fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес наполягає на доопрацюванні законопроєкту про ВВТ

24/ 04/ 2020
  Сьогодні, 24 квітня, Верховна Рада прийняла у першому читанні за основу законопроєкт №1182-1-д «Про внутрішній водний транспорт». Асоціація вітає старт реформи річкових перевезень. Водночас хотілося б вкотре наголосити, що бізнес-спільнота має суттєві зауваження до тексту законопроєкту та звертається з проханням врахувати застереження експертів між першим та другим читанням. На думку бізнесу, наразі законопроєкт містить положення, прийняття та імплементація яких може негативно вплинути на розвиток галузі внутрішніх водних перевезень. Прийняття документу у поточній редакції не призведе до очікуваного позитивного впливу на галузь, як-то збільшення обсягів вантажоперевезень ВВШ, зростання обсягів інвестицій у будівництво суден, річкових терміналів тощо. Основні концептуальні зауваження експертів Асоціації стосуються фінансування внутрішніх водних  шляхів за рахунок портових зборів, запровадження додаткового ліцензування та зарегулювання умов ведення бізнесу, нормативного ускладнення будівництва, ризику зловживання повноваженнями та інших положень, які на думку компаній-членів Асоціації потребують доопрацювання. До того ж, окремі положення документу не в повній мірі співвідносяться із заходами політики структурних реформ щодо дерегуляції та боротьби з корупцією. Нагадуємо, Асоціація підтримувала прийняття даного законопроєкту у першому читанні за умови його подальшого фахового доопрацювання. Тож представники Комітету з логістики Асоціації готові надати експертну підтримку та очікують на участь у профільних робочих групах при Комітеті ВРУ з питань транспорту та інфраструктури для підготовки законопроєкту до другого читання у найближчий термін.

Сьогодні, 24 квітня, Верховна Рада прийняла у першому читанні за основу законопроєкт №1182-1-д «Про внутрішній водний транспорт».

Асоціація вітає старт реформи річкових перевезень. Водночас хотілося б вкотре наголосити, що бізнес-спільнота має суттєві зауваження до тексту законопроєкту та звертається з проханням врахувати застереження експертів між першим та другим читанням. На думку бізнесу, наразі законопроєкт містить положення, прийняття та імплементація яких може негативно вплинути на розвиток галузі внутрішніх водних перевезень. Прийняття документу у поточній редакції не призведе до очікуваного позитивного впливу на галузь, як-то збільшення обсягів вантажоперевезень ВВШ, зростання обсягів інвестицій у будівництво суден, річкових терміналів тощо.

Основні концептуальні зауваження експертів Асоціації стосуються фінансування внутрішніх водних  шляхів за рахунок портових зборів, запровадження додаткового ліцензування та зарегулювання умов ведення бізнесу, нормативного ускладнення будівництва, ризику зловживання повноваженнями та інших положень, які на думку компаній-членів Асоціації потребують доопрацювання. До того ж, окремі положення документу не в повній мірі співвідносяться із заходами політики структурних реформ щодо дерегуляції та боротьби з корупцією.

Нагадуємо, Асоціація підтримувала прийняття даного законопроєкту у першому читанні за умови його подальшого фахового доопрацювання. Тож представники Комітету з логістики Асоціації готові надати експертну підтримку та очікують на участь у профільних робочих групах при Комітеті ВРУ з питань транспорту та інфраструктури для підготовки законопроєкту до другого читання у найближчий термін.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: