fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Anheuser-Busch InBev отримала нагороду за лідерство у виробництві

17/ 06/ 2021
  Anheuser-Busch InBev отримала нагороду за лідерство у виробництві 2021 року. Результати оприлюднила Рада керівництва виробництвом, підрозділ Національної асоціації виробників. Нагороди у різних категоріях також отримали й інші компанії світового класу та окремі лідери, які впроваджують інновації у виробництво. Компанії подавали роботи в 11 категоріях, і саме вони формують майбутнє світового виробництва. Девять категорій проєктів на 2021 рік охоплювали керівництво штучним інтелектом та аналітикою, керівництво промисловим Інтернетом, лідерство у галузі сталого розвитку та управління талантами. Цього року окремими категоріями були лідерство з цифрової трансформації та лідерство наступного покоління. Anheuser-Busch InBev отримала нагороду у категорії «Спільне інноваційне лідерство – Реагування на COVID-19: інфраструктура на благо». В Україні компанія AB InBev Efes також йде в ногу з часом, розширює свої можливості та слідує світовим трендам. Рік тому компанія запустила B2B-платформу «ВиBEERрай» – сервіс, який став ефективним інструментом взаємодії з бізнес-партнерами. На платформі «ВиBEERай» вже сьогодні зареєстровано понад десять тисяч торгових точок і наразі проєкт готовий виступити за обєднання платформ для всіх виробників. Створення В2В-платформи відповідає популярному сьогодні у світі тренду діджиталізації бізнесу. Для зниження комплаєнс-ризиків AB InBev Efes Україна використовує штучний інтелект, який дозволяє мінімізувати людський фактор при перевірках і прийнятті рішень. Платформа BrewRight демонструє, як передові технології проникають в усі аспекти бізнесу, в тому числі й в область етики та комплаєнсу. Компанія AB InBev Efes Україна використовує штучний інтелект з технологією машинного навчання, яка ефективно визначає високоризикові транзакції, виявляє недобросовісних ділових партнерів, а також платежі, здійснені внаслідок технічних помилок або навмисних неправомірних дій. Співробітники відділу етики та комплаєнсу постійно контролюють результати роботи BrewRight, а також регулярно «навчають» штучний інтелект, аби підвищувати його ефективність і автономність. Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes. AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. E-mail: Nonna.Martynova@AB-Inbev.com

Anheuser-Busch InBev отримала нагороду за лідерство у виробництві 2021 року. Результати оприлюднила Рада керівництва виробництвом, підрозділ Національної асоціації виробників. Нагороди у різних категоріях також отримали й інші компанії світового класу та окремі лідери, які впроваджують інновації у виробництво.

Компанії подавали роботи в 11 категоріях, і саме вони формують майбутнє світового виробництва. Дев’ять категорій проєктів на 2021 рік охоплювали керівництво штучним інтелектом та аналітикою, керівництво промисловим Інтернетом, лідерство у галузі сталого розвитку та управління талантами. Цього року окремими категоріями були лідерство з цифрової трансформації та лідерство наступного покоління. Anheuser-Busch InBev отримала нагороду у категорії «Спільне інноваційне лідерство – Реагування на COVID-19: інфраструктура на благо».

В Україні компанія AB InBev Efes також йде в ногу з часом, розширює свої можливості та слідує світовим трендам. Рік тому компанія запустила B2B-платформу «ВиBEERрай» – сервіс, який став ефективним інструментом взаємодії з бізнес-партнерами. На платформі «ВиBEERай» вже сьогодні зареєстровано понад десять тисяч торгових точок і наразі проєкт готовий виступити за об’єднання платформ для всіх виробників. Створення В2В-платформи відповідає популярному сьогодні у світі тренду діджиталізації бізнесу.

Для зниження комплаєнс-ризиків AB InBev Efes Україна використовує штучний інтелект, який дозволяє мінімізувати людський фактор при перевірках і прийнятті рішень. Платформа BrewRight демонструє, як передові технології проникають в усі аспекти бізнесу, в тому числі й в область етики та комплаєнсу.

Компанія AB InBev Efes Україна використовує штучний інтелект з технологією машинного навчання, яка ефективно визначає високоризикові транзакції, виявляє недобросовісних ділових партнерів, а також платежі, здійснені внаслідок технічних помилок або навмисних неправомірних дій. Співробітники відділу етики та комплаєнсу постійно контролюють результати роботи BrewRight, а також регулярно «навчають» штучний інтелект, аби підвищувати його ефективність і автономність.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Всі запити, пов’язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

E-mail: Nonna.Martynova@AB-Inbev.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: