fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дніпро PR та Marketing HUB

25/ 08/ 2022
  Поширена проблема сьогодення – розфокусованість і невпевненість, що спричинені незакритими базовими потребами в суспільстві. При спілкуванні з персоналом чи клієнтами відчувається, що вони неприсутні думками тут і зараз. Тож, як працювати з людьми, зрозуміти їхні фонові емоції та потреби? Під час чергового засідання нашого PR&Marketing HUB, разом зі спікеркою Іриною Золоторевич, ми вчилися будувати ефективну комунікацію в таких складних умовах для того, щоб бізнес не просто вижив, але ще й міг зростати і масштабуватися. Звязок між нашими переконаннями та діями й результатами, які отримуємо, демонструє авторська п’ятикрокова модель Ірини Золотаревич: «-ціль-дія-стан/відчуття-мислення-віра/переконання-». Вона підтверджує: від наших цілей і результатів залежить те, в що ми віримо, а від того, в що ми віримо, залежить те, чого ми хочемо. Також, під час вебінару ми розглянути один з найкорисніших і найважливіших інструментів коучинга – модель SCARF, яка описує основні потреби особистості: статус, впевненість, автономність, спорідненість, справедливість. Ця модель нині важлива для кожного HR та керівника, бо дозволяє впливати на поведінку та стосунки людей і просто незамінна в кризові часи. Добре відомо, що люди купують не самі товари або послуги, а емоції, досвід, відчуття, яких у такий спосіб набувають. Тож, якщо ви знаєте, як закрити кожну з п’яти основних потреб, то зможете втримати персонал та задовольнити клієнта. Далі, впродовж нашої зустрічі, ми розбирали, як саме використовувати модель SCARF у своїх комунікаціях: в індивідуальній розмові, соцмережах, статтях тощо. Наприклад, людина може відчути вій статус через позитивний зворотний звязок, вдячність, усвідомлення свого місця та ролі/повноважень, публічну похвалу, можливість розвиватися та вчитися. Для боротьби з невизначеністю й невпевненістю дуже корисно відокремлювати зони свого впливу від тих, на які ми впливу не маємо, а також будувати стратегії, плани, структури. А от мовчання в кризовій ситуації чи відсутність емпатії в колективі й суспільстві, навпаки, культивують негатив і травмують ще глибше. Ми дякуємо Ірині Золотаревич за дуже цікавий та змістовний захід, увагу до аудиторії та розбір індивідуальної ситуації.

Поширена проблема сьогодення – розфокусованість і невпевненість, що спричинені незакритими базовими потребами в суспільстві. При спілкуванні з персоналом чи клієнтами відчувається, що вони неприсутні думками тут і зараз. Тож, як працювати з людьми, зрозуміти їхні фонові емоції та потреби?

Під час чергового засідання нашого 📌PR&Marketing HUB, разом зі спікеркою Іриною Золоторевич, ми вчилися будувати ефективну комунікацію в таких складних умовах для того, щоб бізнес не просто вижив, але ще й міг зростати і масштабуватися.

Зв’язок між нашими переконаннями та діями й результатами, які отримуємо, демонструє авторська п’ятикрокова модель Ірини Золотаревич: «-ціль-дія-стан/відчуття-мислення-віра/переконання-». Вона підтверджує: від наших цілей і результатів залежить те, в що ми віримо, а від того, в що ми віримо, залежить те, чого ми хочемо.

Також, під час вебінару ми розглянути один з найкорисніших і найважливіших інструментів коучинга – модель SCARF, яка описує основні потреби особистості: статус, впевненість, автономність, спорідненість, справедливість.

Ця модель нині важлива для кожного HR та керівника, бо дозволяє впливати на поведінку та стосунки людей і просто незамінна в кризові часи. Добре відомо, що люди купують не самі товари або послуги, а емоції, досвід, відчуття, яких у такий спосіб набувають. Тож, якщо ви знаєте, як закрити кожну з п’яти основних потреб, то зможете втримати персонал та задовольнити клієнта.

Далі, впродовж нашої зустрічі, ми розбирали, як саме використовувати модель SCARF у своїх комунікаціях: в індивідуальній розмові, соцмережах, статтях тощо. Наприклад, людина може відчути вій статус через позитивний зворотний зв’язок, вдячність, усвідомлення свого місця та ролі/повноважень, публічну похвалу, можливість розвиватися та вчитися.

Для боротьби з невизначеністю й невпевненістю дуже корисно відокремлювати зони свого впливу від тих, на які ми впливу не маємо, а також будувати стратегії, плани, структури. А от мовчання в кризовій ситуації чи відсутність емпатії в колективі й суспільстві, навпаки, культивують негатив і травмують ще глибше.

Ми дякуємо Ірині Золотаревич за дуже цікавий та змістовний захід, увагу до аудиторії та розбір індивідуальної ситуації.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: