fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дніпро Маркетинг та комунікації

19/ 07/ 2017
  У середу, 19 липня відбулася зустріч компаній Асоціації у Дніпрі в рамках Комітету з маркетингу і комунікацій, яка була присвячена event-маркетингу. Голова Дніпровського офісу компанії BTL, Анна Соколова, познайомила учасників з терміном «mice-менеджер» (людина, що відповідає за організацію та підтримку зустрічей), розповіла про  цілі event-маркетингу, його види та особливості, на чому можна, а на чому не потрібно економити. Так, наприклад, суттєву знижку можна отримати при залученні партнерів в обмін на можливість презентувати себе під час заходу. А ось не варто економити на репутації і досвіді MICE-агентства, оформленні, креативній складовій, фото- і відео-зйомці. Оскільки event-маркетинг набирає все більшої популярності, всі учасники зійшлися на думці, що стає все важчим здивувати своїх партнерів або клієнтів. Проте, пані Анна зазначила, що ринок стрімко розвивається, і сьогодні вже існують такі неординарні «фішки», як виступ 3D-музикантів, коли створюється об’ємне зображення, й глядачеві здається, що музиканти дійсно знаходяться на сцені, або 3D-лого організації, що світиться поряд з людиною та інше. Дякуємо всім учасникам за активну участь та цікавий досвід, яким мали нагоду поділитися, а також голові комітету Ользі Зеніній та спікеру Анні Соколовій за цікаву й інформативну зустріч.

У середу, 19 липня відбулася зустріч компаній Асоціації у Дніпрі в рамках Комітету з маркетингу і комунікацій, яка була присвячена event-маркетингу. Голова Дніпровського офісу компанії BTL, Анна Соколова, познайомила учасників з терміном «mice-менеджер» (людина, що відповідає за організацію та підтримку зустрічей), розповіла про  цілі event-маркетингу, його види та особливості, на чому можна, а на чому не потрібно економити.

Так, наприклад, суттєву знижку можна отримати при залученні партнерів в обмін на можливість презентувати себе під час заходу. А ось не варто економити на репутації і досвіді MICE-агентства, оформленні, креативній складовій, фото- і відео-зйомці.

Оскільки event-маркетинг набирає все більшої популярності, всі учасники зійшлися на думці, що стає все важчим здивувати своїх партнерів або клієнтів. Проте, пані Анна зазначила, що ринок стрімко розвивається, і сьогодні вже існують такі неординарні «фішки», як виступ 3D-музикантів, коли створюється об’ємне зображення, й глядачеві здається, що музиканти дійсно знаходяться на сцені, або 3D-лого організації, що світиться поряд з людиною та інше.

Дякуємо всім учасникам за активну участь та цікавий досвід, яким мали нагоду поділитися, а також голові комітету Ользі Зеніній та спікеру Анні Соколовій за цікаву й інформативну зустріч.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: