Бізнес зустрівся з новопризначеним Міністром Кабінету Міністрів України – Дмитром Дубілетом

15/ 10/ 2019
01/

 

11 жовтня Європейська Бізнес Асоціація зустрілась з Дмитром Дубілетом, Міністром Кабінету Міністрів України. Йшла мова про його перші кроки як новопризначеного міністра задля забезпечення більш ефективної роботи урядової машини та інших гілок влади, аби бізнес мав ефективніше регулювання, економіка отримувала інвестиції, тощо.

«Погодження документів, співпраця з органами виконавчої влади, діджиталізація адміністративних послуг та можливість об’єднання реєстрів – дуже важливі для бізнесу, адже, на сьогодні, наприклад, аби пройти погодження певного документу бізнес витрачає чимало часу», – наголосила Світлана Михайловська, заступник директора Європейської Бізнес Асоціації під час модерації зустрічі.

Так, бізнесу було повідомлено про пріоритет мінімізувати повільні непрозорі процеси внутрішніх погоджень документів державними органами, переведення всього процесу прийняття рішень в електронну форму аби зробити процедуру більш швидкою та прозорою. Бізнесу це допоможе більш чітко розуміти терміни опрацювання документів та на якій стадії знаходиться те чи інше рішення.

Крім того, було зазначено, що одна з реформ – централізація окремих напрямків по міністерствам наприклад, ІТ, бухгалтерів тощо (і таких є близько 19) аби оптимізувати їх роботу (в тому числі, за рахунок діджиталізації) та, імовірно, надати можливість працювати в одному місці.  Водночас, наразі триває аналіз ситуації та роботи в регіонах аби розробити правильну інфраструктуру послуг, створити ідеальну карту штату, тощо.

Об’єднання державних реєстрів, зокрема, щодо фізичних осіб – також один з проектів над яким наразі триває робота. Існує багато відокремлених реєстрів – у Податкової служби, Мінюсті, МВС, але вони між собою не синхронізовані. Тож важливо створити єдиний Реєстр фізосіб (імовірно на базі МВС), аби і держава, і бізнес могли отримувати інформацію та працювати більш ефективно. За попередніми оцінками, для держави коштувати грошей це не буде, адже країна має необхідні ресурси, ті ж сервери, проте, важливо їх зібрати докупи та побудувати правильну архітектуру.

Також піднімались кадрові питання та необхідність їх врегулювання. Так, наразі є величезна кількість паперових документів в кадровому напрямку – заяви на відпустки, переведення, питання військового обліку, тощо, які абсолютно не відповідають сучасним реаліям. Крім того, деякі органи взагалі не мають можливості електронного звітування. Дмитро Дубілет повідомив, що наразі триває робота над тим, щоб перевести кадрові процеси в електронну форму та спростити їх в рамках держави, наприклад, до кінця 2019 року в планах – скасування трудової книжки. Також він запропонував представникам від бізнесу увійти до Робочої групи задля спільного обговорення даних питань.

Йшла також мова про створення Єдиного реєстру державних службовці, адже конкретної інформації про їх кількість, функціонал, тощо в одному місці наразі – немає. Тож однозначно такий реєстр допоможе більш ефективно керувати та оптимізувати державний апарат. 

Водночас, Дмитро Дубілет зазначив, що на старті важливо зробити максимальний аналіз теперішніх функцій, намалювати мапу функціоналу та прибрати дублювання. Це є елемент державного управління, яким команда Уряду наразі активно займається.

Європейська Бізнес Асоціація від імені бізнесу дякує за зустріч та сподівається на подальший діалог. Зі свого боку, як і було домовлено, спільнота поділиться ТОП-5 ключових питань (найбільших болей бізнесу) та пропозиціями від бізнесу щодо їх врегулювання.

Звіти та фотогалереї

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: