fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Податкові питання

12/ 04/ 2012
  10 квітня 2012 року Кабінет Міністрів України на своєму засіданні одностайно відхилив законопроект щодо запровадження податку на багатство. Проект Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо запровадження податку на багатство» був опублікований на офіційному сайті Міністерства соціальної політики України ще в листопаді 2011 року. Варто зазначити, що запропонована версія проекту Закону містила досить суперечливі норми, зокрема, щодо збільшення до 20% ставки податку на доходи фізичних осіб, заробітна плата яких перевищувала пятнадцятикратний розмір мінімальної. Європейська Бізнес Асоціація виступила категорично проти додаткового нераціонального навантаження на заробітні плати фізичних осіб і звернулась до Уряду України з проханням скасувати цю норму. Враховуючи зауваження, Міністерством фінансів України була розроблена оновлена версія проекту Закону, яка вже не містила положень щодо збільшення ставки податку на доходи фізичних осіб, однак в той же час вводила жорсткіше оподаткування нерухомого майна і тому також не була сприйнята ані бізнес-спільнотою, ані українським суспільством. У понеділок, 10 квітня 2012 року, на засіданні Кабінету Міністрів України урядовці відхилили проект Закону та направили його на подальше доопрацювання, тому Європейська Бізнес Асоціація продовжує відстоювати наступні позиції: необхідно чітко визначити поняття та критерії багатства та розкоші; обєктом такого податку має бути споживання, а також значні активи (рухоме та нерухоме майно) та пасивні доходи (дивіденди, роялті та ін.), отримані платниками податків як в Україні, так і на контрольовані ними структури за кордоном; ставки податку на певні активи (надвелика нерухомість, певні категорії транспортних засобів тощо) мають бути справедливими, тобто такими, що дозволять отримати суттєві надходження до бюджету, а не суто номінальними; необхідно запроваджувати оподаткування домогосподарств , а не окремих фізичних осіб (адже потрібно враховувати наявність родини, її сукупного доходу, виховання дітей тощо). Європейська Бізнес Асоціація висловлює сподівання, що реформування загальної системи оподаткування буде проведено якнайшвидше та найефективніше, а законодавчі ініціативи, направлені на впровадження в Україні податку на предмети розкоші та елітне майно, будуть дійсно такими, що сприймаються суспільством та мають на меті наповнення бюджету саме за рахунок надприбутків, а не за рахунок заробітної плати, яка є грошовим еквівалентом праці.

10 квітня 2012 року Кабінет Міністрів України на своєму засіданні одностайно відхилив законопроект щодо запровадження податку на багатство.

Проект Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо запровадження податку на багатство» був опублікований на офіційному сайті Міністерства соціальної політики України ще в листопаді 2011 року. Варто зазначити, що запропонована версія проекту Закону містила досить суперечливі норми, зокрема, щодо збільшення до 20% ставки податку на доходи фізичних осіб, заробітна плата яких перевищувала п’ятнадцятикратний розмір мінімальної.

Європейська Бізнес Асоціація виступила категорично проти додаткового нераціонального навантаження на заробітні плати фізичних осіб і звернулась до Уряду України з проханням скасувати цю норму.

Враховуючи зауваження, Міністерством фінансів України була розроблена оновлена версія проекту Закону, яка вже не містила положень щодо збільшення ставки податку на доходи фізичних осіб, однак в той же час вводила жорсткіше оподаткування нерухомого майна і тому також не була сприйнята ані бізнес-спільнотою, ані українським суспільством.

У понеділок, 10 квітня 2012 року, на засіданні Кабінету Міністрів України урядовці відхилили проект Закону та направили його на подальше доопрацювання, тому Європейська Бізнес Асоціація продовжує відстоювати наступні позиції:

  • необхідно чітко визначити поняття та критерії “багатства” та “розкоші”;
  • об’єктом такого податку має бути споживання, а також значні активи (рухоме та нерухоме майно) та пасивні доходи (дивіденди, роялті та ін.), отримані платниками податків як в Україні, так і на контрольовані ними структури за кордоном;
  • ставки податку на певні активи (надвелика нерухомість, певні категорії транспортних засобів тощо) мають бути справедливими, тобто такими, що дозволять отримати суттєві надходження до бюджету, а не суто номінальними;
  • необхідно запроваджувати оподаткування домогосподарств , а не окремих фізичних осіб (адже потрібно враховувати наявність родини, її сукупного доходу, виховання дітей тощо).

Європейська Бізнес Асоціація висловлює сподівання, що реформування загальної системи оподаткування буде проведено якнайшвидше та найефективніше, а законодавчі ініціативи, направлені на впровадження в Україні податку на предмети розкоші та елітне майно, будуть дійсно такими, що сприймаються суспільством та мають на меті наповнення бюджету саме за рахунок надприбутків, а не за рахунок заробітної плати, яка є грошовим еквівалентом праці.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: