fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес обговорив доопрацювання функціоналу Електронної системи обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах

17/ 12/ 2024
  12 грудня менеджер комітетів Європейської Бізнес Асоціації Андріїв Юрій спільно з компаніями-членами Комітету з питань імпорту та торгівлі алкогольними напоями та Тютюнового комітету, за участі представників Міністерства цифрової трансформації, Державної податкової служби, Громадської організації «Інститут аналітики та адвокації» обговорили питання внесення даних до акцизного електронного документа, необхідних для його складання в Електронній системі обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах. Для компаній членів-асоціації є важливим питанням налаштування взаємодії по Application Programming Interface (далі – АРІ) між Електронною системою та Enterprise Resource Planning системою (далі – ERP-система) економічного оператора щодо внесення необхідних даних для створення АЕД. Оскільки відсутність такої взаємодії по АРІ між Електронною системою та ERP-системою економічного оператора для внесення даних при створенні АЕД матиме значні негативні наслідки для бізнесу, що проявлятимуться у неможливості забезпечити автоматизацію операційних процесів і таким чином мінімізувати вірогідність помилок при складанні АЕД, а також гарантувати відповідність даних у цьому документі даним в інших товарно-супровідних документах. За інформацією представників бізнесу, сьогодні економічний оператор-постачальник при відвантаженні товару на підставі отриманого замовлення вносить за допомогою ERP-системи дані по товару, що відвантажується, одночасно у декілька документів: видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, податкову накладну. У цьому випадку використання єдиного джерела для внесення даних у всі документи, що обслуговують операцію поставки, є важливим для забезпечення однаковості записів у таких документах. Відсутність же взаємодії по АРІ між Електронною системою та ERP-системою економічного оператора створює ситуацію, коли використання цього джерела даних стає неможливим для створення АЕД, внаслідок чого виникають значні ризики невідповідності даних в АЕД даним в інших товарно-супровідних документах. За результатами зустрічі, учасники домовилися розглянути можливість передбачити в процесі подальшої розробки Електронної системи взаємодії по АРІ між Електронною системою та ERP-системою економічного оператора для внесення даних при створенні АЕД, а також доопрацювати технічні питання такого рішення.  Бізнес спільнота вдячна Міністерству цифрової трансформації, Державній податковій службі Україні за конструктивний діалог та розгляд можливості взаємодії по АРІ між Електронною системою та ERP-системою економічного оператора.

12 грудня менеджер комітетів Європейської Бізнес Асоціації Андріїв Юрій спільно з компаніями-членами Комітету з питань імпорту та торгівлі алкогольними напоями та Тютюнового комітету, за участі представників Міністерства цифрової трансформації, Державної податкової служби, Громадської організації «Інститут аналітики та адвокації» обговорили питання внесення даних до акцизного електронного документа, необхідних для його складання в Електронній системі обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах.

Для компаній членів-асоціації є важливим питанням налаштування взаємодії по Application Programming Interface (далі – АРІ) між Електронною системою та Enterprise Resource Planning системою (далі – ERP-система) економічного оператора щодо внесення необхідних даних для створення АЕД.

Оскільки відсутність такої взаємодії по АРІ між Електронною системою та ERP-системою економічного оператора для внесення даних при створенні АЕД матиме значні негативні наслідки для бізнесу, що проявлятимуться у неможливості забезпечити автоматизацію операційних процесів і таким чином мінімізувати вірогідність помилок при складанні АЕД, а також гарантувати відповідність даних у цьому документі даним в інших товарно-супровідних документах.

За інформацією представників бізнесу, сьогодні економічний оператор-постачальник при відвантаженні товару на підставі отриманого замовлення вносить за допомогою ERP-системи дані по товару, що відвантажується, одночасно у декілька документів: видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, податкову накладну.

У цьому випадку використання єдиного джерела для внесення даних у всі документи, що обслуговують операцію поставки, є важливим для забезпечення однаковості записів у таких документах. Відсутність же взаємодії по АРІ між Електронною системою та ERP-системою економічного оператора створює ситуацію, коли використання цього джерела даних стає неможливим для створення АЕД, внаслідок чого виникають значні ризики невідповідності даних в АЕД даним в інших товарно-супровідних документах.

За результатами зустрічі, учасники домовилися розглянути можливість передбачити в процесі подальшої розробки Електронної системи взаємодії по АРІ між Електронною системою та ERP-системою економічного оператора для внесення даних при створенні АЕД, а також доопрацювати технічні питання такого рішення. 

Бізнес спільнота вдячна Міністерству цифрової трансформації, Державній податковій службі Україні за конструктивний діалог та розгляд можливості взаємодії по АРІ між Електронною системою та ERP-системою економічного оператора.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: