fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Зернові та олійні культури

30/ 05/ 2014
  Завдяки зусиллям Європейської Бізнес Асоціації (надалі - Асоціація), 21 травня 2014 року Кабінетом Міністрів України (надалі - КМУ) було прийнято Постанову «Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. №1031» №140 (надалі – Постанова №140), що, у свою чергу, скасовує необхідність проходження екологічного контролю при експорті соняшникового шроту (макухи). Передумови: Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів» №1120 від 13 липня 2000 року (надалі – Постанова №1120), під час здійснення оформлення шроту (макухи) на експорт для оформлення екологічної декларації, компанії-експортери стикалися з вимогою надавати письмове підтвердження від Міністерства екології та природних ресурсів України (надалі - Мінприроди) на кожний експортний контракт про те, що транскордонні перевезення шроту (макухи) не належать до небезпечних відходів і не підпадають під дію Постанови №1120. Необхідно зазначити, що соняшниковий шрот (макуха) не належить до категорії небезпечних товарів. Представники державної екологічної інспекції мотивували вимогу щодо необхідності отримання висновку Мінприроди, посилаючись на пункт 4 Постанови №1120, в якому зазначено, що «Висновок щодо того, чи підпадають відходи Зеленого переліку відходів, які є обєктом експорту або імпорту, під дію пунктів 6-33 цього Положення, чи не підпадають, надає Мінприроди». Зважаючи на велику кількість зовнішньоекономічних контрактів, що укладаються з метою здійснення експорту соняшникового шроту (макухи), необхідність такого «формального» проходження екологічного контролю спричиняла залучення значних ресурсів суб’єктів господарювання та створювала додаткові необґрунтовані затримки в оформленні такого товару на експорт. Відповідно, прийняття КМУ Постанови №140 сприяє зменшенню бюрократичного навантаження на експортерів та суттєво спрощує умови ведення бізнесу. Цей визначний успіх, досягнутий завдяки співпраці КМУ та представників Комітету з зернових та олійних культур Асоціації, сприятиме подальшій дерегуляції та розвитку й процвітанню сільського господарства України, в цілому. Асоціація хоче висловити свою щиру подяку КМУ, який підтримав цю важливу ініціативу, а також усім компаніям-членам Комітету Асоціації за активну участь та наполегливість у вирішенні нагальних питань, що хвилювали бізнес-спільноту України.

Завдяки зусиллям Європейської Бізнес Асоціації (надалі – Асоціація), 21 травня 2014 року Кабінетом Міністрів України (надалі – КМУ) було прийнято Постанову «Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. №1031» №140 (надалі – Постанова №140), що, у свою чергу, скасовує необхідність проходження екологічного контролю при експорті соняшникового шроту (макухи).

Передумови: Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів» №1120 від 13 липня 2000 року (надалі – Постанова №1120), під час здійснення оформлення шроту (макухи) на експорт для оформлення екологічної декларації, компанії-експортери стикалися з вимогою надавати письмове підтвердження від Міністерства екології та природних ресурсів України (надалі – Мінприроди) на кожний експортний контракт про те, що транскордонні перевезення шроту (макухи) не належать до небезпечних відходів і не підпадають під дію Постанови №1120.

Необхідно зазначити, що соняшниковий шрот (макуха) не належить до категорії небезпечних товарів. Представники державної екологічної інспекції мотивували вимогу щодо необхідності отримання висновку Мінприроди, посилаючись на пункт 4 Постанови №1120, в якому зазначено, що «Висновок щодо того, чи підпадають відходи Зеленого переліку відходів, які є об’єктом експорту або імпорту, під дію пунктів 6-33 цього Положення, чи не підпадають, надає Мінприроди». Зважаючи на велику кількість зовнішньоекономічних контрактів, що укладаються з метою здійснення експорту соняшникового шроту (макухи), необхідність такого «формального» проходження екологічного контролю спричиняла залучення значних ресурсів суб’єктів господарювання та створювала додаткові необґрунтовані затримки в оформленні такого товару на експорт.

Відповідно, прийняття КМУ Постанови №140 сприяє зменшенню бюрократичного навантаження на експортерів та суттєво спрощує умови ведення бізнесу.

Цей визначний успіх, досягнутий завдяки співпраці КМУ та представників Комітету з зернових та олійних культур Асоціації, сприятиме подальшій дерегуляції та розвитку й процвітанню сільського господарства України, в цілому.

Асоціація хоче висловити свою щиру подяку КМУ, який підтримав цю важливу ініціативу, а також усім компаніям-членам Комітету Асоціації за активну участь та наполегливість у вирішенні нагальних питань, що хвилювали бізнес-спільноту України.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: