fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Колаборації бізнесу та моди

07/ 02/ 2018
  Бізнес і мода. Як гадаєте, чи варто їх поєднувати? І як це зробити так, щоб створити щось дійсно особливе й неповторне? Ірина Данилевська​, людина, яка стала основоположницею тренду на українську моду та керує майже усіма процесами Ukrainian Fashion Week​, переконана, що усі кордони між бізнесом та індустрією моди давно зникли, а колаборації брендів та фешн-проектів - це сталий тренд. Ірина радить сприймати моду, як надійного партнера і головне - не боятися експериментувати. Так, наприклад, народилися креативні союзи UFW з Укрпошта​: створення унікального дизайну поштових скриньок та розробка власної поштової марки UFW. DHL Express Ukraine​ - ідея мультимедійного брендованого годинника, який дає зворотній відлік до початку кожного наступного показу. ФОКУС​ - створення програмки заходу у вигляді міні-журналу у стилістиці відомого бізнес-видання. Пані Данилевська розповіла, що раніше Український Тиждень Моди був переважно майданчиком для додаткового промо брендів. З роками подія набула більшої ваги і команда UFW вже самостійно обирає компанії, які стануть партнерами та співорганізаторами заходу. Стенди та зони таких компаній з кожним разом стають більш інтерактивними з фокусом на 100% залучення відвідувачів події. Усі ці інсайти ми почули під час EBA How It Works. Fashion Edition. Вдячні, що Ірина приділити нам час, не дивлячись на свій напружений графік, та провести кілька годин з 20 піарниками й маркетологами членських компаній European Business Association. Але однією лише лекцією вечір не обмежився, адже попереду нас чекала екскурсія до шоу-руму та інтерактивних майданчиків UFW, а вишенькою на торті став видовищний показ DARIA CHUPRINA​. Ми з Мариною Соловйовою щиро захоплюємося роботою команди UFW та маємо надію, що вже зовсім скоро побачимо сміливі та неординарні колаборації брендів учасників EBA та представників українського світу моди. А ще нам дуже сподобався головний меседж події - Who is on beauty today?. Розуміти, що краса може і має бути різною, дуже важливо для повноцінного розвитку гуманного й прогресивного суспільства, яке поважає права усіх його членів.

Бізнес і мода. Як гадаєте, чи варто їх поєднувати? І як це зробити так, щоб створити щось дійсно особливе й неповторне?

Ірина Данилевська​, людина, яка стала основоположницею тренду на українську моду та керує майже усіма процесами Ukrainian Fashion Week​, переконана, що усі кордони між бізнесом та індустрією моди давно зникли, а колаборації брендів та фешн-проектів – це сталий тренд.

Ірина радить сприймати моду, як надійного партнера і головне – не боятися експериментувати.

Так, наприклад, народилися креативні союзи UFW з Укрпошта​: створення унікального дизайну поштових скриньок та розробка власної поштової марки UFW.

DHL Express Ukraine​ – ідея мультимедійного брендованого годинника, який дає зворотній відлік до початку кожного наступного показу.

ФОКУС​ – створення програмки заходу у вигляді міні-журналу у стилістиці відомого бізнес-видання.

Пані Данилевська розповіла, що раніше Український Тиждень Моди був переважно майданчиком для додаткового промо брендів. З роками подія набула більшої ваги і команда UFW вже самостійно обирає компанії, які стануть партнерами та співорганізаторами заходу. Стенди та зони таких компаній з кожним разом стають більш інтерактивними з фокусом на 100% залучення відвідувачів події.

Усі ці інсайти ми почули під час EBA How It Works. Fashion Edition. Вдячні, що Ірина приділити нам час, не дивлячись на свій напружений графік, та провести кілька годин з 20 піарниками й маркетологами членських компаній European Business Association.

Але однією лише лекцією вечір не обмежився, адже попереду нас чекала екскурсія до шоу-руму та інтерактивних майданчиків UFW, а вишенькою на торті став видовищний показ DARIA CHUPRINA​.

Ми з Мариною Соловйовою щиро захоплюємося роботою команди UFW та маємо надію, що вже зовсім скоро побачимо сміливі та неординарні колаборації брендів учасників EBA та представників українського світу моди.

А ще нам дуже сподобався головний меседж події – “Who is on beauty today?”. Розуміти, що краса може і має бути різною, дуже важливо для повноцінного розвитку гуманного й прогресивного суспільства, яке поважає права усіх його членів.

Звіти та фотогалереї

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: