fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

B2B-маркетинг: зміни, тренди, секрети ефективності

07/ 11/ 2023
  Повномасштабна війна сильно змінила B2B-маркетинг. Цей напрямок і раніше був непростим, а радше — одним із найскладніших у реалізації. Проте зараз ця складність стала ще помітнішою, адже бізнес переживає турбулентні часи і, відповідно, його потреби та вектори розвитку також змінюються. Тож 7 листопада під час зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій з Тетяною Юрчишиною, директоркою департаменту B2B маркетингу Київстар, говорили, як велика війна змінила бізнес, на які індустрії вона найбільше вплинула та які висновки з усього цього можна зробити. На прикладі розглянули, як змінювався B2B-маркетинг Київстар — які рішення і чому запускає компанія, які канали для просування використовує, як комунікує з клієнтами – що зараз працює, а що — не дуже.

Повномасштабна війна сильно змінила B2B-маркетинг. Цей напрямок і раніше був непростим, а радше — одним із найскладніших у реалізації. Проте зараз ця складність стала ще помітнішою, адже бізнес переживає турбулентні часи і, відповідно, його потреби та вектори розвитку також змінюються.

Тож 7 листопада під час зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій з Тетяною Юрчишиною, директоркою департаменту B2B маркетингу Київстар, говорили, як велика війна змінила бізнес, на які індустрії вона найбільше вплинула та які висновки з усього цього можна зробити. На прикладі розглянули, як змінювався B2B-маркетинг Київстар — які рішення і чому запускає компанія, які канали для просування використовує, як комунікує з клієнтами – що зараз працює, а що — не дуже.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: