fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес-спільнота зустрілась з Міністром інфраструктури України

08/ 04/ 2020
  7 квітня Європейська Бізнес Асоціація провела онлайн зустріч з Владиславом Криклієм, Міністром інфраструктури України. Так, піднімався ряд питань в контексті інфраструктури, вантажопотоків, залізничних перевезень, морських портів, тощо. Зокрема, йшла мова про ситуацію, яка наразі склалась із призначенням керівництва ДП, що знаходяться у підпорядкуванні Міністерства інфраструктури. Так, на сьогоднішній день ці стратегічно важливі підприємства знаходяться, фактично, без очільників (Укрзалізниця, ДП АМПУ, Морська адміністрація). Владислав Криклій зазначив, що конкурс на голову Укрзалізниці наразі призупинено через карантин. Імовірно,  такою ж буде і ситуація щодо ДП АМПУ. Конкурс на очільника Морської адміністрації буде призначено після закінчення карантину.  Водночас, бізнес звернув увагу на необхідність якнайшвидшого прийняття фінансових планів даних стратегічно важливих підприємств без урізання їх інвестиційних складових. Так, бізнесу було повідомлено, що фінансові плани по цим підприємства перебувають на фінальному етапі погодження. Крім того, піднімалось питання щодо строків реалізації Пілотного проекту по приватній тязі на залізниці (його запуск було анонсовано до 1 квітня 2020 року) та розрахунку вартості перевезень, під час яких частина маршруту буде здійснена приватним локомотивом. За інформацією Міністра, дані питання будуть вирішуватись на спеціальній Комісії, засідання якої, імовірно, відбудеться онлайн найближчим часом. Водночас, одним із завдань Комісії і буде забезпечення ефективної системи тарифоутворення. Важливим для бізнес-спільноти було почути позицію Міністерства щодо продовження функціонування так званих «малодіяльних» залізничних станцій (адже це підтримка малих і середніх підприємств), їх закриття не планується. Так, станції повинні продовжувати своє функціонування без відповідних додаткових фінансових навантажень. Окремо піднімалась низка питань стосовно роботи портів. Так, було повідомлено, що питання із вїздом в Одеський порт має остаточно вирішитись до кінця року, наразі ж розглядається кілька варіантів вирішення питання (до прикладу, побудувати дорогу, яка буде об’їздною або діючу дорогу зробити державною). Цього року також планується залучення додаткових інвесторів у порти та інші хаби. Це говорить про те, що Україну все більше розглядають на мапі контейнерних перевезень. Крім бізнес було поінформовано, розвиток контейнерних перевезень буде продовжено, як і розвиток мультимодальних терміналів та створення спеціальних хабів. В контексті Методики розрахунку ставок портових зборів пан Міністр поінформував, що відповідну раду вже було утворено, а найближчим часом відповідний проект буде оприлюднено на сайті Міністерства на громадське обговорення. Водночас, по трьом портам (Скадовськ, Уст Дунайськ, Білгород Дністровськ) триває робота по державно-приватному партнерству. Крім інвестування у морські порти у вигляді різних форм ДПП, піднімались також питання компенсації інвестицій, відкриття прямого авіаційного сполучення із Китаєм для розвитку авіа вантажів, тощо. Також бізнес цікавила поточна ситуація щодо законопроєкту НКРТ (Національної комісії з питань регулювання на транспорті), який було відкликано 04 березня. Так, наразі вже триває робота над оновленим законопроєктом. Водночас, оскільки його було ініційовано Урядом, перегодження необхідно здійснювати знову. Наразі зауваження та пропозицій від ЕВА розглядаються Антимонопольним комітетом. Було домовлено, що представників від бізнес-спільноти буде долучено до підготовки проєкту Закону. Водночас, в контексті ситуації з пандемією, 23 березня Уряд прийняв рішення щодо можливості доставки ліків Укрпоштою. Така можливість буде в період коронавірусу і у разі успішних результатів буде розглядатись запровадження такого механізму у майбутньому. Разом з тим, враховуючи, що наразі такий метод доставки є порушенням ліцензійних умов, бізнес чекає на офіційний документ, щоб зрозуміти як на практиці можна забезпечувати населення ліками.   Крім того, було обговорено також  ряд питань, які безпосередньо стосуються господарської діяльності компаній, зокрема підвищення ставок на контейнерні перевезення, перевезення працівників на роботу, тощо. Європейська Бізнес Асоціація дякує за професійний діалог та готовність чути бізнес. Спільнота вже поділилась питаннями, що хвилюють бізнес та триматиме зв’язок з Міністерством, аби оперативно інформувати про питання, що хвилюють компанії та надавати якісний фідбек по всім ініціативам.

7 квітня Європейська Бізнес Асоціація провела онлайн зустріч з Владиславом Криклієм, Міністром інфраструктури України. Так, піднімався ряд питань в контексті інфраструктури, вантажопотоків, залізничних перевезень, морських портів, тощо.

Зокрема, йшла мова про ситуацію, яка наразі склалась із призначенням керівництва ДП, що знаходяться у підпорядкуванні Міністерства інфраструктури. Так, на сьогоднішній день ці стратегічно важливі підприємства знаходяться, фактично, без очільників (Укрзалізниця, ДП АМПУ, Морська адміністрація). Владислав Криклій зазначив, що конкурс на голову Укрзалізниці наразі призупинено через карантин. Імовірно,  такою ж буде і ситуація щодо ДП АМПУ. Конкурс на очільника Морської адміністрації буде призначено після закінчення карантину.  Водночас, бізнес звернув увагу на необхідність якнайшвидшого прийняття фінансових планів даних стратегічно важливих підприємств без урізання їх інвестиційних складових. Так, бізнесу було повідомлено, що фінансові плани по цим підприємства перебувають на фінальному етапі погодження.

Крім того, піднімалось питання щодо строків реалізації Пілотного проекту по приватній тязі на залізниці (його запуск було анонсовано до 1 квітня 2020 року) та розрахунку вартості перевезень, під час яких частина маршруту буде здійснена приватним локомотивом. За інформацією Міністра, дані питання будуть вирішуватись на спеціальній Комісії, засідання якої, імовірно, відбудеться онлайн найближчим часом. Водночас, одним із завдань Комісії і буде забезпечення ефективної системи тарифоутворення.

Важливим для бізнес-спільноти було почути позицію Міністерства щодо продовження функціонування так званих «малодіяльних» залізничних станцій (адже це підтримка малих і середніх підприємств), їх закриття не планується. Так, станції повинні продовжувати своє функціонування без відповідних додаткових фінансових навантажень.

Окремо піднімалась низка питань стосовно роботи портів. Так, було повідомлено, що питання із в’їздом в Одеський порт має остаточно вирішитись до кінця року, наразі ж розглядається кілька варіантів вирішення питання (до прикладу, побудувати дорогу, яка буде об’їздною або діючу дорогу зробити державною).

Цього року також планується залучення додаткових інвесторів у порти та інші хаби. Це говорить про те, що Україну все більше розглядають на мапі контейнерних перевезень. Крім бізнес було поінформовано, розвиток контейнерних перевезень буде продовжено, як і розвиток мультимодальних терміналів та створення спеціальних хабів.

В контексті Методики розрахунку ставок портових зборів пан Міністр поінформував, що відповідну раду вже було утворено, а найближчим часом відповідний проект буде оприлюднено на сайті Міністерства на громадське обговорення.

Водночас, по трьом портам (Скадовськ, Уст Дунайськ, Білгород Дністровськ) триває робота по державно-приватному партнерству. Крім інвестування у морські порти у вигляді різних форм ДПП, піднімались також питання компенсації інвестицій, відкриття прямого авіаційного сполучення із Китаєм для розвитку авіа вантажів, тощо.

Також бізнес цікавила поточна ситуація щодо законопроєкту НКРТ (Національної комісії з питань регулювання на транспорті), який було відкликано 04 березня. Так, наразі вже триває робота над оновленим законопроєктом. Водночас, оскільки його було ініційовано Урядом, перегодження необхідно здійснювати знову. Наразі зауваження та пропозицій від ЕВА розглядаються Антимонопольним комітетом. Було домовлено, що представників від бізнес-спільноти буде долучено до підготовки проєкту Закону.

Водночас, в контексті ситуації з пандемією, 23 березня Уряд прийняв рішення щодо можливості доставки ліків Укрпоштою. Така можливість буде в період коронавірусу і у разі успішних результатів буде розглядатись запровадження такого механізму у майбутньому. Разом з тим, враховуючи, що наразі такий метод доставки є порушенням ліцензійних умов, бізнес чекає на офіційний документ, щоб зрозуміти як на практиці можна забезпечувати населення ліками.  

Крім того, було обговорено також  ряд питань, які безпосередньо стосуються господарської діяльності компаній, зокрема підвищення ставок на контейнерні перевезення, перевезення працівників на роботу, тощо.

Європейська Бізнес Асоціація дякує за професійний діалог та готовність чути бізнес. Спільнота вже поділилась питаннями, що хвилюють бізнес та триматиме зв’язок з Міністерством, аби оперативно інформувати про питання, що хвилюють компанії та надавати якісний фідбек по всім ініціативам.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: