fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Михайло Бубнов, генеральний директор Schneider Electric Ukraine

18/ 06/ 2019
  Інтерв’ю з Михайлом Бубновим. Генеральним директором Schneider Electric Ukraine Пане Бубнов, цього року компанії Schneider Electric в Україні виповнюється 25 років. Розкажіть, будь ласка, з чого починався шлях компанії в Україні та які важливі зміни трапилися за цей час? Schneider Electriс – французька компанія, присутня на світовому ринку більше 180 років. Компанія була відома ще в 1970х в СРСР, а в 1994 році почала свою діяльність безпосередньо в Україні з головним офісом в Києві. Розвиток ринку призвів до відкриття підрозділів в Дніпрі, Миколаєві, Львові, були також філії в Донецьку і Сімферополі, які зараз поки не функціонують, на жаль. У чому специфіка ведення бізнесу в Україні? Як робота вашої компанії тут відрізняється, наприклад, від роботи Schneider Electric у Франції? Ми – частина світової корпорації, яка функціонує згідно зі стандартизованими бізнес-процесами, тому, в цілому, Schneider Electric в Україні мало чим відрізняється від французького побратима. Поки, на жаль, немає виробничих потужностей тут. Але слід зазначити, що є локальна збірка кінцевого продукту виробниками електрощитового обладнання. І ринок, на якому ми працюємо, трохи відрізняється: українські реалії такі, що багато замовників відкриті до інновацій, нестандартних підходів, готові тестувати нове обладнання, активно долучатися. Як вам вдається утримувати передові позиції на ринку? Дякую за питання. Ми вже не перший рік займаємо лідерські позиції в Україні на ринку енергообладнання і автоматизації, як в промисловому сегменті, так в автоматизації будівель. Наша компанія знаходиться в переліку найбільших платників податків України на 306 місці, що досить почесно. Найближчий конкурент, який працює на ринку електроенергетики, - на 364 місці. Переконаний, що це заслуга синергії якісного обладнання, що постачається, і професійної команди. З досвіду роботи в інших великих компаніях, можу стверджувати, що наша компанія орієнтована на співробітників - турбота про них, їхній розвиток, карєрне зростання, ідентифікація і максимальне просування талантів - все це дуже добре налагоджено в корпорації. Атмосфера у нас дружня, що привертає людей, фахівців своєї справи. Це ж очевидно, якщо ми вкладаємося в людей, то і люди вкладаються в компанію. Також ми вважаємо важливим напрямок R&D - близько 5% доходу корпорація щорічно інвестує в розвиток, пошук інновацій, що дозволяє бути кращими на цьому ринку. З якими проблемами ваша компанія стикається на ринку України? Що необхідно для їхнього подолання? Є деякі труднощі, я б не називав їх проблемами. Наприклад, підбір і залучення кваліфікованих фахівців складне завдання. Тому ми фокусуємося на розвитку і вихованні своїх кадрів, активно працюємо з ВНЗ країни, застосовуємо внутрішню ротацію. Друге, що варто згадати, це фінансування. Хотілося б більшої уваги від міжнародних фінансових установ, що фокусуються на розвитку бізнесу в Україні, для прояву більш лояльного ставлення до проектного інвестування. Яким ви бачите майбутнє вашої індустрії? У найближчі десятиліття світ кардинально зміниться. Ми всі знаємо, що попит на енергоносії росте, а через 40 років він подвоїться. Але не все так погано, це зростання приносить нові можливості для підвищення ефективності. Давайте коротко зупинимося на трьох ключових трендах: Урбанізація - це перша область застосування можливостей підвищення ефективності. До 2050 року, по всьому світу в містах зявляться ще 2,5 мільярда населення. Уявіть собі навантаження на інфраструктуру, транспорт, промисловість. Кількість міст з населенням понад 10 млн осіб до 2030 року збільшиться майже вдвічі і досягне 41. Міста повинні шукати нові способи підвищення ефективності; щоб бути комфортним для життя, міста повинні стати енергоефективними. Діджиталізація - наступний тренд. Ось дивіться, я впевнений, більшість з нас сьогодні будуть дивитися відео або слухати пісні. Хочете вірте, хочете ні, люди в світі скачують 7 мільйонів пісень і дивляться 4 мільярди відео на YouTube щодня! Подумайте, що робить це можливим. У найближчі 5 років буде на 50 мільярдів більше підключених пристроїв. Це означає постійне зростання попиту на енергію, надаючи нам в Schneider Electric дивовижні можливості для підвищення ефективності. Як то кажуть, We are digital beings in a digital economy ... Третій тренд - це індустріалізація. Отже, маємо енергетичний парадокс! Попит на енергію майже подвоїться протягом наступних 40 років, що повязано з труднощами доступу до енергії та мега трендами, про які я говорив вище. Однак водночас ми повинні вдвічі скоротити викиди CO2, щоб уникнути виникнення незворотного збитку нашій планеті. Тому, єдиний шлях - стати в 3 рази ефективніше, енергоефективніше, над чим постійно і працює R&D нашої корпорації, розробляючи обладнання та рішення для розумного споживання електроенергії, а ми поставляємо ці рішення нашим українським замовникам. Адже хотілося б побачити і в нашій країні високоефективні промислові виробництва, суперсучасні міста, бездоганну інфраструктуру, і зайняти позицію серед світових лідерів, що змінили світ на краще. Ми в Schneider Electric говоримо про важливість трьох D - діджиталізаціі, декарбонізації і децентралізації. Ми повинні бути повністю зосереджені на них. Навіщо? Тому що наш світ стає все більш електричним. Споживання електроенергії збільшиться на 80% протягом наступних 25 років. Ці три D можуть допомогти нам краще впоратися з попитом і створити кращий світ для всіх нас, і, найголовніше, для наших майбутніх поколінь. Що особисто для вас є головним викликом як для керівника компанії? Побудова компанії, яка життєздатна і ефективна в будь-яких умовах (економічних, політичних, соціальних). Також хочеться донести місію нашої компанії, яку ми вважаємо дуже важливою, - забезпечувати кожну людину доступом до безпечної електроенергії. Які проекти корпоративної соціальної відповідальності компанія Schneider Electric втілює в Україні? Ми робимо багато різних проектів, які не афішуємо, як-то передаємо обладнання для модернізації приміщень лікарень, дитячих будинків. Окремий напрямок - це робота з ВНЗ. Ми підтримуємо ініціативи з відкриття технічних лабораторій, на сьогодні їх вже 22. Важливо, коли студенти проходять практичні заняття, створюють дипломні роботи на базі реального сучасного обладнання, можуть моделювати робочі ситуації і, приходячи потім на свою першу роботу, не відчувають труднощів. Що вашій компанії дає членство у Європейській Бізнес Асоціації? Ми раді бути частиною найбільш впливового і масштабного обєднання бізнесу в Україні. Ми, як і ЕВА, працюємо завжди проактивно, ставимо високі цілі і досягаємо їх разом. Завжди відчуваємо підтримку від асоціації, чи то розяснення якихось правових, юридичних моментів, навчання співробітників, актуальні огляди по інвестиційної ситуації в Україні чи зміни в роботі законодавства і державних органів.

Інтерв’ю з Михайлом Бубновим

Генеральним директором Schneider Electric Ukraine
Пане Бубнов, цього року компанії Schneider Electric в Україні виповнюється 25 років. Розкажіть, будь ласка, з чого починався шлях компанії в Україні та які важливі зміни трапилися за цей час?

Schneider Electriс – французька компанія, присутня на світовому ринку більше 180 років. Компанія була відома ще в 1970х в СРСР, а в 1994 році почала свою діяльність безпосередньо в Україні з головним офісом в Києві. Розвиток ринку призвів до відкриття підрозділів в Дніпрі, Миколаєві, Львові, були також філії в Донецьку і Сімферополі, які зараз поки не функціонують, на жаль.

У чому специфіка ведення бізнесу в Україні? Як робота вашої компанії тут відрізняється, наприклад, від роботи Schneider Electric у Франції?

Ми – частина світової корпорації, яка функціонує згідно зі стандартизованими бізнес-процесами, тому, в цілому, Schneider Electric в Україні мало чим відрізняється від французького побратима. Поки, на жаль, немає виробничих потужностей тут. Але слід зазначити, що є локальна збірка кінцевого продукту виробниками електрощитового обладнання. І ринок, на якому ми працюємо, трохи відрізняється: українські реалії такі, що багато замовників відкриті до інновацій, нестандартних підходів, готові тестувати нове обладнання, активно долучатися.

Як вам вдається утримувати передові позиції на ринку?

Дякую за питання. Ми вже не перший рік займаємо лідерські позиції в Україні на ринку енергообладнання і автоматизації, як в промисловому сегменті, так в автоматизації будівель. Наша компанія знаходиться в переліку найбільших платників податків України на 306 місці, що досить почесно. Найближчий конкурент, який працює на ринку електроенергетики, – на 364 місці. Переконаний, що це заслуга синергії якісного обладнання, що постачається, і професійної команди.

З досвіду роботи в інших великих компаніях, можу стверджувати, що наша компанія орієнтована на співробітників – турбота про них, їхній розвиток, кар’єрне зростання, ідентифікація і максимальне просування талантів – все це дуже добре налагоджено в корпорації. Атмосфера у нас дружня, що привертає людей, фахівців своєї справи. Це ж очевидно, якщо ми вкладаємося в людей, то і люди вкладаються в компанію.

Також ми вважаємо важливим напрямок R&D – близько 5% доходу корпорація щорічно інвестує в розвиток, пошук інновацій, що дозволяє бути кращими на цьому ринку.

З якими проблемами ваша компанія стикається на ринку України? Що необхідно для їхнього подолання?

Є деякі труднощі, я б не називав їх проблемами. Наприклад, підбір і залучення кваліфікованих фахівців складне завдання. Тому ми фокусуємося на розвитку і вихованні своїх кадрів, активно працюємо з ВНЗ країни, застосовуємо внутрішню ротацію.

Друге, що варто згадати, це фінансування. Хотілося б більшої уваги від міжнародних фінансових установ, що фокусуються на розвитку бізнесу в Україні, для прояву більш лояльного ставлення до проектного інвестування.

Яким ви бачите майбутнє вашої індустрії?

У найближчі десятиліття світ кардинально зміниться. Ми всі знаємо, що попит на енергоносії росте, а через 40 років він подвоїться. Але не все так погано, це зростання приносить нові можливості для підвищення ефективності. Давайте коротко зупинимося на трьох ключових трендах:

  • Урбанізація – це перша область застосування можливостей підвищення ефективності. До 2050 року, по всьому світу в містах з’являться ще 2,5 мільярда населення. Уявіть собі навантаження на інфраструктуру, транспорт, промисловість. Кількість міст з населенням понад 10 млн осіб до 2030 року збільшиться майже вдвічі і досягне 41. Міста повинні шукати нові способи підвищення ефективності; щоб бути комфортним для життя, міста повинні стати енергоефективними.
  • Діджиталізація – наступний тренд. Ось дивіться, я впевнений, більшість з нас сьогодні будуть дивитися відео або слухати пісні. Хочете вірте, хочете ні, люди в світі скачують 7 мільйонів пісень і дивляться 4 мільярди відео на YouTube щодня! Подумайте, що робить це можливим. У найближчі 5 років буде на 50 мільярдів більше підключених пристроїв. Це означає постійне зростання попиту на енергію, надаючи нам в Schneider Electric дивовижні можливості для підвищення ефективності. Як то кажуть, We are digital beings in a digital economy …
  • Третій тренд – це індустріалізація.

Отже, маємо енергетичний парадокс! Попит на енергію майже подвоїться протягом наступних 40 років, що пов’язано з труднощами доступу до енергії та мега трендами, про які я говорив вище. Однак водночас ми повинні вдвічі скоротити викиди CO2, щоб уникнути виникнення незворотного збитку нашій планеті. Тому, єдиний шлях – стати в 3 рази ефективніше, енергоефективніше, над чим постійно і працює R&D нашої корпорації, розробляючи обладнання та рішення для розумного споживання електроенергії, а ми поставляємо ці рішення нашим українським замовникам. Адже хотілося б побачити і в нашій країні високоефективні промислові виробництва, суперсучасні міста, бездоганну інфраструктуру, і зайняти позицію серед світових лідерів, що змінили світ на краще.

Ми в Schneider Electric говоримо про важливість трьох D – діджиталізаціі, декарбонізації і децентралізації. Ми повинні бути повністю зосереджені на них. Навіщо? Тому що наш світ стає все більш електричним. Споживання електроенергії збільшиться на 80% протягом наступних 25 років. Ці три D можуть допомогти нам краще впоратися з попитом і створити кращий світ для всіх нас, і, найголовніше, для наших майбутніх поколінь.

Що особисто для вас є головним викликом як для керівника компанії?

Побудова компанії, яка життєздатна і ефективна в будь-яких умовах (економічних, політичних, соціальних). Також хочеться донести місію нашої компанії, яку ми вважаємо дуже важливою, – забезпечувати кожну людину доступом до безпечної електроенергії.

Які проекти корпоративної соціальної відповідальності компанія Schneider Electric втілює в Україні?

Ми робимо багато різних проектів, які не афішуємо, як-то передаємо обладнання для модернізації приміщень лікарень, дитячих будинків. Окремий напрямок – це робота з ВНЗ. Ми підтримуємо ініціативи з відкриття технічних лабораторій, на сьогодні їх вже 22. Важливо, коли студенти проходять практичні заняття, створюють дипломні роботи на базі реального сучасного обладнання, можуть моделювати робочі ситуації і, приходячи потім на свою першу роботу, не відчувають труднощів.

Що вашій компанії дає членство у Європейській Бізнес Асоціації?

Ми раді бути частиною найбільш впливового і масштабного об’єднання бізнесу в Україні. Ми, як і ЕВА, працюємо завжди проактивно, ставимо високі цілі і досягаємо їх разом. Завжди відчуваємо підтримку від асоціації, чи то роз’яснення якихось правових, юридичних моментів, навчання співробітників, актуальні огляди по інвестиційної ситуації в Україні чи зміни в роботі законодавства і державних органів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: