fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Аналіз зернових вантажних станцій та шляхи їх реструктуризації

27/ 04/ 2018
    В.о. Голови Правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов та директор з фінансів та економіки Андрій Рязанцев у рамках розширеного засідання Комітету з логістики представили до обговорення аналіз зернових вантажних станцій та шляхи їх реструктуризації, санації або тимчасового чи повного закриття для виконання вантажних операцій. За даними представників Укрзалізниці, аналіз ефективності та оптимізація роботи необхідні у зв’язку з тим, що існує велика кількість залізничних станцій, які відправляють мінімальну кількість вагонів протягом року та генерують збитки для підприємства. Тому, Укрзалізниця планує здійснити три етапи роботи аналізу зернових станцій, першим з яких буде рейтингова оцінка станцій навантаження зерна. За його висновками, близько 170 станцій буде виділено в експериментальну групу: 60 закрити для вантажної роботи повністю; 60 закрити для вантажної роботи з 01 червня по 01 грудня 2018 з подальшим відновленням за умови наявності заявок на середньоденне навантаження/розвантаження 5 вагонів на добу на термін не менше 3 місяців; 50 закрити для вантажної роботи з 01 червня по 01 грудня 2018 з подальшим відновленням за умови наявності заявок на середньоденне навантаження/розвантаження 10 вагонів на добу на термін не менше 6 місяців. Після чого планується провести експертну оцінку та відповідне корегування рейтингу, останній етап – остаточне прийняття рішення. Євгена Кравцов також зазначив, що УЗ буде виходити з ціновою пропозицією з метою стимулювання вантажовідправників переходити на більш інтенсивні станції. Компанії-члени Комітету обговорили представлену інформацію щодо основних зон навантаження зерна та станцій, які знаходяться на малоінтенсивних ділянках. Сам рейтинг станцій навантаження зерна по основним параметрам сортування винесений на обговорення та опрацювання представниками Комітету з логістики і відповідна позиція із коментарями та зауваженнями буде сформована до наступного засідання разом із представниками Укрзалізниці у травні. В ній будуть відображені основні проблемні питання та ті, які потребують належного доопрацювання. Найбільше занепокоєння у представників бізнесу викликає те, що скорочення станцій може призвести до того, що усталена конкуренція між аграріями буде зруйнована і, як наслідок, також постраждають дрібніші відправники. Інше питання стосується алгоритму визначення малоактивних станцій, адже станція може являтись такою у зв’язку з тим фактом, що в цьому напрямку не подаються у необхідному об’ємі рухомий склад під загрузку. Для представників бізнесу вкрай важливо, щоб наступні обговорення та прийняття рішень по даному питанні були прийняті у тісній співпраці з ними. Ми дякуємо всім учасникам зустрічі за обговорення такого важливого питання та сподіваємось на продовження плідного діалогу!
01/

 

В.о. Голови Правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов та директор з фінансів та економіки Андрій Рязанцев у рамках розширеного засідання Комітету з логістики представили до обговорення аналіз зернових вантажних станцій та шляхи їх реструктуризації, санації або тимчасового чи повного закриття для виконання вантажних операцій.

За даними представників Укрзалізниці, аналіз ефективності та оптимізація роботи необхідні у зв’язку з тим, що існує велика кількість залізничних станцій, які відправляють мінімальну кількість вагонів протягом року та генерують збитки для підприємства. Тому, Укрзалізниця планує здійснити три етапи роботи аналізу зернових станцій, першим з яких буде рейтингова оцінка станцій навантаження зерна. За його висновками, близько 170 станцій буде виділено в експериментальну групу:

  1. 60 закрити для вантажної роботи повністю;
  2. 60 закрити для вантажної роботи з 01 червня по 01 грудня 2018 з подальшим відновленням за умови наявності заявок на середньоденне навантаження/розвантаження 5 вагонів на добу на термін не менше 3 місяців;
  3. 50 закрити для вантажної роботи з 01 червня по 01 грудня 2018 з подальшим відновленням за умови наявності заявок на середньоденне навантаження/розвантаження 10 вагонів на добу на термін не менше 6 місяців.

Після чого планується провести експертну оцінку та відповідне корегування рейтингу, останній етап – остаточне прийняття рішення. Євгена Кравцов також зазначив, що УЗ буде виходити з ціновою пропозицією з метою стимулювання вантажовідправників переходити на більш інтенсивні станції. Компанії-члени Комітету обговорили представлену інформацію щодо основних зон навантаження зерна та станцій, які знаходяться на малоінтенсивних ділянках.

Сам рейтинг станцій навантаження зерна по основним параметрам сортування винесений на обговорення та опрацювання представниками Комітету з логістики і відповідна позиція із коментарями та зауваженнями буде сформована до наступного засідання разом із представниками Укрзалізниці у травні. В ній будуть відображені основні проблемні питання та ті, які потребують належного доопрацювання.

Найбільше занепокоєння у представників бізнесу викликає те, що скорочення станцій може призвести до того, що усталена конкуренція між аграріями буде зруйнована і, як наслідок, також постраждають дрібніші відправники. Інше питання стосується алгоритму визначення малоактивних станцій, адже станція може являтись такою у зв’язку з тим фактом, що в цьому напрямку не подаються у необхідному об’ємі рухомий склад під загрузку. Для представників бізнесу вкрай важливо, щоб наступні обговорення та прийняття рішень по даному питанні були прийняті у тісній співпраці з ними.

Ми дякуємо всім учасникам зустрічі за обговорення такого важливого питання та сподіваємось на продовження плідного діалогу!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: