fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Одеса Маркетинг

22/ 02/ 2018
  Важливість маркетингу вже ні у кого не викликає сумніву. Його використовують як транснаціональні гіганти з величезними бюджетами, так і компанії малого масштабу. Навіть на рівні особистості використання деяких маркетингових інструментів важливо для карєри і реалізації. Успішний маркетинг здебільшого має справу зі змінами та передбачає своєчасне коректування стратегії розвитку компанії. Тому офіс Асоціації в Одесі присвятив засідання Маркетингового комітету трендам в даній сфері на 2018 рік. Захід складався з двох частин. Напочатку співзасновники креативного агентства 4Press Катерина Вершиніна і Андрій Саламатов, який є головою Маркетингового Комітету Асоціації в Одесі, розкрили актуальні віяння і тенденції для українського бізнесу. Спікери розповіли про теорію поколінь, особистий бренд та комунікацію, таргетинг, маркетинговий аудит та дизайн-мислення, розставивши акценти на тому, що варто враховувати вже сьогодні, щоб бути готовим до конкуренції. Друга частина пройшла у форматі Q&A, де в учасників була можливість отримати відповіді на свої питання та обмінятись досвідом. Тут спікери поділились алгоритмами щодо вирішення маркетингових завдань, інструментами для аналізу конкурентів та виявлення цільової аудиторії, особливостями використання різних каналів комунікації. Отже, маркетинг  - це не лише окремі заходи, а сукупність всіх дій та ефективних  інструментів, які використовує компанія для розвитку.

Важливість маркетингу вже ні у кого не викликає сумніву. Його використовують як транснаціональні гіганти з величезними бюджетами, так і компанії малого масштабу. Навіть на рівні особистості використання деяких маркетингових інструментів важливо для кар’єри і реалізації. Успішний маркетинг здебільшого має справу зі змінами та передбачає своєчасне коректування стратегії розвитку компанії. Тому офіс Асоціації в Одесі присвятив засідання Маркетингового комітету трендам в даній сфері на 2018 рік.

Захід складався з двох частин. Напочатку співзасновники креативного агентства 4Press Катерина Вершиніна і Андрій Саламатов, який є головою Маркетингового Комітету Асоціації в Одесі, розкрили актуальні віяння і тенденції для українського бізнесу. Спікери розповіли про “теорію поколінь”, особистий бренд та комунікацію, таргетинг, маркетинговий аудит та дизайн-мислення, розставивши акценти на тому, що варто враховувати вже сьогодні, щоб бути готовим до конкуренції. Друга частина пройшла у форматі Q&A, де в учасників була можливість отримати відповіді на свої питання та обмінятись досвідом. Тут спікери поділились алгоритмами щодо вирішення маркетингових завдань, інструментами для аналізу конкурентів та виявлення цільової аудиторії, особливостями використання різних каналів комунікації.

Отже, маркетинг  – це не лише окремі заходи, а сукупність всіх дій та ефективних  інструментів, які використовує компанія для розвитку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: