fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Регуляторні питання

13/ 09/ 2013
  Пропозиція Європейської Бізнес Асоціації щодо непоширення дії Закону України № 5177-VI від 6 липня 2012 року на транспортні засоби за кодами товарних позицій 8704 згідно з Українським класифікатором товарів зовнішньоекономічної діяльності (надалі - УКТ ЗЕД) була врахована у Проекті Закону № 2001а від 15 травня 2013 року. Передумови: 8 серпня 2012 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів» щодо колісних транспортних засобів № 5177-VI від 6 липня 2012 року, дія якого поширюється, у тому числі, на транспортні засоби за кодами товарних позицій 8704 згідно з УКТ ЗЕД. До цієї групи товарних позицій окрім дорожніх транспортних засобів включені великовантажні позашляхові самоскиди, що використовуються на гірничодобувних кар’єрах, не експлуатуються на дорогах загального користування та не підлягають реєстрації в органах Державної автомобільної інспекції України. Крім того, виробництво позашляхової техніки світовими виробниками здійснюється виключно у відповідності до екологічні норми Європейського Союзу Stage, які багато в чому гармонізовані з американськими стандартами Tier Standard. У зв’язку з вищезазначеним виникла ситуація фактичної неможливості поставок в Україну кар’єрних позашляхових самоскидів (які не можуть відповідати екологічним нормам «ЄВРО-3,-4,-5,-6») для підприємств гірничодобувної та гірничо-збагачувальних галузей, які потребують постійного розвитку, технічного оснащення та модернізації. Асоціація 21 грудня 2012 року звернулась до Прем’єр-міністра України з проханням посприяти усуненню перешкод імпорту в Україну обладнання, а саме великовантажних позашляхових самоскидів (лист Асоціації № 1332/2012). У тому числі, Асоціацією було проведено зустріч між компаніями-членами та уповноваженими представниками Міністерства інфраструктури України з метою погодження позиції з проблемного питання. Ми раді повідомити, що 15 травня ц.р. у Верховній Раді України було зареєстровано проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів» (щодо непоширення дії Закону на транспортні засоби, які не підпадають під дію екологічних норм рівнів «Євро-0» - «Євро-6»)» № 2001а (надалі – Проект Закону № 2001а). 5 вересня Головне науково-експертне управління надало висновок щодо можливості прийняття зазначеного проекту за основу за результатами розгляду в першому читанні. Основною задекларованою метою Проекту Закону № 2001а є усунення неоднозначного трактування окремих положень Закону України № 2739-IV від 6 липня 2005 року та забезпечення непоширення його дії на транспортні засоби, які не підпадають під дію екологічних норм рівнів «ЄВРО-0» - «ЄВРО-6». Ми хочемо висловити вдячність Кабінету Міністрів України, іншим міністерства за їх відкритість до співпраці та усім компаніям-членам Асоціації за активну участь та наполегливість у вирішенні цієї проблеми та запевнити, що Асоціація продовжуватиме працювати над вирішенням проблемних моментів для захисту законних інтересів своїх членів.



Пропозиція Європейської Бізнес Асоціації щодо непоширення дії Закону України № 5177-VI від 6 липня 2012 року на транспортні засоби за кодами товарних позицій 8704 згідно з Українським класифікатором товарів зовнішньоекономічної діяльності (надалі – УКТ ЗЕД) була врахована у Проекті Закону № 2001а від 15 травня 2013 року.


Передумови: 8 серпня 2012 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів» щодо колісних транспортних засобів № 5177-VI від 6 липня 2012 року, дія якого поширюється, у тому числі, на транспортні засоби за кодами товарних позицій 8704 згідно з УКТ ЗЕД.


До цієї групи товарних позицій окрім дорожніх транспортних засобів включені великовантажні позашляхові самоскиди, що використовуються на гірничодобувних кар’єрах, не експлуатуються на дорогах загального користування та не підлягають реєстрації в органах Державної автомобільної інспекції України. Крім того, виробництво позашляхової техніки світовими виробниками здійснюється виключно у відповідності до екологічні норми Європейського Союзу Stage, які багато в чому гармонізовані з американськими стандартами Tier Standard.


У зв’язку з вищезазначеним виникла ситуація фактичної неможливості поставок в Україну кар’єрних позашляхових самоскидів (які не можуть відповідати екологічним нормам «ЄВРО-3,-4,-5,-6») для підприємств гірничодобувної та гірничо-збагачувальних галузей, які потребують постійного розвитку, технічного оснащення та модернізації.


Асоціація 21 грудня 2012 року звернулась до Прем’єр-міністра України з проханням посприяти усуненню перешкод імпорту в Україну обладнання, а саме великовантажних позашляхових самоскидів (лист Асоціації № 1332/2012).


У тому числі, Асоціацією було проведено зустріч між компаніями-членами та уповноваженими представниками Міністерства інфраструктури України з метою погодження позиції з проблемного питання.


Ми раді повідомити, що 15 травня ц.р. у Верховній Раді України було зареєстровано проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів» (щодо непоширення дії Закону на транспортні засоби, які не підпадають під дію екологічних норм рівнів «Євро-0» – «Євро-6»)» № 2001а (надалі – Проект Закону № 2001а). 5 вересня Головне науково-експертне управління надало висновок щодо можливості прийняття зазначеного проекту за основу за результатами розгляду в першому читанні.


Основною задекларованою метою Проекту Закону № 2001а є усунення неоднозначного трактування окремих положень Закону України № 2739-IV від 6 липня 2005 року та забезпечення непоширення його дії на транспортні засоби, які не підпадають під дію екологічних норм рівнів «ЄВРО-0» – «ЄВРО-6».


Ми хочемо висловити вдячність Кабінету Міністрів України, іншим міністерства за їх відкритість до співпраці та усім компаніям-членам Асоціації за активну участь та наполегливість у вирішенні цієї проблеми та запевнити, що Асоціація продовжуватиме працювати над вирішенням проблемних моментів для захисту законних інтересів своїх членів.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: