fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Асоціація закликає змінити підпорядкування Морської пошуково-рятувальної служби

16/ 04/ 2018
  Про це йдеться у відкритому листі Європейської Бізнес Асоціації до Володимира Гройсмана, Прем’єр-міністра України. У своєму зверненні Асоціація закликає віднести Морську пошуково-рятувальну службу (МПРС) до сфери управління Державної служби з надзвичайних ситуацій (ДСНС) та передбачити її фінансування за рахунок Держаного бюджету України з наступного року. Така позиція Асоціації аргументована тим, що наразі джерелом фінансування діяльності МПРС є корабельний збір.  Експерти Асоціації проаналізували світові практики фінансування установ, на які покладено функції пошуку та рятування на морі, та дійшли висновків, що функція із забезпечення безпеки мореплавства в частині здійснення аварійно-рятувальних робіт є публічною, а відтак має фінансуватись державою за рахунок державного бюджету. Так, в Україні ДСНС фінансується з Державного бюджету, а не за рахунок власників будівель, в яких можуть виникнути аварійні події. На думку експертів Асоціації, такий самий підхід може бути застосований до здійснення аварійно-рятувальних робіт на морі. Також варто зазначити, що відповідно до Закону України «Про морські порти України», використання коштів від портових зборів допускається виключно за їх цільовим призначенням. А корабельний збір справляється на користь користувача портової акваторії, а також власника операційної акваторії причалу. Основною метою корабельного збору є фінансування утримання і розвитку акваторії та морської інфраструктури відповідного порту. Поточний стан справ, поміж іншого, призводить до того, що судна, які використовують при заходженні до морського порту лише його (або пов’язані з його діяльністю) гідротехнічні споруди, забезпечують фінансування також й МПРС, послугами якої не користуються, адже вони є актуальними лише у разі виникнення надзвичайних аварійних подій. Компанії-члени Асоціації висловлюють своє занепокоєння з приводу того, що використання портових зборів на цілі, відмінні від утримання портової інфраструктури, призводить до її поступового занепаду та погіршення конкурентоспроможності вітчизняних портів.

Про це йдеться у відкритому листі Європейської Бізнес Асоціації до Володимира Гройсмана, Прем’єр-міністра України. У своєму зверненні Асоціація закликає віднести Морську пошуково-рятувальну службу (МПРС) до сфери управління Державної служби з надзвичайних ситуацій (ДСНС) та передбачити її фінансування за рахунок Держаного бюджету України з наступного року.

Така позиція Асоціації аргументована тим, що наразі джерелом фінансування діяльності МПРС є корабельний збір.  Експерти Асоціації проаналізували світові практики фінансування установ, на які покладено функції пошуку та рятування на морі, та дійшли висновків, що функція із забезпечення безпеки мореплавства в частині здійснення аварійно-рятувальних робіт є публічною, а відтак має фінансуватись державою за рахунок державного бюджету. Так, в Україні ДСНС фінансується з Державного бюджету, а не за рахунок власників будівель, в яких можуть виникнути аварійні події. На думку експертів Асоціації, такий самий підхід може бути застосований до здійснення аварійно-рятувальних робіт на морі.

Також варто зазначити, що відповідно до Закону України «Про морські порти України», використання коштів від портових зборів допускається виключно за їх цільовим призначенням. А корабельний збір справляється на користь користувача портової акваторії, а також власника операційної акваторії причалу. Основною метою корабельного збору є фінансування утримання і розвитку акваторії та морської інфраструктури відповідного порту. Поточний стан справ, поміж іншого, призводить до того, що судна, які використовують при заходженні до морського порту лише його (або пов’язані з його діяльністю) гідротехнічні споруди, забезпечують фінансування також й МПРС, послугами якої не користуються, адже вони є актуальними лише у разі виникнення надзвичайних аварійних подій.

Компанії-члени Асоціації висловлюють своє занепокоєння з приводу того, що використання портових зборів на цілі, відмінні від утримання портової інфраструктури, призводить до її поступового занепаду та погіршення конкурентоспроможності вітчизняних портів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: