fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

IT

19/ 05/ 2017
  19 травня ІТ-комітет провів зустріч з юридичними партнерами, на якій обговорили потенційні ризики постанови КМУ № 295 Деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” для ІТ-компаній, а також розробили план дій та рекомендацій. Ключові моменти Постанови Кабміну № 295: 1. Розширено перелік підстав для проведення перевірки. Перевірка може проводитися за рішенням керівника органу контролю на підставі інформації з ЗМІ або інших відкритих джерел, за інформацією ДФС щодо невідповідності кількості співробітників обсягами послуг, що надаються, за інформацією ПФУ щодо роботодавців, у яких 30 і більше відсотків співробітників працюють на умови цивільно-правових договорів. Фактично Порядок дає інспектору можливість перевірити будь-якого субєкта без серйозних на те підстав. 2. Розширено повноваження інспекторів праці. Інспектор не зобовязаний попереджати про майбутню перевірку щодо неоформлених трудових відносин; при проведенні перевірок з питань виявлення неоформлених трудових відносин може самостійно і в будь-який час доби проходити в будь-службові, адмін приміщення обєкта; ознайомлюватися з будь-якими документами, ведення яких передбачено законодавством про працю та ін. По суті, зазначений документ дає практично необмежені можливості перевіряючим. За детальною. Інформацією та рекомендаціями, будь ласка, звертайтеся до комітету.

19 травня ІТ-комітет провів зустріч з юридичними партнерами, на якій обговорили потенційні ризики постанови КМУ № 295 Деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” для ІТ-компаній, а також розробили план дій та рекомендацій.

Ключові моменти Постанови Кабміну № 295:

1. Розширено перелік підстав для проведення перевірки.

Перевірка може проводитися за рішенням керівника органу контролю на підставі інформації з ЗМІ або інших відкритих джерел, за інформацією ДФС щодо невідповідності кількості співробітників обсягами послуг, що надаються, за інформацією ПФУ щодо роботодавців, у яких 30 і більше відсотків співробітників працюють на умови цивільно-правових договорів.

Фактично Порядок дає інспектору можливість перевірити будь-якого суб’єкта без серйозних на те підстав.

2. Розширено повноваження інспекторів праці.

Інспектор не зобов’язаний попереджати про майбутню перевірку щодо неоформлених трудових відносин; при проведенні перевірок з питань виявлення неоформлених трудових відносин може самостійно і в будь-який час доби проходити в будь-службові, адмін приміщення об’єкта; ознайомлюватися з будь-якими документами, ведення яких передбачено законодавством про працю та ін.

По суті, зазначений документ дає практично необмежені можливості перевіряючим.

За детальною. Інформацією та рекомендаціями, будь ласка, звертайтеся до комітету.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: