fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

BMA: в Україні створили унікальний планувальник кампаній зовнішньої реклами

02/ 07/ 2021
  Компанія Bigmedia (холдинг BigBoard Ukraine / JCDecaux) презентувала унікальну розробку для планування рекламних кампаній OOH. Оновлений інструмент BigMedia Assistant (BMA) допомагає всього за декілька хвилин отримати готовий результат у вигляді презентації з урахуванням актуальної наявності площин, бюджету та локацій. «Нашим головним здобутком розробки BMA, на мій погляд, є економія часу, — стверджує Олена Безхлібна, директорка найбільшого сейлз-хаузу зовнішньої реклами Bigmedia. — Сьогодні час — найцінніший ресурс, і всі новітні технології створені, щоб його було більше, а, відтак, виконання задач було простішим».  За словами Безхлібної, новий інструмент допомагає економити час на підборі конструкцій для кампанії, і ті процеси, які раніше менеджери вручну робили 3-5 днів, сьогодні можна зробити автоматично за п’ять хвилин.  «А решту часу, — підкреслює директорка Bigmedia, — можна присвятити налагодженню якісного контакту з клієнтом для розуміння його запиту або підготовці більшої кількості варіантів».  Функціонал дозволяє врахувати такі параметри, як бюджет, кількість та медіа показники, регулювати співвідношення сторін, форматів та квот. Розробка також створювати інтерактивні презентації та відправляти їх своєму клієнту, а також швидко вносити зміни у рекламну кампанію, задавати необхідні області на мапі. Крім цього інструмент пропонує просте та швидке рішення для підбору локацій за POI (point of interest): тепер ніяких складних Excel-таблиць та переносів адреси вручну — всі необхідні категорії вже занесені до бази BMA, що дозволяє створити цільову кампанію за хвилини, всього лише обравши цікаві POI зі списку. Не оминула Bigmedia увагою також новачків, які ніколи самі не працювали з зовнішньою рекламою. Сейлз-хауз створив простішу версію планувальника і для них. На думку розробників, це дасть нові можливості бізнесу заявити про себе суспільству, а також розгорне простір для втілення цікавих ідей креативним компаніям. Новим планувальником можна користуватися 24/7, адже всі площини мають актуальний статус, який регулярно оновлюється. Це дає клієнтові змогу оперативно та у будь-який час доби отримати свіжу пропозицію для себе чи клієнта. BMA створений робити життя людей простішим. У Bigmedia вірять, шо після першого досвіду планування користувачі не зможуть без нього, як, наприклад, сьогодні не уявляють життя без пральної машинки. Спробуйте створити рекламну кампанію і ви:  https://bma.bigmedia.ua 

Компанія Bigmedia (холдинг BigBoard Ukraine / JCDecauxпрезентувала унікальну розробку для планування рекламних кампаній OOH. Оновлений інструмент BigMedia Assistant (BMA) допомагає всього за декілька хвилин отримати готовий результат у вигляді презентації з урахуванням актуальної наявності площин, бюджету та локацій.

«Нашим головним здобутком розробки BMA, на мій погляд, є економія часу, — стверджує Олена Безхлібна, директорка найбільшого сейлз-хаузу зовнішньої реклами Bigmedia. — Сьогодні час — найцінніший ресурс, і всі новітні технології створені, щоб його було більше, а, відтак, виконання задач було простішим». 

За словами Безхлібної, новий інструмент допомагає економити час на підборі конструкцій для кампанії, і ті процеси, які раніше менеджери вручну робили 3-5 днів, сьогодні можна зробити автоматично за п’ять хвилин. 

«А решту часу, — підкреслює директорка Bigmedia, — можна присвятити налагодженню якісного контакту з клієнтом для розуміння його запиту або підготовці більшої кількості варіантів». 

Функціонал дозволяє врахувати такі параметри, як бюджет, кількість та медіа показники, регулювати співвідношення сторін, форматів та квот. Розробка також створювати інтерактивні презентації та відправляти їх своєму клієнту, а також швидко вносити зміни у рекламну кампанію, задавати необхідні області на мапі.

Крім цього інструмент пропонує просте та швидке рішення для підбору локацій за POI (point of interest): тепер ніяких складних Excel-таблиць та переносів адреси вручну — всі необхідні категорії вже занесені до бази BMA, що дозволяє створити цільову кампанію за хвилини, всього лише обравши цікаві POI зі списку.

Не оминула Bigmedia увагою також новачків, які ніколи самі не працювали з зовнішньою рекламою. Сейлз-хауз створив простішу версію планувальника і для них. На думку розробників, це дасть нові можливості бізнесу заявити про себе суспільству, а також розгорне простір для втілення цікавих ідей креативним компаніям.

Новим планувальником можна користуватися 24/7, адже всі площини мають актуальний статус, який регулярно оновлюється. Це дає клієнтові змогу оперативно та у будь-який час доби отримати свіжу пропозицію для себе чи клієнта.

BMA створений робити життя людей простішим. У Bigmedia вірять, шо після першого досвіду планування користувачі не зможуть без нього, як, наприклад, сьогодні не уявляють життя без пральної машинки.

Спробуйте створити рекламну кампанію і ви: 

https://bma.bigmedia.ua 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: