fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Молочні питання

04/ 07/ 2012
  В результаті діяльності Європейської Бізнес Асоціації, Президент України Віктор Янукович застосував право вето до Закону «Про внесення змін до статті 3 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України» щодо регулювання закупівельних цін на молоко» (надалі – Закон) і повернув його до Верховної Ради з пропозицією відхилити. Передумови: 7 червня 2012 року Верховна Рада України прийняла в цілому проект Закону №10456 «Про внесення змін до статті 3 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України щодо регулювання закупівельних цін на молоко», який містив ряд негативних і навіть загрозливих не лише для молокопереробних підприємств, але й для всієї молочної галузі положень. Зокрема, проектом Закону передбачалось включення до обєктів цінового державного регулювання молока сирого та всіх молочних продуктів, здійснення розрахунків за поставлене молоко упродовж семи днів з дня отримання продукції та обовязкове укладання у письмовій формі договорів купівлі-продажу молока та молочних продуктів. Основні негативні наслідки у разі підписання Закону Президентом, на яких акцентував увагу Молочний комітет Асоціації, полягали б у зниженні якості молочної продукції внаслідок вимушеного здешевлення собівартості, падінні обсягів продаж молочних продуктів та збільшенні роздрібних цін на них, втраті конкурентоспроможності добросовісних виробників, зниженні інвестиційної привабливості та кількості робочих місць в молочній галузі. Запровадження обовязкової вимоги укладання письмових договорів, зокрема, на закупівлю молока в особистих селянських господарств, яких налічується понад 1,5 млн., призвело б до збільшення адміністративних витрат та його вимушеної закупівлі через посередницькі структури з огляду на відсутність необхідної кількості персоналу, правової кваліфікації та досвіду. Вимога проводити розрахунки з постачальниками молока упродовж семи банківських днів з моменту його отримання негативно позначилася б на фінансовому стані підприємств-переробників, загрожувала б вимиванням обігових коштів, зменшенням виробництва продукції внаслідок скорочення обсягів закупівлі сировини та падінню обсягів інвестицій у розвиток молочної галузі (зокрема, розширення та модернізацію виробничих потужностей, покращення якості продукції, системи дистрибуції та ін.). Крім того, втручання держави у цінове регулювання молочної продукції та контрактні відносини між постачальниками і покупцями суперечить не лише діючим внутрішнім законодавчим нормам, але й нормам ЄС та Росії і поставило б українського виробника в нерівні умови, таким чином спричинивши подальше відставання розвитку молочної галузі у порівнянні з сусідніми країнами. Зважаючи на вищевикладене, Молочний комітет Асоціації проводив наполегливу роботу для того, аби не допустити введення в дію даного Закону, зокрема, через ряд зустрічей, листів та звернень до Президента України та представників Адміністрації Президента, Уряду, Верховної ради, участь у відповідних прес-конференціях та громадських слуханнях. Ми раді повідомити членів Асоціації, що 3 липня 2012 року Президент України відповідно до частини другої статті 94 Конституції України повернув для повторного розгляду Верховною Радою Закон України «Про внесення змін до статті 3 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України» щодо регулювання закупівельних цін на молоко» з пропозицією відхилити його.

В результаті діяльності Європейської Бізнес Асоціації, Президент України Віктор Янукович застосував право вето до Закону «Про внесення змін до статті 3 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України» щодо регулювання закупівельних цін на молоко» (надалі – Закон) і повернув його до Верховної Ради з пропозицією відхилити.

Передумови: 7 червня 2012 року Верховна Рада України прийняла в цілому проект Закону №10456 «Про внесення змін до статті 3 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України щодо регулювання закупівельних цін на молоко», який містив ряд негативних і навіть загрозливих не лише для молокопереробних підприємств, але й для всієї молочної галузі положень. Зокрема, проектом Закону передбачалось включення до об’єктів цінового державного регулювання молока сирого та всіх молочних продуктів, здійснення розрахунків за поставлене молоко упродовж семи днів з дня отримання продукції та обов’язкове укладання у письмовій формі договорів купівлі-продажу молока та молочних продуктів.

Основні негативні наслідки у разі підписання Закону Президентом, на яких акцентував увагу Молочний комітет Асоціації, полягали б у зниженні якості молочної продукції внаслідок вимушеного здешевлення собівартості, падінні обсягів продаж молочних продуктів та збільшенні роздрібних цін на них, втраті конкурентоспроможності добросовісних виробників, зниженні інвестиційної привабливості та кількості робочих місць в молочній галузі. Запровадження обов’язкової вимоги укладання письмових договорів, зокрема, на закупівлю молока в особистих селянських господарств, яких налічується понад 1,5 млн., призвело б до збільшення адміністративних витрат та його вимушеної закупівлі через посередницькі структури з огляду на відсутність необхідної кількості персоналу, правової кваліфікації та досвіду. Вимога проводити розрахунки з постачальниками молока упродовж семи банківських днів з моменту його отримання негативно позначилася б на фінансовому стані підприємств-переробників, загрожувала б вимиванням обігових коштів, зменшенням виробництва продукції внаслідок скорочення обсягів закупівлі сировини та падінню обсягів інвестицій у розвиток молочної галузі (зокрема, розширення та модернізацію виробничих потужностей, покращення якості продукції, системи дистрибуції та ін.). Крім того, втручання держави у цінове регулювання молочної продукції та контрактні відносини між постачальниками і покупцями суперечить не лише діючим внутрішнім законодавчим нормам, але й нормам ЄС та Росії і поставило б українського виробника в нерівні умови, таким чином спричинивши подальше відставання розвитку молочної галузі у порівнянні з сусідніми країнами.

Зважаючи на вищевикладене, Молочний комітет Асоціації проводив наполегливу роботу для того, аби не допустити введення в дію даного Закону, зокрема, через ряд зустрічей, листів та звернень до Президента України та представників Адміністрації Президента, Уряду, Верховної ради, участь у відповідних прес-конференціях та громадських слуханнях.

Ми раді повідомити членів Асоціації, що 3 липня 2012 року Президент України відповідно до частини другої статті 94 Конституції України повернув для повторного розгляду Верховною Радою Закон України «Про внесення змін до статті 3 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України» щодо регулювання закупівельних цін на молоко» з пропозицією відхилити його.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: