fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Логістичні питання

17/ 03/ 2016
  Проблема В 2014 році Наказом Міністерства інфраструктури було введено обов’язкову форму товаро-транспортної накладної (ТТН). Обов’язкова форма ТТН: не враховує специфіку діяльності логістичних компаній та операторів експрес-доставки; збільшує обсяг паперових документів; потребує залучення додаткових людських ресурсів з боку бізнесу; потребує додаткових людських ресурсів з боку контролюючих органів; не узгоджується з політикою дерегуляції у сфері транспорту. Рішення Комітет з логістики Асоціації ще в 2014 році ініціював розробку проекту Наказу, який враховує потреби логістичних компаній. Після ряду зустрічей представників Комітету з логістики з Департаментом стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Міністерства, спільними зусиллями було створено проект Наказу та розпочато довгий процес його погодження. Комітет з логістики направив ряд офіційних листів до різних відомств, провів багато зустрічей для забезпечення погодження проекту Наказу усіма інстанціями. Нарешті Наказ Міністерства інфраструктури №26 від 27 січня 2016 року готується до опублікування в «Офіційному віснику України» №20 від 18 березня 2016 року. Приклад: При перевезенні збірних вантажів декількох відправників декільком одержувачам в одному автомобілі (консолідовано), з перевантаженням таких вантажів як мінімум ще в 2 різні транспортні засоби. До прийняття Наказу: окрему ТТН потрібно складати для кожного отримувача з урахуванням всіх місць перевантаження вантажу. Після прийняття Наказу: форма ТТН може бути змінена суб’єктом господарювання залежно від виду вантажу та його специфічних властивостей, процедури та виду перевезень вантажу. Асоціація дякує Міністерству інфраструктури за ефективну співпрацю та всім компаніям-членам Асоціації, які активно долучались до цього процесу. Юридична довідка: 14 січня 2014 року набрав чинності Наказ Міністерства інфраструктури України (Міністерство) №983 від 5 грудня 2013 року (Наказ №983), яким було внесено зміни до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України №363 від 14 жовтня 1997 року (Правила). Зміни, серед іншого, запровадили обов’язкову форму ТТН (абзац 1 пункт 11.1 глави 11 Правил у редакції Наказу №983). Проект Наказу Міністерства «Про внесення змін до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» повторно було опубліковано на сайті Міністерства для громадського обговорення 29 жовтня 2015 року. 27 січня 2016 року Міністерство прийняло Наказ «Про внесення змін до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» №26 (Наказ №26), який було зареєстровано в Міністерстві юстиції України за №240/28370 від 16 лютого 2016 року. Наказ №26 передбачає внесення таких змін до Правил: «Товарно-транспортна накладна може оформлюватись субєктом господарювання без дотримання форми, наведеної в додатку 7 до цих Правил…». Зазначений Наказ №26 набирає чинності з дня його офіційного опублікування. Наказ №26 готується до опублікування в «Офіційному віснику України» №20 від 18 березня 2016 року. Якщо у Вас виникли питання, будь ласка, напишіть Юлії Маліч ([email protected]), Координатору Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації, або зателефонуйте по телефону 044 496 06 01.

Проблема

В 2014 році Наказом Міністерства інфраструктури було введено обов’язкову форму товаро-транспортної накладної (ТТН). Обов’язкова форма ТТН:

  • не враховує специфіку діяльності логістичних компаній та операторів експрес-доставки;
  • збільшує обсяг паперових документів;
  • потребує залучення додаткових людських ресурсів з боку бізнесу;
  • потребує додаткових людських ресурсів з боку контролюючих органів;
  • не узгоджується з політикою дерегуляції у сфері транспорту.

Рішення

Комітет з логістики Асоціації ще в 2014 році ініціював розробку проекту Наказу, який враховує потреби логістичних компаній.

Після ряду зустрічей представників Комітету з логістики з Департаментом стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Міністерства, спільними зусиллями було створено проект Наказу та розпочато довгий процес його погодження.

Комітет з логістики направив ряд офіційних листів до різних відомств, провів багато зустрічей для забезпечення погодження проекту Наказу усіма інстанціями. Нарешті Наказ Міністерства інфраструктури №26 від 27 січня 2016 року готується до опублікування в «Офіційному віснику України» №20 від 18 березня 2016 року.

Приклад: При перевезенні збірних вантажів декількох відправників декільком одержувачам в одному автомобілі (консолідовано), з перевантаженням таких вантажів як мінімум ще в 2 різні транспортні засоби.

До прийняття Наказу: окрему ТТН потрібно складати для кожного отримувача з урахуванням всіх місць перевантаження вантажу.

Після прийняття Наказу: форма ТТН може бути змінена суб’єктом господарювання залежно від виду вантажу та його специфічних властивостей, процедури та виду перевезень вантажу.

Асоціація дякує Міністерству інфраструктури за ефективну співпрацю та всім компаніям-членам Асоціації, які активно долучались до цього процесу.

Юридична довідка:

14 січня 2014 року набрав чинності Наказ Міністерства інфраструктури України (Міністерство) №983 від 5 грудня 2013 року (Наказ №983), яким було внесено зміни до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України №363 від 14 жовтня 1997 року (Правила). Зміни, серед іншого, запровадили обов’язкову форму ТТН (абзац 1 пункт 11.1 глави 11 Правил у редакції Наказу №983).

Проект Наказу Міністерства «Про внесення змін до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» повторно було опубліковано на сайті Міністерства для громадського обговорення 29 жовтня 2015 року.

27 січня 2016 року Міністерство прийняло Наказ «Про внесення змін до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» №26 (Наказ №26), який було зареєстровано в Міністерстві юстиції України за №240/28370 від 16 лютого 2016 року.

Наказ №26 передбачає внесення таких змін до Правил: «Товарно-транспортна накладна може оформлюватись суб’єктом господарювання без дотримання форми, наведеної в додатку 7 до цих Правил…».

Зазначений Наказ №26 набирає чинності з дня його офіційного опублікування. Наказ №26 готується до опублікування в «Офіційному віснику України» №20 від 18 березня 2016 року.

Якщо у Вас виникли питання, будь ласка, напишіть Юлії Маліч ([email protected]), Координатору Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації, або зателефонуйте по телефону 044 496 06 01.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: