fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес занепокоєний тимчасовими обмеженнями на Південно-Західній залізниці

11/ 09/ 2019
  Останнім часом ми в Європейській Бізнес Асоціації почали отримувати інформацію від компаній-членів Логістичного комітету про те, що на регіональній філії «Південно-Західна залізниця» АТ «УЗ» відбувається значний простій вагонів. Крім того, компанії зазначають, що протягом останніх 2-х місяців ситуація з промисловими вантажами на залізничній дорозі суттєво погіршилася, а вчора на сайті АТ «Укрзалізниця» з’явилась інформація про тимчасові обмеження щодо перевезень з 10.09.2019 року.   Водночас, ефективна логістика є невід’ємною складовою розвитку бізнесу, стимулювання експорту, залучення експортної виручи та, в цілому, розвитку економіки країни. Анна Дерев’янко. Виконавчий директор Європейської Бізнес Асоціації. Очевидно, що логістика не має бути «вузьким горлечком» в роботі та операційних процесах бізнесу. Ми в Європейській Бізнес Асоціації про це вже неодноразово говорили і, на жаль, привід вчергове про це сказати з’явився знову в контексті того, що на Південно-Західній залізниці було встановлено тимчасові обмеження. Вже зараз деякі компанії зазнають втрат. Водночас, якщо наразі питання не врегулювати, це може призвести навіть до того, що певні бізнеси просто зупинять діяльність. Тож, на думку компаній-членів Логістичного комітету Асоціації,  якщо держава не має можливості забезпечити ефективну роботу логістичної розв’язки, таку можливість варто надати бізнесу аби економіка країни зміцнювалась та розвивалась. В цьому контексті, впровадження пілотного проекту щодо допуску приватної тяги може бути поштовхом для того, щоб вантажоперевезення залізницею в Україні стали більш ефективними. Його реалізація необхідна, з одного боку, задля вирішення питання наявної нестачі локомотивного парку АТ «Укрзалізниця», з іншого – для визначення можливих проблем в експлуатації локомотивів приватними власниками до прийняття нового комплексного Закону України «Про залізничний транспорт». Водночас, враховуючи те, що в країні сьогодні є монобільшість та існуючі питання можуть прийматись дійсно ефективно у співпраці Президента, Уряду та Парламенту, бізнес-спільнота акцентує увагу влади на цю ситуацію та сподівається, що найближчим часом її вдасться вирішити.

Останнім часом ми в Європейській Бізнес Асоціації почали отримувати інформацію від компаній-членів Логістичного комітету про те, що на регіональній філії «Південно-Західна залізниця» АТ «УЗ» відбувається значний простій вагонів.

Крім того, компанії зазначають, що протягом останніх 2-х місяців ситуація з промисловими вантажами на залізничній дорозі суттєво погіршилася, а вчора на сайті АТ «Укрзалізниця» з’явилась інформація про тимчасові обмеження щодо перевезень з 10.09.2019 року.  

Водночас, ефективна логістика є невід’ємною складовою розвитку бізнесу, стимулювання експорту, залучення експортної виручи та, в цілому, розвитку економіки країни.

Анна Дерев’янко Виконавчий директор Європейської Бізнес Асоціації
Очевидно, що логістика не має бути «вузьким горлечком» в роботі та операційних процесах бізнесу. Ми в Європейській Бізнес Асоціації про це вже неодноразово говорили і, на жаль, привід вчергове про це сказати з’явився знову в контексті того, що на Південно-Західній залізниці було встановлено тимчасові обмеження. Вже зараз деякі компанії зазнають втрат. Водночас, якщо наразі питання не врегулювати, це може призвести навіть до того, що певні бізнеси просто зупинять діяльність.

Тож, на думку компаній-членів Логістичного комітету Асоціації,  якщо держава не має можливості забезпечити ефективну роботу логістичної розв’язки, таку можливість варто надати бізнесу аби економіка країни зміцнювалась та розвивалась.

В цьому контексті, впровадження пілотного проекту щодо допуску приватної тяги може бути поштовхом для того, щоб вантажоперевезення залізницею в Україні стали більш ефективними. Його реалізація необхідна, з одного боку, задля вирішення питання наявної нестачі локомотивного парку АТ «Укрзалізниця», з іншого – для визначення можливих проблем в експлуатації локомотивів приватними власниками до прийняття нового комплексного Закону України «Про залізничний транспорт».

Водночас, враховуючи те, що в країні сьогодні є монобільшість та існуючі питання можуть прийматись дійсно ефективно у співпраці Президента, Уряду та Парламенту, бізнес-спільнота акцентує увагу влади на цю ситуацію та сподівається, що найближчим часом її вдасться вирішити.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: