює для бренду BUDвіртуальну трибуну з можливістю «Королівського перегляду» вдома. «Для вболівальників у футболі дуже важливі емоції, які вони отримують від гри. Місце, де живуть справжні емоції футболу – стадіон, однак сьогодні можливість вболівати на трибуні здебільшого недоступна. Саме тому ми вирішили створити віртуальну трибуну та хоча б частково відтворити атмосферу вболівання на стадіоні, організувавши «Королівські перегляди». Ця ініціатива передбачає ряд активностей, які зроблять перегляд гри вдома більш емоційним та трохи ближчим до атмосфери стадіону», – розповіла Анна Руденко, директор з маркетингу AB InBev Efes Україна. Головна ідея віртуальної трибуни – створити враження, наче вболівальник готується до перегляду матчу на стадіоні. Тобто, він матиме змогу прийти на матч, обрати місце на трибуні, лише з однією відмінністю – в діджиталізованому форматі. Заради більш цікавого проходження реєстрації, кожний шанувальник матиме свого персонажа, якого можна буде посадити на трибуні та за бажанням змінити його зовнішній вигляд. Для учасників віртуального матчу буде запропоновано ряд активацій з можливим виграшем подарунків, які зроблять перегляд футболу по-справжньому королівським. Виконавши певні вказівки, глядач може отримати набір, без якого не обходиться жодний перегляд матчу вдома, чи стилістичне оформлення помешкання для створення стадіонної атмосфери королівського перегляду. Крім того, беручи участь в активації, де подарунком є набір або перегляд вдома, у користувачів є шанс отримати головний приз – фанатська вечірка вболівальників у Радомишльському Замку. Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes. AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. E-mail: Nonna.Martynova@AB-Inbev.com

У час, коли стає неможливим вболівати на стадіонах, відчути цю потужну атмосферу та емоції повною мірою, компанія AB InBev Efes Україна об’єднує фанатів та створює для бренду BUDвіртуальну трибуну з можливістю «Королівського перегляду» вдома.

«Для вболівальників у футболі дуже важливі емоції, які вони отримують від гри. Місце, де живуть справжні емоції футболу – стадіон, однак сьогодні можливість вболівати на трибуні здебільшого недоступна. Саме тому ми вирішили створити віртуальну трибуну та хоча б частково відтворити атмосферу вболівання на стадіоні, організувавши «Королівські перегляди». Ця ініціатива передбачає ряд активностей, які зроблять перегляд гри вдома більш емоційним та трохи ближчим до атмосфери стадіону», – розповіла Анна Руденко, директор з маркетингу AB InBev Efes Україна.

Головна ідея віртуальної трибуни – створити враження, наче вболівальник готується до перегляду матчу на стадіоні. Тобто, він матиме змогу прийти на матч, обрати місце на трибуні, лише з однією відмінністю – в діджиталізованому форматі. Заради більш цікавого проходження реєстрації, кожний шанувальник матиме свого персонажа, якого можна буде посадити на трибуні та за бажанням змінити його зовнішній вигляд.

Для учасників віртуального матчу буде запропоновано ряд активацій з можливим виграшем подарунків, які зроблять перегляд футболу по-справжньому королівським. Виконавши певні вказівки, глядач може отримати набір, без якого не обходиться жодний перегляд матчу вдома, чи стилістичне оформлення помешкання для створення стадіонної атмосфери королівського перегляду.

Крім того, беручи участь в активації, де подарунком є набір або перегляд вдома, у користувачів є шанс отримати головний приз – фанатська вечірка вболівальників у Радомишльському Замку.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Всі запити, пов’язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

E-mail: Nonna.Martynova@AB-Inbev.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: