fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес вітає cхвалення Порядку взаємодії АМПУ та екологів

17/ 07/ 2019
  Сьогодні на засіданні Уряду було затверджено порядок взаємодії Адміністрації морських портів України та Держекоінспекції у разі виявлення випадків скидання суднами забруднюючих речовин у межах акваторії морського порту. Даний Порядок встановлює чіткий алгоритм дій АМПУ, Держекоінспекції та Морської адміністрації щодо екологічних перевірок суден в портах – він дає змогу чітко розмежувати сферу відповідальності кожного із учасників процесу і встановлює чіткий алгоритм дій кожного. Європейська Бізнес Асоціація вітає даний документ, адже експерти Комітету з логістики Асоціації тривалий час працювали над його розробкою разом із ДРС, МІУ, МЕРТ, АМПУ, Морською адміністрацією та іншими профільними спільнотами. Водночас, бізнес-спільнота розраховує на його якнайшвидшу публікацію. Сподіваємось, це позбавить екологічну інспекцію можливості здійснювати безпідставні перевірки суден у випадках, коли забруднення акваторії встановлювалось на власний розсуд. Важливим є те, що лише після лабораторного підтвердження факту забруднення та за наявності доказів того, що це забруднення відбулось із судна – представники екоінспекції та Морської адміністрації мають право піднятись на борт судна з метою взяття проб. Нагадаємо, Європейська Бізнес Асоціація неодноразово піднімала питання незаконних перевірок суден у морських портах екологічними інспекторами. Хоча, згідно з Постановою КМУ №367 про скасування контролю ізольованого баласту, перевірки суден у морських портах на сьогодні заборонені. Бізнес дякує усім, хто долучився до розробки та прийняття даного Порядку взаємодії. Попри це, ми продовжуємо роботу над вдосконаленням правового регулювання екологічних перевірок у морських портах та вже на базі відповідної робочої групи готуємо наступний, не менш важливий документ – Порядок відбору проб води та проведення їх аналізу.

Сьогодні на засіданні Уряду було затверджено порядок взаємодії Адміністрації морських портів України та Держекоінспекції у разі виявлення випадків скидання суднами забруднюючих речовин у межах акваторії морського порту.

Даний Порядок встановлює чіткий алгоритм дій АМПУ, Держекоінспекції та Морської адміністрації щодо екологічних перевірок суден в портах – він дає змогу чітко розмежувати сферу відповідальності кожного із учасників процесу і встановлює чіткий алгоритм дій кожного.

Європейська Бізнес Асоціація вітає даний документ, адже експерти Комітету з логістики Асоціації тривалий час працювали над його розробкою разом із ДРС, МІУ, МЕРТ, АМПУ, Морською адміністрацією та іншими профільними спільнотами. Водночас, бізнес-спільнота розраховує на його якнайшвидшу публікацію.

Сподіваємось, це позбавить екологічну інспекцію можливості здійснювати безпідставні перевірки суден у випадках, коли забруднення акваторії встановлювалось на власний розсуд. Важливим є те, що лише після лабораторного підтвердження факту забруднення та за наявності доказів того, що це забруднення відбулось із судна – представники екоінспекції та Морської адміністрації мають право піднятись на борт судна з метою взяття проб.

Нагадаємо, Європейська Бізнес Асоціація неодноразово піднімала питання незаконних перевірок суден у морських портах екологічними інспекторами. Хоча, згідно з Постановою КМУ №367 про скасування контролю ізольованого баласту, перевірки суден у морських портах на сьогодні заборонені.

Бізнес дякує усім, хто долучився до розробки та прийняття даного Порядку взаємодії. Попри це, ми продовжуємо роботу над вдосконаленням правового регулювання екологічних перевірок у морських портах та вже на базі відповідної робочої групи готуємо наступний, не менш важливий документ – Порядок відбору проб води та проведення їх аналізу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: