fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес проти прийняття законопроєктів, що скасовують вимогу використовувати касові апарати при торгівлі

22/ 09/ 2021
  23 вересня розглядається можливість проведення позачергового пленарного засідання ВРУ, на якому планують розглянути ряд законопроєктів, направлених на скасування чинних норм законодавства щодо використання РРО та відповідальності бізнесу за невидачу фіскальних чеків. Європейська Бізнес Асоціація послідовно підтримувала необхідність детінізації економіки України, створення прозорих, рівних та цивілізованих умов ведення бізнесу в Україні. Одним з ключових елементів такої політики має стати запровадження європейської практики щодо фіскалізації розрахункових операції, тобто використання РРО. Свого часу експерти Асоціації активно долучалися до розроблення і прийняття так званих детінізаційних Законів №128-IX та №129-IX про програмні РРО (або РРО в смартфоні), прозорі правила підприємництва та посилення захищеності споживачів. Світлана Михайловська. Заступник директора з представництва інтересів компаній-членів Європейської Бізнес Асоціації. Бізнес вже неодноразово наголошував – відкат реформ назад недопустимий. Адже це призведе до ще більшого посилення тіні. А, як наслідок, і збільшення навантаження на прозорий бізнес. І одна справа, коли правила є однаковими для всіх, а зовсім інша – коли для одних вони значно вигідніші. Це не принципи цивілізованої країни. І, сподіваюсь, хороші зміни в країну не буде перекреслено одним популістичним помахом. Варто зауважити, що законослухняний бізнес завжди виступав проти постійних спроб відкатити реформу щодо фіскалізації назад, в тому числі направлених на скасування програмних РРО, принципу поступового розширення сфери використання РРО або навіть на виключення вимоги використовувати касові апарати при торгівлі так-званими ризиковими групами товарів, до прикладу, побутовою технікою, ліками, тощо. Тож, напередодні можливого голосування, Асоціація хотіла б ще раз наголосити, що ми не підтримуємо прийняття наступних законопроєктів, які були зареєстровані у Верховній Раді та направлені на відкат реформи щодо детінізації економіки, зокрема: №2338, №2338-1, №2453, №2644, №2645, №2645-1, №2665, №3853-1, №3853-2, №3493, №4468 та №4490. Свого часу Асоціація підготувала та направила цілий ряд офіційних листів до органів державної влади з обґрунтуваннями щодо того, чому вищезазначені проєкти законів є шкідливими для законослухняного бізнесу та економіки нашої держави в цілому. Адже від існування тіньової економіки страждає не лише законослухняний бізнес, який змушений працювати у нерівних конкурентних умовах. Великих збитків зазнає також державний бюджет, який недотримує мільярди гривень щороку. Більше того, страждають споживачі, які придбавши неякісний товар часто залишаються сам на сам із своєю проблемою без можливості обміняти такий товар або отримати назад сплачені за нього кошти. Адже без фіскального чеку у перевіряючих органів дуже часто немає можливості довести факт здійснення покупки, або навіть взагалі ідентифікувати такого продавця як суб’єкта господарської діяльності та відповідно притягнути його до відповідальності.   Більш оперативно про новини Асоціації можна дізнатися на нашому Telegram-каналі – EBAUkraine.    

23 вересня розглядається можливість проведення позачергового пленарного засідання ВРУ, на якому планують розглянути ряд законопроєктів, направлених на скасування чинних норм законодавства щодо використання РРО та відповідальності бізнесу за невидачу фіскальних чеків.

Європейська Бізнес Асоціація послідовно підтримувала необхідність детінізації економіки України, створення прозорих, рівних та цивілізованих умов ведення бізнесу в Україні. Одним з ключових елементів такої політики має стати запровадження європейської практики щодо фіскалізації розрахункових операції, тобто використання РРО.

Свого часу експерти Асоціації активно долучалися до розроблення і прийняття так званих детінізаційних Законів №128-IX та №129-IX про програмні РРО (або РРО в смартфоні), прозорі правила підприємництва та посилення захищеності споживачів.

Світлана Михайловська Заступник директора з представництва інтересів компаній-членів Європейської Бізнес Асоціації
Бізнес вже неодноразово наголошував – відкат реформ назад недопустимий. Адже це призведе до ще більшого посилення тіні. А, як наслідок, і збільшення навантаження на прозорий бізнес. І одна справа, коли правила є однаковими для всіх, а зовсім інша – коли для одних вони значно вигідніші. Це не принципи цивілізованої країни. І, сподіваюсь, хороші зміни в країну не буде перекреслено одним популістичним помахом.

Варто зауважити, що законослухняний бізнес завжди виступав проти постійних спроб відкатити реформу щодо фіскалізації назад, в тому числі направлених на скасування програмних РРО, принципу поступового розширення сфери використання РРО або навіть на виключення вимоги використовувати касові апарати при торгівлі так-званими ризиковими групами товарів, до прикладу, побутовою технікою, ліками, тощо.

Тож, напередодні можливого голосування, Асоціація хотіла б ще раз наголосити, що ми не підтримуємо прийняття наступних законопроєктів, які були зареєстровані у Верховній Раді та направлені на відкат реформи щодо детінізації економіки, зокрема: №2338, №2338-1, №2453, №2644, №2645, №2645-1, №2665, №3853-1, №3853-2, №3493, №4468 та №4490.

Свого часу Асоціація підготувала та направила цілий ряд офіційних листів до органів державної влади з обґрунтуваннями щодо того, чому вищезазначені проєкти законів є шкідливими для законослухняного бізнесу та економіки нашої держави в цілому. Адже від існування тіньової економіки страждає не лише законослухняний бізнес, який змушений працювати у нерівних конкурентних умовах. Великих збитків зазнає також державний бюджет, який недотримує мільярди гривень щороку. Більше того, страждають споживачі, які придбавши неякісний товар часто залишаються сам на сам із своєю проблемою без можливості обміняти такий товар або отримати назад сплачені за нього кошти. Адже без фіскального чеку у перевіряючих органів дуже часто немає можливості довести факт здійснення покупки, або навіть взагалі ідентифікувати такого продавця як суб’єкта господарської діяльності та відповідно притягнути його до відповідальності.

 

Більш оперативно про новини Асоціації можна дізнатися на нашому Telegram-каналі – EBAUkraine.

 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: