fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Логістичні питання

17/ 10/ 2014
  Завдяки спільним зусиллям Робочої групи щодо розвитку портів Комітету з логістики Асоціації та інших об’єднань бізнесу Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва було видано Рішення №34 від 29 липня 2014 року, яке не було виконано Мінприроди та скарга щодо якого не була задоволена Мінекономрозвитку, що призвело до зупинення дії окремих положень Наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України №204 від 8 вересня 1999 року з 30 вересня 2014 року, які передбачали необхідність подання судновласниками суднової екологічної декларації. Передумови: Згідно з Наказом №204 держекоінспекторам надаються повноваження з перевірки наявності і оформленості відповідним чином суднової екологічної декларації. Такі положення Наказу №240 не узгоджуються з міжнародними зобов’язаннями, які взяла на себе України відповідно до Конвенції про полегшення морського міжнародного судноплавства 1965 року та Міжнародної конвенції по запобіганню забрудненню з суден 1973 року (МАРПОЛ 73/78). Асоціація протягом тривалого часу послідовно підтримувала позицію Держпідприємництва та Мінекономрозвитку, направлену на приведення процедури державного екологічного контролю морських суден у відповідність до міжнародних стандартів та на відміну такого документу як суднова екологічна декларація. У зв’язку з чим, ми раді повідомити, що через невиконання Мінприроди Рішення Держпідприємництва №34, а також незадоволення Мінекономрозвитку скарги Мінприроди щодо цього Рішення, дію окремих положень Наказу №204 зупинено з 30 вересня 2014 року, і судновласникам не потрібно подавати суднову екологічну декларацію. Ці зміни допоможуть суттєво скоротити кількість необґрунтованих затримок суден у портах, знизити невиправдані фінансові витрат судновласників та, як наслідок, сприятимуть покращенню іміджу України з точки зору міжнародних морських перевезень. Асоціація хотіла б висловити свою щиру вдячність Держпідприємництву та Мінекономрозвитку за ефективну співпрацю, а також всім компаніям-членам Комітету з логістики, які активно долучались до цього процесу. У той же час, Робоча групи щодо розвитку портів Комітету з логістики продовжить роботу, спрямовану на створення сприятливого бізнес-клімату в Україні у портовій сфері.

Завдяки спільним зусиллям Робочої групи щодо розвитку портів Комітету з логістики Асоціації та інших об’єднань бізнесу Державною службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва було видано Рішення №34 від 29 липня 2014 року, яке не було виконано Мінприроди та скарга щодо якого не була задоволена Мінекономрозвитку, що призвело до зупинення дії окремих положень Наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України №204 від 8 вересня 1999 року з 30 вересня 2014 року, які передбачали необхідність подання судновласниками суднової екологічної декларації.

Передумови: Згідно з Наказом №204 держекоінспекторам надаються повноваження з перевірки наявності і оформленості відповідним чином суднової екологічної декларації. Такі положення Наказу №240 не узгоджуються з міжнародними зобов’язаннями, які взяла на себе України відповідно до Конвенції про полегшення морського міжнародного судноплавства 1965 року та Міжнародної конвенції по запобіганню забрудненню з суден 1973 року (МАРПОЛ 73/78).

Асоціація протягом тривалого часу послідовно підтримувала позицію Держпідприємництва та Мінекономрозвитку, направлену на приведення процедури державного екологічного контролю морських суден у відповідність до міжнародних стандартів та на відміну такого документу як суднова екологічна декларація. У зв’язку з чим, ми раді повідомити, що через невиконання Мінприроди Рішення Держпідприємництва №34, а також незадоволення Мінекономрозвитку скарги Мінприроди щодо цього Рішення, дію окремих положень Наказу №204 зупинено з 30 вересня 2014 року, і судновласникам не потрібно подавати суднову екологічну декларацію.

Ці зміни допоможуть суттєво скоротити кількість необґрунтованих затримок суден у портах, знизити невиправдані фінансові витрат судновласників та, як наслідок, сприятимуть покращенню іміджу України з точки зору міжнародних морських перевезень.

Асоціація хотіла б висловити свою щиру вдячність Держпідприємництву та Мінекономрозвитку за ефективну співпрацю, а також всім компаніям-членам Комітету з логістики, які активно долучались до цього процесу. У той же час, Робоча групи щодо розвитку портів Комітету з логістики продовжить роботу, спрямовану на створення сприятливого бізнес-клімату в Україні у портовій сфері.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: