fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дніпро Маркетинг та комунікації

25/ 04/ 2017
  Сенсорний маркетинг, чуттєвий брендинг, особливий аромат товару, фотографії дітей, використання слів, що викликають довіру, та багато інших аспектів нейромаркетингу, як сучасного підходу до позиціонування бренду та створення рекламної кампанії, були розглянуті 25 квітня під час засідання Комітету Асоціації з маркетингу та комунікацій у Дніпрі. Учасники зустрічі активно обговорювали кейси відомих компаній, які використовують інструменти нейромаркетингу, та ділилися своїм досвідом як з професійної боку, так і з боку звичайних споживачів, які кожний день купують ті чи інші товари й послуги. Як завжди, наприкінці засідання голова комітету Ольга Зеніна поділилася з учасниками рекомендаціями щодо корисної літератури за тематикою зустрічі, а також лайфхаками з власної професійної діяльності.

Сенсорний маркетинг, чуттєвий брендинг, особливий аромат товару, фотографії дітей, використання слів, що викликають довіру, та багато інших аспектів нейромаркетингу, як сучасного підходу до позиціонування бренду та створення рекламної кампанії, були розглянуті 25 квітня під час засідання Комітету Асоціації з маркетингу та комунікацій у Дніпрі.

Учасники зустрічі активно обговорювали кейси відомих компаній, які використовують інструменти нейромаркетингу, та ділилися своїм досвідом як з професійної боку, так і з боку звичайних споживачів, які кожний день купують ті чи інші товари й послуги.

Як завжди, наприкінці засідання голова комітету Ольга Зеніна поділилася з учасниками рекомендаціями щодо корисної літератури за тематикою зустрічі, а також лайфхаками з власної професійної діяльності.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: