fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес зустрівся з новопризначеним Головою правління Укрзалізниці

24/ 04/ 2023
  20 квітня Комітет з логістики Європейської Бізнес Асоціації провів зустріч з новопризначеним Головою правління АТ «Укрзалізниця» Євгеном Лященком. Під час зустрічі бізнес мав можливість обговорити з керівництвом Укрзалізниці нагальні питання, пов’язані з забороною на ввезення української агропродукції низкою сусідніх європейських країн, а також питання негайної відбудови інфраструктури. До того ж, Голова правління поділився своїми планами та завданнями на посаді, а також підтвердив незмінність стратегічних пріоритетів роботи відомства, зокрема виділення вертикалей Укрзалізниці відповідно до сфери діяльності та забезпечення відповідності галузевого законодавства європейському. Законопроєкт «Про залізничний транспорт» наразі знаходиться на фінальній стадії доопрацювання та незабаром буде представлений для обговорення з бізнесом та громадськістю. Водночас пан Лященко зазначив, що поточні стратегія та модель реформування Укрзалізниці потребують оновлень з урахуванням досвіду роботи УЗ під час воєнного стану та завдань післявоєнного відновлення і модернізації країни.  Керівництво УЗ планує сконцентруватися на трьох напрямках реформування – інфраструктури, пасажирської та вантажної вертикалі. В рамках виконання інвестиційної програми стратегічними напрямками визначені відновлення та модернізація інфраструктури, оновлення рухомого складу, розвиток вантажних та мультимодальних перевезень, європейська інтеграція. В планах УЗ на 2023 рік – здійснити вихід на беззбитковість завдяки комплексу заходів, спрямованих на одночасне зростання доходів та зниження витрат. Зокрема, зростання доходів очікується завдяки: Зростанню обсягів вантажних перевезень в порівнянні з 2022 роком; Зростанню доходів за рахунок укладання прямих договорів з вантажовласниками; Впровадженню нових продуктів (контейнерні та контрейлерні поїзди). Наразі заплановані три контейнерні поїзди на Гданськ та Будапешт, водночас опрацьовується напрямок Констанци, Стамбула; Розвитку інтермодальних терміналів та хабів (з запланованих 20 терміналів у цьому році заплановано розвиток 5, які почнуть генерувати доходність в 4 кварталі 2023 року); Зростанню доходів від перевезень в нових вагонах 1435 (наразі таких вагонів 40, запланована закупка ще 120 цистерн та 80 інтермодальних платформ); В пасажирських перевезеннях (динамічне ціноутворення, зростання допоміжних доходів, підвищення населеності поїздів, робота з державою по компенсації за пільговиків). Для скорочення витрат УЗ вдасться до зменшення вартості та демонополізації закупівель шляхом переходу на прямі контракти, зменшення витрат паливно-енергетичних ресурсів та електроенергії, оптимізації процесів та підвищення продуктивності праці, скорочення непрофільних активів і витрат на непрофільні активи та відповідний персонал, скорочення витрат на недіяльні та малодіяльні дільниці. Ми вдячні Євгену Лященко та його команді за діалог з бізнесом та сподіваємось на регулярність таких зустрічей у майбутньому!

20 квітня Комітет з логістики Європейської Бізнес Асоціації провів зустріч з новопризначеним Головою правління АТ «Укрзалізниця» Євгеном Лященком. Під час зустрічі бізнес мав можливість обговорити з керівництвом Укрзалізниці нагальні питання, пов’язані з забороною на ввезення української агропродукції низкою сусідніх європейських країн, а також питання негайної відбудови інфраструктури. До того ж, Голова правління поділився своїми планами та завданнями на посаді, а також підтвердив незмінність стратегічних пріоритетів роботи відомства, зокрема виділення вертикалей Укрзалізниці відповідно до сфери діяльності та забезпечення відповідності галузевого законодавства європейському.

Законопроєкт «Про залізничний транспорт» наразі знаходиться на фінальній стадії доопрацювання та незабаром буде представлений для обговорення з бізнесом та громадськістю. Водночас пан Лященко зазначив, що поточні стратегія та модель реформування Укрзалізниці потребують оновлень з урахуванням досвіду роботи УЗ під час воєнного стану та завдань післявоєнного відновлення і модернізації країни. 

Керівництво УЗ планує сконцентруватися на трьох напрямках реформування – інфраструктури, пасажирської та вантажної вертикалі. В рамках виконання інвестиційної програми стратегічними напрямками визначені відновлення та модернізація інфраструктури, оновлення рухомого складу, розвиток вантажних та мультимодальних перевезень, європейська інтеграція.

В планах УЗ на 2023 рік – здійснити вихід на беззбитковість завдяки комплексу заходів, спрямованих на одночасне зростання доходів та зниження витрат. Зокрема, зростання доходів очікується завдяки:

  • Зростанню обсягів вантажних перевезень в порівнянні з 2022 роком;
  • Зростанню доходів за рахунок укладання прямих договорів з вантажовласниками;
  • Впровадженню нових продуктів (контейнерні та контрейлерні поїзди). Наразі заплановані три контейнерні поїзди на Гданськ та Будапешт, водночас опрацьовується напрямок Констанци, Стамбула;
  • Розвитку інтермодальних терміналів та хабів (з запланованих 20 терміналів у цьому році заплановано розвиток 5, які почнуть генерувати доходність в 4 кварталі 2023 року);
  • Зростанню доходів від перевезень в нових вагонах 1435 (наразі таких вагонів 40, запланована закупка ще 120 цистерн та 80 інтермодальних платформ);
  • В пасажирських перевезеннях (динамічне ціноутворення, зростання допоміжних доходів, підвищення населеності поїздів, робота з державою по компенсації за пільговиків).

Для скорочення витрат УЗ вдасться до зменшення вартості та демонополізації закупівель шляхом переходу на прямі контракти, зменшення витрат паливно-енергетичних ресурсів та електроенергії, оптимізації процесів та підвищення продуктивності праці, скорочення непрофільних активів і витрат на непрофільні активи та відповідний персонал, скорочення витрат на недіяльні та малодіяльні дільниці.

Ми вдячні Євгену Лященко та його команді за діалог з бізнесом та сподіваємось на регулярність таких зустрічей у майбутньому!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: