fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Логістичні питання

29/ 08/ 2021
  ДРС погодила зміни до Кримінального кодексу, що посилюють відповідальність за втручання в діяльність залізничного транспорту Приймання на брухт елементів інфраструктури залізничного транспорту або деталей і вузлів залізничного рухомого складу особами, які не є суб’єктами господарювання, каратимуть штрафом до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років Державна регуляторна служба України погодила проєкт Закону України «Про внесення змін до Кримінального кодексу України та Закону України «Про металобрухт» щодо посилення відповідальності за втручання в діяльність залізничного транспорту», що був підготовлений Міністерством інфраструктури України від 04.06.2021 № 312/47/63-21. Експерти Комітету Асоціації тривалий час співпрацювали із Міністерство інфраструктури України над розробкою законопроєкту, який передбачатиме посилення кримінальної відповідальності за дії, які загрожують безпечній експлуатації залізничних транспортних засобів (крадіжки деталей вагонів, гальмівних системи), та встановлення за такі дії санкції у більшому розмірі, ніж за вчинення крадіжки. Дане питання є важливим не лише через великий обсяг збитків, які зазнають компанії у результаті дій зловмисників, а й через загрозу безпеці руху на залізниці.

ДРС погодила зміни до Кримінального кодексу, що посилюють відповідальність за втручання в діяльність залізничного транспорту

Приймання на брухт елементів інфраструктури залізничного транспорту або деталей і вузлів залізничного рухомого складу особами, які не є суб’єктами господарювання, каратимуть штрафом до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років

Державна регуляторна служба України погодила проєкт Закону України «Про внесення змін до Кримінального кодексу України та Закону України «Про металобрухт» щодо посилення відповідальності за втручання в діяльність залізничного транспорту», що був підготовлений Міністерством інфраструктури України від 04.06.2021 № 312/47/63-21.

Експерти Комітету Асоціації тривалий час співпрацювали із Міністерство інфраструктури України над розробкою законопроєкту, який передбачатиме посилення кримінальної відповідальності за дії, які загрожують безпечній експлуатації залізничних транспортних засобів (крадіжки деталей вагонів, гальмівних системи), та встановлення за такі дії санкції у більшому розмірі, ніж за вчинення крадіжки.

Дане питання є важливим не лише через великий обсяг збитків, які зазнають компанії у результаті дій зловмисників, а й через загрозу безпеці руху на залізниці.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: