fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Ашан Рітейл Україна повністю відмовляється від первинного пластику на касах

01/ 07/ 2021
    У квітні мережа Ашан Рітейл Україна запустила пакети, що на 100% виготовлені з переробленого пластику та розраховані на покупки вагою 10 кг. Результати тесту є дуже задовільні, тож до Міжнародного дня відмови від поліетиленових пакетів Ашан бере на себе зобов’язання повністю відмовитись від первинного пластику на касах. Ми щиро переконані, що придбання такого пакету суттєво зменшує негативний вплив на навколишнє середовище, адже для його створення використовувався виключно наявний перероблений ресурс. Це перші, але вагомі кроки на шляху до екологізації пакування. Простота, зрозумілість і доступність для всіх – ось те, чим ми керувалися при виборі саме цієї альтернативи. Нагадаємо, що Ашан вже пропонує багаторазові сумки-шопери та крафтові паперові пакети на касах. Однак ми прагнемо аби більш екологічне пакування було доступним абсолютно для кожного клієнта, саме тому повністю переходимо на вторинну сировину – з липня 2021 в усіх магазинах Ашан будуть представлені пакети зі 100% переробленого пластику для покупок вагою 5, 7 та 10 кг – їх вартість не відрізняється  від звичайних пакетів, тож клієнт не має робити додаткове зусилля аби допомогти природі. Пакет не потребує особливих умов зберігання – після його використання його можна знову передати на переробку і так до 5 разів! Він не потребує обов’язкового температурного режиму, як наприклад, пакети для компостування, що можуть розкладатися до 20 років (!) у разі, якщо не дотримано усіх необхідних умов. Також пакет зі 100% переробленого пластику не містить жодних домішок, що прискорюють розклад пластику на дрібні частинки – мікропластик, який врешті є ще більш небезпечними для природи. Ашан є першою мережею в Україні, що повністю відмовляється від первинного пластику на касі, починаючи з липня 2021 року! Також 03 липня  у магазинах мережі передбачені просвітницькі активності разом із нашими партнерами Zero Waste, компліменти клієнтам, що приходять із власними шоперами, а отже відмовляються від пакетів, додаткові острівки, де можна придбати екологічні товари.
01/

 

У квітні мережа Ашан Рітейл Україна запустила пакети, що на 100% виготовлені з переробленого пластику та розраховані на покупки вагою 10 кг.

Результати тесту є дуже задовільні, тож до Міжнародного дня відмови від поліетиленових пакетів Ашан бере на себе зобов’язання повністю відмовитись від первинного пластику на касах.

Ми щиро переконані, що придбання такого пакету суттєво зменшує негативний вплив на навколишнє середовище, адже для його створення використовувався виключно наявний перероблений ресурс. Це перші, але вагомі кроки на шляху до екологізації пакування.

Простота, зрозумілість і доступність для всіх – ось те, чим ми керувалися при виборі саме цієї альтернативи.

Нагадаємо, що Ашан вже пропонує багаторазові сумки-шопери та крафтові паперові пакети на касах. Однак ми прагнемо аби більш екологічне пакування було доступним абсолютно для кожного клієнта, саме тому повністю переходимо на вторинну сировину – з липня 2021 в усіх магазинах Ашан будуть представлені пакети зі 100% переробленого пластику для покупок вагою 5, 7 та 10 кг – їх вартість не відрізняється  від звичайних пакетів, тож клієнт не має робити додаткове зусилля аби допомогти природі.

Пакет не потребує особливих умов зберігання – після його використання його можна знову передати на переробку і так до 5 разів!

Він не потребує обов’язкового температурного режиму, як наприклад, пакети для компостування, що можуть розкладатися до 20 років (!) у разі, якщо не дотримано усіх необхідних умов.

Також пакет зі 100% переробленого пластику не містить жодних домішок, що прискорюють розклад пластику на дрібні частинки – мікропластик, який врешті є ще більш небезпечними для природи.

Ашан є першою мережею в Україні, що повністю відмовляється від первинного пластику на касі, починаючи з липня 2021 року!

Також 03 липня  у магазинах мережі передбачені просвітницькі активності разом із нашими партнерами Zero Waste, компліменти клієнтам, що приходять із власними шоперами, а отже відмовляються від пакетів, додаткові острівки, де можна придбати екологічні товари.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: