fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес-спільнота зустрілась з Президентом України

02/ 11/ 2018
  Вчора, 31 жовтня, бізнес-спільнота зустрілась з Президентом України Петром Порошенком. Так, Петро Порошенко презентував результати рейтингу Doing Business. Україна посіла 71 місце. Загалом, за 4 роки країна піднялася на 40 позицій. У присутності бізнесу було підписано три Закони України - «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відновлення кредитування», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функціонування фінансового сектору в Україні». Крім того, «Маски-шоу стоп 2». Останній полегшує механізм притягнення до відповідальності слідчого чи прокурора, які прийняли незаконне рішення під час розслідування кримінальної справи. Так, за неправомірне переслідування бізнесу винні нестимуть персональну відповідальність - у тому числі матеріальну. Голос найбільшої міжнародної бізнес спільноти представила виконавчий директор Європейської Бізнес Асоціації Анна Дерев’янко. Вона наголосила, що позитивною є новина щодо +5 місця в рейтингу Doing Business. На наступний рік бізнес також має позитивні очікування і планує зростання. В планах - збільшення кількості робочих місць та рівня заробітних плат. «Незважаючи на те, що це політичний рік, бізнес розраховує на подальше зростання», - додала вона. Також пані Дерев’янко зупинилась на кількох викликах. Перший – питання Укрзалізниці. «Ми цінуємо відкритий діалог, який Асоціація має з керівництвом УЗ. Але на сьогодні ми розуміємо, що можливості УЗ досить обмежені – щодо обслуговування, зростаючого експорту та інших операцій в державі. Існує пропозиція запровадити в Україні приватну тягу», - акцентувала вона. Слово взяв керівник Укрзалізниці, Євген Кравцов. Він зазначив, що в Україні на сьогодні – найбільша вантажна залізниця Європи. Дійсно є проблема з тягою, локомотивами. Однак, вперше, цього року було заключено договір зі світовим виробником тепловозів – тож питання щодо тепловозів в Україні має бути з часом врегульовано. Залучення приватної тяги проговорювалось. «Укрзалізниця підтримує конкуренцію на ринку. Однак, маємо негатив по пасажирським перевезенням близько 15 млн грн. Тож питання щодо долучення приватної тяги і вилучення з УЗ прибуткової частини бізнесу має бути вирішено системно», - зазначив він.  Порошенко, зі свого боку, наголосив, що політична воля в комплексі вирішити питання та розблокувати ботл-нек з точки зору експортних поставок – є. І доручив протягом місяця підготувати зміни до законодавства, враховуючи соціальну складову та забезпечити форми, прийнятні для України. Це вже питання не лише аграрної галузі та логістики, але й стабільності, валідного балансу та економічного зростання країни. Крім того, пані Дерев’янко наголосила на проблемі з дозволами на міжнародні автоперевезення. На сьогодні, є поточна нестача дозволів на перевезення до Польщі, Австрії та Німеччини. І, за прогнозами, кількість дозволів на наступний рік до Польщі може ще додатково скоротитися. Зі свого боку, слово взяв Міністр інфраструктури України Володимир Омелян. Він зазначив, що підтримка Президента в діалозі з Польщею є дійсно важливою. «Адже цього року, наприклад, щодо Польщі обіцяли збільшити квоту до 300 тис дозволів, чого не сталося по факту, і потенційне скорочення на наступний рік є великим ризиком для нас», - додав він. І ще одне питання, підняте бізнес-спільнотою, – тіньова економіка. Для боротьби з цим негативним явищем бізнес пропонує запровадження тотальної фіскалізації та cashless economy. В той же час, важливо врегулювати питання відповідальності за зловживання у сфері e-commerce. До прикладу, компанії-імпортери та виробники алкогольних напоїв підкреслюють, що сірий ринок стає більш привабливим для нелегальних суб’єктів. Причиною є щорічне непередбачене підвищення акцизів напередодні нового бюджетного року, відсутність контролю над обігом підакцизних товарів в мережі інтернет. На зустрічі йшла мова також щодо податку на виведений капітал. «В Асоціації є різні позиції щодо даного питання. Ми не проти податку як такого, якщо він буде мати фіскально нейтральний ефект на державний бюджет і не зашкодить співпраці України з МВФ. Але у нас є дослідження думок бізнесу. Ми бачимо, що питання викликає не податок на прибуток, а розмір навантаження на фонд оплати праці», - додала Анна Дерев’янко. На завершення було акцентовано на важливості, з точки зору бізнесу, продовження  співпраці з МВФ. Бізнес-спільнота сподівається, що до кінця року кошти буде отримано та зроблено все можливе, щоб виконати зобов’язання, взяті на Україну.

Вчора, 31 жовтня, бізнес-спільнота зустрілась з Президентом України Петром Порошенком. Так, Петро Порошенко презентував результати рейтингу Doing Business. Україна посіла 71 місце. Загалом, за 4 роки країна піднялася на 40 позицій.

У присутності бізнесу було підписано три Закони України – «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відновлення кредитування», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функціонування фінансового сектору в Україні». Крім того, «Маски-шоу стоп 2». Останній полегшує механізм притягнення до відповідальності слідчого чи прокурора, які прийняли незаконне рішення під час розслідування кримінальної справи. Так, за неправомірне переслідування бізнесу винні нестимуть персональну відповідальність – у тому числі матеріальну.

Голос найбільшої міжнародної бізнес спільноти представила виконавчий директор Європейської Бізнес Асоціації Анна Дерев’янко. Вона наголосила, що позитивною є новина щодо +5 місця в рейтингу Doing Business. На наступний рік бізнес також має позитивні очікування і планує зростання. В планах – збільшення кількості робочих місць та рівня заробітних плат. «Незважаючи на те, що це політичний рік, бізнес розраховує на подальше зростання», – додала вона.

Також пані Дерев’янко зупинилась на кількох викликах. Перший – питання Укрзалізниці. «Ми цінуємо відкритий діалог, який Асоціація має з керівництвом УЗ. Але на сьогодні ми розуміємо, що можливості УЗ досить обмежені – щодо обслуговування, зростаючого експорту та інших операцій в державі. Існує пропозиція запровадити в Україні приватну тягу», – акцентувала вона.

Слово взяв керівник Укрзалізниці, Євген Кравцов. Він зазначив, що в Україні на сьогодні – найбільша вантажна залізниця Європи. Дійсно є проблема з тягою, локомотивами. Однак, вперше, цього року було заключено договір зі світовим виробником тепловозів – тож питання щодо тепловозів в Україні має бути з часом врегульовано. Залучення приватної тяги проговорювалось. «Укрзалізниця підтримує конкуренцію на ринку. Однак, маємо негатив по пасажирським перевезенням близько 15 млн грн. Тож питання щодо долучення приватної тяги і вилучення з УЗ прибуткової частини бізнесу має бути вирішено системно», – зазначив він. 

Порошенко, зі свого боку, наголосив, що політична воля в комплексі вирішити питання та розблокувати ботл-нек з точки зору експортних поставок – є. І доручив протягом місяця підготувати зміни до законодавства, враховуючи соціальну складову та забезпечити форми, прийнятні для України. Це вже питання не лише аграрної галузі та логістики, але й стабільності, валідного балансу та економічного зростання країни.

Крім того, пані Дерев’янко наголосила на проблемі з дозволами на міжнародні автоперевезення. На сьогодні, є поточна нестача дозволів на перевезення до Польщі, Австрії та Німеччини. І, за прогнозами, кількість дозволів на наступний рік до Польщі може ще додатково скоротитися. Зі свого боку, слово взяв Міністр інфраструктури України Володимир Омелян. Він зазначив, що підтримка Президента в діалозі з Польщею є дійсно важливою. «Адже цього року, наприклад, щодо Польщі обіцяли збільшити квоту до 300 тис дозволів, чого не сталося по факту, і потенційне скорочення на наступний рік є великим ризиком для нас», – додав він.

І ще одне питання, підняте бізнес-спільнотою, – тіньова економіка. Для боротьби з цим негативним явищем бізнес пропонує запровадження тотальної фіскалізації та cashless economy. В той же час, важливо врегулювати питання відповідальності за зловживання у сфері e-commerce. До прикладу, компанії-імпортери та виробники алкогольних напоїв підкреслюють, що сірий ринок стає більш привабливим для нелегальних суб’єктів. Причиною є щорічне непередбачене підвищення акцизів напередодні нового бюджетного року, відсутність контролю над обігом підакцизних товарів в мережі інтернет.

На зустрічі йшла мова також щодо податку на виведений капітал. «В Асоціації є різні позиції щодо даного питання. Ми не проти податку як такого, якщо він буде мати фіскально нейтральний ефект на державний бюджет і не зашкодить співпраці України з МВФ. Але у нас є дослідження думок бізнесу. Ми бачимо, що питання викликає не податок на прибуток, а розмір навантаження на фонд оплати праці», – додала Анна Дерев’янко.

На завершення було акцентовано на важливості, з точки зору бізнесу, продовження  співпраці з МВФ. Бізнес-спільнота сподівається, що до кінця року кошти буде отримано та зроблено все можливе, щоб виконати зобов’язання, взяті на Україну.

Звіти та фотогалереї

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: